۱۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۹

يواشكي،توي پستو؟! اگه جا زد چي؟!

آقاي خاتمي فكر مي كند كه فقط با برگزاري يك انتخابات آزاد است كه مي توان ايران را از بحران خارج كرد.
کد خبر : ۷۳۶۱۲

به گزارش صراط به نقل از کیهان ، فرزند كروبي از قول خاتمي گفت فقط در صورت آزادي زندانيان و رفع حصر موسوي و كروبي مي توان درباره انتخابات رياست جمهوري بحث و گفت وگو كرد.
حسين كروبي در فيس بوك نوشت: هفته پيش فرصتي دست داد كه با آقاي خاتمي ديداري داشته باشم. اين ديدار در دفتر آقاي خاتمي انجام شد و درباره اوضاع كشور، انتخابات رياست جمهوري سال آينده و پيشنهاد آقاي عبدالله نوري براي تاسيس اتاق فكر اصلاح طلبان، صحبت كرديم. اول از همه آقاي خاتمي سلام گرمي به آقاي كروبي رساند و گفت كه آرزوي اصلي اش آزادي همه زندانيان سياسي به خصوص آقايان كروبي و موسوي و خانم رهنورد است.آقاي خاتمي مي گفت كه نشانه هايي از تحقق اين آرزو را مي بيند كه اميدوار است درست باشد.
وي مي افزايد: آقاي خاتمي فكر مي كند كه فقط با برگزاري يك انتخابات آزاد است كه مي توان ايران را از بحران خارج كرد. او البته تأكيد داشت كه دغدغه اصلي او آزادي زندانيان سياسي و رفع حبس آقايان كروبي و موسوي است و نه انتخابات رياست جمهوري! و تنها در موقعيتي كه اين آزادي ها تأمين شده باشد مي توان درباره ورود به انتخابات رياست جمهوري بحث و گفت وگو كرد. خاتمي تأكيد كرد كه تاكنون از نامزدي هيچ فردي در انتخابات رياست جمهوري به طور مشخص و مصداقي حمايت نكرده است و مصداق و نحوه نامزدي اصلاح طلبان بايد موكول به اجماع اصلاح طلبان باشد.
روشن نيست كه آيا واقعاً خاتمي شرط هاي ادعايي پسر كروبي را مطرح كرده يا نامبرده اين شروط را به وي منتسب كرده است چرا كه منطقاً اگر خاتمي به طور جدي قائل به شرط گذاري باشد بايد آن را علناً اعلام كند نه اينكه در اتاق دربسته و به صورت درگوشي مطرح نمايد. اين احتمال هم وجود دارد كه خاتمي براي دلخوشي كروبي و كاستن از انتقادها درباره بي تفاوتي نسبت به وضعيت كروبي و موسوي چنين سخناني را در خلوت ادا كرده باشد.
خاتمي چند ماه قبل از انتخابات مجلس شوراي اسلامي چند شرط را براي شركت در اين انتخابات مطرح كرد اما مدتي بعد برخي اطرافيان وي گفتند كه آن اظهارات به مبناي شرط گذاري نبوده است و آخر سر هم وي در حالي كه در ويلاي شخصي برادرش در روستاي وادان دماوند به سر مي برد، رأي خود را به صورت مخفيانه در صندوق انداخت. خاتمي با اين كار تلاش كرد از بار اتهامات خود در چشم مردم و حاكميت -به خاطر نقش آفريني در فتنه سبز- كم كند و اين در حالي است كه هم مردم و هم نظام،توبه از خيانت هاي انجام گرفته و اعلام برائت از كارگردانان آشوب و فتنه سال 88 را كمترين وظيفه كساني چون خاتمي مي دانند.

نظرات بینندگان
مصباح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۱
۱
۰
............. آخه با خودت حرف عادي زدن 2ماه حبس داره........ بزار مردم اون برنامه ....... رو فراموش كنن. يادت كه نرفته؟
مصباح
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط كامنت منو ؟
مصباح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۱
۱
۰
خيلي پرويي آخه با خودت حرف عادي زدن 2ماه حبس داره.مردك بزار مردم اون برنامه ......... رو فراموش كنن. يادت كه نرفته؟