۱۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۵

مجوز افطاری‌جنجالی‌توسط‌‌ نماینده وزیر

دبير هيأت نظارت بر تشکل‌هاي دانشگاه تهران از برگزاري مراسم افطاري با عوامل فتنه و اعضاي حزب غيرقانوني و منحله مشاركت به ميزباني دفتر تحکيم وحدت اين دانشگاه گفت: مسئول برگزاري اين مراسم، صادقي مقدم؛ دبير شوراي نظارت وزات علوم (نماينده کامران دانشجو) بوده و اگر مجوزي صادر شده از طريق وي بوده است.
کد خبر : ۷۳۶۴۳
به گزارش صراط ، عبدالرضا سيف دبير هيأت نظارت بر تشکل‌هاي دانشگاه تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران از برگزاري مراسم افطاري به ميزباني انجمن اسلامي دانشگاه تهران با اعضاي حزب منحله مشارکت در باشگاه پرديس دانشگاه تهران ابراز بي اطلاعي کرد و گفت: مجوز برگزاري اين مراسم از سوي هيأت نظارت بر تشکل‌هاي دانشگاه تهران صادر نشده است بلکه مسئول آن آقاي صادقي مقدم؛ دبير شوراي نظارت وزات علوم (نماينده کامران دانشجو) بوده و اگر مجوزي صادر شده از طريق وي بوده است.


بر اين اساس خبرنگار باشگاه خبرنگاران طي تماسي با "ماجدي" مسئول تشکل‌هاي وزارت علوم درخصوص برگزاري مراسم افطاري دفتر تحكيم وحدت دانشگاه تهران، مرجع صدور مجوز اين مراسم را جويا شد.


 
مسئول تشکل‌هاي وزارت علوم در پاسخ به اين سوال با بيان اينکه هيأت نظارت بر تشکل‌ها در دانشگاه‌ها، از 3 نفر رئيس دانشگاه، مسئول نهاد رهبري در دانشگاه و يک نماينده از طرف وزير علوم تشکيل شده‌ است، اظهار داشت: دبير هيأت نظارت بر تشکل‌هاي دانشگاه تهران بايد نسبت به اين مسأله پاسخگو باشد؛ چرا که بايد از برنامه‌هاي تشکل‌هاي دانشگاه اطلاع داشته باشد.

 
مسئول تشکل‌هاي وزارت علوم در مورد عدم پاسخگويي سيف اظهار داشت: حق رأي براي صدور مجوز صرفاً با دبير هيأت نظارت بر تشکل دانشگاه نيست؛ ولي سيف بايد به عنوان فرد مسئول در جريان اين امر باشد و علت بي‌اطلاعي از سوي وي جاي تأمل دارد.

 
گفتني است که  انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران اخيرا اقدام به برگزاری مراسم افطار در باشگاه دانشگاه تهران واقع در پردیس مرکزی کرده است که در آن جمعي از اعضای حزب منحله مشارکت، دفتر تحکیم و برخی زندانیان فتنه که به مرخصی آمده‌اند، حضور داشتند و اين در حالي است که با وجود پيگيري‌هاي مکرر، هيچ پاسخي مبني بر اينکه مسئول صدور مجوز براي برگزاري چنين مراسم‌هاي غيرقانوني، آن هم در معتبرترين دانشگاه کشور چه کسي بوده است نگرفته‌ايم و همچنان پيگير پاسخي از سوي مسئولان هستيم.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۱
۱
۲
چه اشکالی دارد که در کشور و در نظام مقتدر جمهوری اسلامی منتقدان سیستم دور هم جمع شوند؟
چرا اینقدر شما اصولگرایان اینقدر بی تحمل و دگم تشریف دارید؟
اینقدر طنابی که دور ملت ( بقول شما برخی از ملت ) کشیده اید و پاهایشان را بسته اید را محکم نکشید! یک دفعه میبینید پاره شد و دودمانتان به باد رفت!!
چرخ گردون بازی بسیار دارد رفیق.
.........................
حسنخانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۴ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
متاسفانه دانشگاه تهران همواره سر منشا فتنه و فتنه گری بود .
چه در تیر 78 و چه حالا
خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند