۱۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۱

آمار دقيق مشتركان تلفن ثابت تهران و البرز

قائم مقام مدير عامل شركت مخابرات استان تهران با اشاره به آمار تعداد مشتركين تلفن ثابت در استان تهران و البرز گفت: هفت ميليون و 144 هزار و 621 شماره در استان تهران و البرز مشغول به كارند.
کد خبر : ۷۳۸۸۰

به گزارش صراط ، ابراهيم يافتيان در گفت‌وگو با ايسنا، درباره تعداد مشتركين استان تهران كه بيشترين مشتركين تلفن ثابت را دارند گفت: تاكنون شش ميليون و 215 هزار و 980 شماره در استان تهران و 928 هزار و 641 شماره در استان البرز مشغول به كار و فعال‌اند.

وي با اشاره به محدوديت فروش خط تلفن ثابت به افراد بيان كرد: محدوديتي در فروش خطوط تلفن ثابت نداريم، اما براي امنيت بيشتر و جلوگيري از برخي سوء استفاده‌هاي احتمالي كمي كنترل انجام مي‌شود.

يافتيان با اشاره به اين‌كه فروش فيش و خطوط تلفن از درآمدهاي شركت مخابرات است، گفت: فروش فيش‌ها براي كليه افراد آزاد بوده و ممكن است فردي براي مجتمع تجاري‌اش متقاضي تعداد زيادي شماره باشد و نمي‌توان براي او محدوديت ايجاد كرد.

وي در پاسخ به اين كه در برخي مواقع شماره‌ها به دليل اداري و تجاري بودن به قيمت بالاتري فروخته مي‌شوند اظهار كرد: مخابرات همه خطوط را به يك قيمت مي‌فروشد و گاهي ممكن است در واگذاري شماره‌ها ميان افراد اين مبالغ بيش‌تر هم به فروش رود اما جابه‌جايي شماره افراد با كمي هزينه براي متقاضيان روبرو است.

قائم مقام مدير عامل شركت مخابرات استان تهران تاكيد كرد: قيمت خريد يك خط تلفن ثابت بالغ بر 50 هزار تومان است كه چهار يا پنج درصد ماليات بر ارزش افزوده كه توسط دولت گرفته مي‌شود به متقاضيان واگذار مي‌شود.

برچسب ها: تلفن مخابرات صراط