۱۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۹

استرس علي‌ضياء هنگام اجراي برنامه

علي‌ضياء بدليل چرخش و تغيير دوربين در حين اجراي برنامه استرس مي‌گيرد.
کد خبر : ۷۴۳۶۹
به گزارش صراط به نقل از باشگاه خبر نگاران ، شب گذشته در شانزدهمين روز از ماه مبارك رمضان ويژه برنامه ماه عسل كه در اين روزهاي عرفاني و معنوي و ساعات نزديك افطار مهمان خانه‌هاي روزه‌داران است تا بيشتر از آغازين برنامه با صداي بنيامين بهادري از شبكه سه سيما به روي آنتن رفت.

مجري برنامه در لحظات آغازين ماه عسل عنوان كرد: امروز يك روز فوق‌العاده است و موفقيت "حميد سوريان" كشتي گير ايران در مسابقات الميك و راه‌يافتن او به مرحله نهايي را به همه ملت ايران تبريك مي‌گويم.

و در ادامه هنگام چرخش دوربين علي ضياء گفت: "وقتي دوربين‌ها عوض مي‌شوند من استرس مي‌گيرم" در آيتم حافظان قرآن كريم "محمد مهدي بحرالعلوم(معاون ارتباطات و فناوري سازمان دارالقرآن و حافظ كل قرآن كريم) مهمان اين بخش از برنامه ماه عسل بود.

سيامند رحمان(عضو تيم ملي و قهرمان وزنه‌برداري پاراالمپيك)، رضا پيدايش (عضو تيم ملي واليبال نشسته پارالمپيك) و شاهين ايزديار (عضو تيم ملي و قهرمان شنا پارالمپيك) از ميهمانان شب گذشته برنامه ماه عسل بودند.

سيامند رحمان (عضو تيم ملي و قهرمان وزنه برداري پارالمپيك) با حضور در اين برنامه گفت:‌ متولد فروردين 67 هستم و از زمان تولد معلول بودم و از اسفند 85ورزش را شروع كردم و در كنار درس به بدنسازي مشغول شدم.

وي افزود: عضو تيم ملي جانبازان و معلولين شدم و دو تا از مسئولان شهر اروميه من را به تهران معرفي كردند و بعد از شركت در ركوردگيري وزنه‌برداري براي عضو تيم ملي انتخاب شدم.

رحمان ادامه داد: تاكنون مدال طلاي جهان آمريكا، مالزي، امارات ، گوانگجو، ليبي و اردن را كسب كردم و در 2 شهريور امسال براي شركت در مسابقات پارالمپيك اعزام خواهم شد.

رضا پيدايش (عضو تيم ملي واليبال نشسته پارالمپيك) گفت:‌ از زمان تولد از ناحيه پاي چپ معلوليت داشتم و ابتدا در تيم واليبال ايستاده بازي مي‌كردم و وقتي سر تمرين واليبال نشسته رفتم كم كم به اين ورزش علاقمند شدم.

مجري برنامه در حين صحبت با مهمان‌هاي برنامه هنگامي كه "سيامند رحمان" يكي از مهمانان به اولبخند مي‌زد خطاب به او گفت به من نخند استرس مي‌گيرم.

شاهين ايزديار (عضو تيم ملي و قهرمان شنا پارالمپيك) مهمان ديگر برنامه ماه عسل با حضور در اين برنامه عنوان كرد: متولد سال 72 هستم و ابتدا براي يادگيري شنا به سراغ اين ورزش رفتم ولي بعد به دليل تشويق‌هاي خانواده با ادامه اين ورزش به تيم ملي شنا راه يافتم.

مجري برنامه در خاتمه بيان كرد: ماه عسل برنامه‌اي است كه دعاهايمان را خيلي راحت بدون هيچ اتفاقي از خداوند طلب مي‌كنيم و اميدوارم تمامي بيماران ما لباس عافيت بپوشند.

ماه عسل، ويژه برنامه‌اي است كه درايام ماه مبارك رمضان هر شب ساعت 19:15 از شبكه سه سيما با اجراي "سيد علي ضياء" و تهيه‌كنندگي "مجيد يوسفي" پخش مي‌شود