۱۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۲

گره کور تکمیل پروژه حرم جمکران باز شد

با توجه به اهمیت این پروژه و سطح توقعات بالا از اجرایی شدن طرح، انتظار می‌رود شهرداری با یک عزم و همت بلند و به‌کارگیری همه توان و ظرفیت‌ها، بستر تحقق کامل این طرح فراملی را فراهم کند.
کد خبر : ۷۴۸۴۸

استاندار قم از تصویب طراحی شهری محور زیارتی و فرهنگی بلوار پیامبر اعظم قم در جلسه مشترک شورای سازمان توسعه و عمران و کمیسیون ماده پنج استان خبر داد.

به گزارش صراط به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم رضا پیریایی در این جلسه با قدردانی از زحمات و تلاش‌های دست اندرکاران طراحی شهری محور مهم زیارتی و مذهبی بلوار پیامبر اعظم، اظهار کرد: تدوین این طرح ماحصل انجام سه سال کار مطالعاتی دقیق و برگزاری بیش از 90 جلسه کارشناسی در مجموعه‌های استانداری و شهرداری است.

وی با اشاره به پیشینه پروژه بلوار پیامبر اعظم تصریح کرد:  این محور شهری با رویکرد فرهنگی، زیارتی و گردشگری، به طول هفت کیلومتر، مرقد مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران را به هم پیوند داده و علاوه بر تسهیل عبور و مرور در این بخش شهر، فضای شهری جذاب و معنوی دلنشینی را برای زائران و مجاوران این دو مکان مقدس فراهم خواهد کرد.

استاندار قم با بیان اینکه در انجام کارهای بزرگ برای قم، باید از فرصت‌ها بهره برد، به تلاش و جدیت مجموعه دستگاه‌های اجرایی در این زمینه اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت این پروژه و سطح توقعات بالا از اجرایی شدن طرح، انتظار می‌رود شهرداری با یک عزم و همت بلند و به‌کارگیری همه توان و ظرفیت‌ها، بستر تحقق کامل این طرح فراملی را فراهم کند.

پیریایی با اشاره به آغاز به‌کار کارگروه ویژه ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری‌های استان در معاونت برنامه‌ریزی استانداری، بر لزوم تشکیل مستمر جلسات این کارگروه تاکید کرد و گفت: استانداری و مجموعه دستگاه‌ها، باید از همه توان و اختیارات قانونی خود، برای کمک به شورای شهر و شهرداری و تقویت هر چه بیشتر این دو تشکیلات محوری استفاده کنند.

در این جلسه رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار قم نیز با اشاره به سوابق طراحی شهری محور فرهنگی زیارتی بلوار پیامبر اعظم، از حمایت‌های قاطع و ویژه استاندار قم و معاونین مربوطه و نیز همکاری و همراهی سایر دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی استان، در کمک به تدوین و تصویب این طرح قدردانی کردند.

نظرات بینندگان
ولایت عشق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۱ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
قربونت برم نویسنده عزیز دقت کن تو نوشتار، حرم نه مسجد مقدس جمکران
خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند