۲۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۲

تکذیب بیانیه دفتر تحکیم وحدت

دبیر تشکیلات دفتر تحکیم وحدت صدور هرگونه بیانیه به نام این اتحادیه دانشجویی را تکذیب کرد.
کد خبر : ۷۴۸۹۷
به گزارش صراط به نقل از فارس : مهدی امیریان دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان (دفتر تحکیم وحدت) با بیان اینکه این اتحادیه دانشجویی انتشار هرگونه بیانیه را تکذیب می‌کند، اظهار داشت: یک گروهک و یک تعداد انگشت شماری از افرادی که خودشان را دفتر تحکیم وحدت می‌خوانند در سایت‌های اپوزیسیون و خارجی و ضدنظام به علت مزدور بودن دست به صدور چنین بیانیه‌هایی می‌زنند.

دبیر تشکیلات دفتر تحکیم وحدت ادامه داد: سؤال ما از آنها این است که شما دم از کدام انجمن اسلامی می‌زنید؛‌ آیا حداقل نباید یک انجمن اسلامی در یک دانشگاه داشته باشید؟ اگر دارید معرفی کنید. نکته کلیدی این است که آنها که مدعی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان هستند، یکی از دانشگاه‌ها یا پایگاه‌های اجتماعی وابسته به خودشان را معرفی کنند.

امیریان با اشاره به اینکه اجازه سوء استفاد از نام دفتر تحکیم وحدت را به هیچ کس نخواهیم داد، تصریح کرد: کسانی که اینقدر ادعای نقد به جمهوری اسلامی دارند، نباید این مقدار آشکارا عنوانی را مصادره و از آن سوء‌ استفاده کنند. این افراد چند کسانی هستند؟

وی با بیان اینکه شواهد بیانگر این است که این افراد وجود خارجی ندارند، ‌گفت: چنانچه خلاف این است خودشان را معرفی کنند تا آنها را بشناسیم و افکار عمومی بدانند این سخنان از طرف چه کسی گفته شده است؛ این بیانیه نباید حداقل یک امضا داشته باشد؟

امیریان با اشاره به جلسه دیدار دانشجویان با رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: در این جلسه دانشجویان و تشکل‌ها آزادانه انتقادهایشان را مطرح کردند و خود دفتر تحکیم وحدت نیز انتقادهایش را کاملا جدی بیان داشت. البته همه ما با لبخند و صبر رهبری و عدم ناراحتی ایشان از این انتقادها مواجه شدیم.

وی در ادامه به دیدار دانشجوبان با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: در کدامیک از کشورهای مدعی دموکراسی و آزادی بیان این چنین جلساتی با بالاترین مقام عالی کشور برگزار می‌شود؟ آنها که خودشان را خودخوانده دفتر تحکیم وحدت می‌خوانند به این سوال پاسخ دهند.

امیریان با بیان اینکه متن صحبت‌های دفتر تحکیم وحدت در مقابل رهبر موجود و مشخص است، اظهار داشت: انتقادهای مطرح شده مکتوب و حفظ شده‌اند و بنده به عنوان دبیر تشکیلات دفتر تحکیم وحدت و کسی که متن این صحبت‌ها را خواندم، می‌گویم به هیچ عنوان قبل از جلسه هیچ کس این متن را ندیده بود و خود ما این مواضع را تنظیم کرده بودیم؛ ما امروز حلاوت آزادی را در جمهوری اسلامی می‌چشیم.

دبیر تشکیلات دفتر تحکیم وحدت در پایان با بیان اینکه برخی فکر نکنند که نظام به کسانی که شمشیر را از رو بستند و می‌خواهند با جسارت و علنا علیه امنیت ملی کشور اقدام کنند، روی خوش نشان خواهد داد، تصریح کرد: دانشجویان اجازه نمی‌دهند تیشه به ریشه نظامی که با خون هزاران شهید و با فداکاری‌های امام و دلسوزان نظام، جانبازان و رزمندگان به اینجا رسیده، زده شود.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۱
۲
۰
آهان خودشون رو معرفی کنند تا بگیرید ببردشون اوین !