۲۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۶

جوان‌فکر: شمافاقد مرامنامه‌وهدف ‌هستید!

علی اکبر جوانفکر مشاور مطبوعاتي رئيس جمهور به مناسبت هفدهم مرداد روز خبرنگار گفت و گویي با روزنامه ابتکار انجام داده است که بخشی از آن را در ادامه ملاحظه می کنید
کد خبر : ۷۴۹۱۷

جوانفکر در خصوص خط مشی اصلاح طلبان و اصولگرایان نکات جالب و قابل تاملی را بیان کرده که در بخشی از آن اصولگرایان را فاقد مرامنامه و هدف! می داند و در این خصوص می گوید : گروههايي كه اسم برديد، هيچ شباهتي به جريان سياسي ندارند! جريان، حزب و گروه سياسي داراي مرامنامه و اهداف و جهت گيريهاي مشخصي است و به مردم فرصت مي‌دهد تا بر اساس شناخت و آگاهي دست به انتخاب بزند.

به گزارش صراط به نقل از ابتکار ، جوانفکر در ادامه با کنار هم قرار دادن اصلاح طلبان و اصولگرایان ، آنها را به قدرت طلبی محکوم کرد و گفت :  اينها بيشتر شبيه محفل و باند طالب قدرت هستند كه هيچ هدفي جز دستيابي به كرسي‌ها و منابع قدرت آنها را ارضاء و اقناع نمي‌كند! تجربه نشان داده است كه عناويني مانند اصلاح طلب و اصولگرا بيشتر يك پوشش فريبنده است تا يك واقعيت ذاتي يا نهادينه شده. براي اينكه در دولت اصلاح طلب كمترين اقدامات اصلاح طلبانه مبتني بر نيازهاي واقعي را شاهد بوديم و اقدامات اصولگرايان نيز در بسياري از موارد هيچ نسبتي با اصول و ارزشهاي انقلاب و اسلام، نداشته است. البته مدتهاست كه شاهد يك همگرايي آشكار ميان اين دو طيف محفلي يعني اصولگرايان و اصلاح طلبان هستيم و اين همگرايي هم عمدتا برآمده از خاستگاه آنها يعني كسب قدرت است.

به گزارش مشرق این اظهارات جوانفکر در حالی است که زمان چندانی تا شروع رقابت های انتخابات ریاست جمهوری باقی نمانده است و گروه های سیاسی خود را برای رقابت در این عرصه آماده می کنند. لازم به ذکر است که  چندی پیش سایت روزنامه ایران ، اسفندیار رحیم مشایی فرد حاشیه ساز دولت در سال های اخیر را به عنوان محبوبترین فرد سیاسی کشور معرفی کرده بود!
نظرات بینندگان
محمد ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۱
۰
۱
خدایا کی داره از قدرت و قدرت طلبی حرف میزنه !! گروهکی که برای حفظ قدرت پشت مشمئزترین .............. حضور داشته و داره