۲۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۶

سیدصالحی:درآينده حتماًگل مي‌زنم

وقتي کرانچار به ايران آمد از فوتبال ما آشنايي داشت چون در پرسپوليس کار کرده بود و البته يک مربي ايراني مثل آقاي مرزبان هم در کنار او بود و خيلي به کرانچار کمک کرد.
کد خبر : ۷۵۰۲۷
سيدمهدي سيدصالحي، مهاجم بلندقامت تيم تراکتورسازي در سه ديداري که براي اين تيم به ميدان رفته هنوز موفق به گلزني نشده ولي خودش تأکيد مي‌کند که اين موضوع فشاري روي او ايجاد نکرده است.

به گزارش صراط، سيدصالحي در گفت‌وگو با سايت گل حرف‌هايش را اين‌گونه آغاز مي‌کند: «من در سه بازي ابتدايي به ميدان رفتم و در بازي چهارم مصدوم بودم. با اين حال در آن سه ديدار موقعيت گل نداشتم که بخواهم گلزني کنم ولي اين موضوع فشاري روي من ايجاد نمي‌کند و مطمئن هستم که در آينده گلزني خواهم کرد.»

در ادامه از سيدصالحي در خصوص تفاوت‌هاي توني اوليويرا و کرانچار، مربي سابق او در سپاهان سئوال مي‌کنيم که او اين‌گونه جواب مي‌دهد: «نمي‌توان اين دو نفر را با هم مقايسه کرد. وقتي کرانچار به ايران آمد از فوتبال ما آشنايي داشت چون در پرسپوليس کار کرده بود و البته يک مربي ايراني مثل آقاي مرزبان هم در کنار او بود و خيلي به کرانچار کمک کرد تا با شرايط فوتبال ايران آشنا شود. الان هم مربي ما نياز به زمان دارد تا فوتبال ايران را بشناسد.»

مهاجم تراکتور در پايان حرف‌هايش مي‌گويد: «تيم ما بعد از بردي که در آخرين بازي به دست آورد حالا شرايط خوبي دارد و مطمئن باشيد امسال مدعي قهرماني هستيم و تماشاگران هم حتماً ما را حمايت خواهند کرد.»
خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند