۲۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۸

خاطره‌اصغرهمت از مرحوم حسین‌پناهی

این بازیگر درخصوص بیان خاطره ای از فیلم امام علی گفت:یک روز با مرحوم "حسین پناهی" ناهار می خوردیم که یکدفعه حسین به من گفت"همت "جان الان که جلوی دوربین نیستی چرا با گردن کج غذا می خوری؟
کد خبر : ۷۵۰۷۷
به گزارش صراط، اصغر همت بازیگر نقش مروان در سریال امام علی (ع) در گفتگو با باشگاه خبرنگاران درخصوص راز ماندگاری این سریال گفت:صداقت،یکرنگی و ایمانی که عوامل کار داشتند مهم ترین راز ماندگاری این سریال بود.

وی درخصوص عوامل موثر در ماندگاری سریال امام علی (ع) افزود:در درجه ی اول مشخص داوود میر باقری و انتخاب درست بازیگران و در آخر بقیه ی عوامل بعد از آن در ماندگاری این سریال موثر بوده اند.

همت در رابطه با نحوه ی پذیرفتن نقش مروان در این سریال گفت:ابتدا برای بازی در امام علی (ع) نقش برادر قطام به من پیشنهاد شد که من این نقش را دوست نداشتم.

وی در همین خصوص افزود:چند روز بعد آقای "میرباقری" با من تماس گرفتند و نقش مروان را به من پیشنهاد کردند که پس از خواندن سناریو آن را قبول کردم.

این بازیگر درخصوص بیان خاطره ای از این فیلم گفت:یک روز با مرحوم"حسین پناهی" ناهار می خوردیم که یکدفعه حسین به من گفت"همت "جان الان که جلوی دوربین نیستی چرا با گردن کج غذا می خوری؟ خوب عزیز من درست غذا بخور.

نمی توان گفت كه این کار در حد امام علی (ع) است ولی در بین کارهای مناسبتی یک سریال استثنائی بود.

همت در همین رابطه خاطر نشان کرد :به هر حال هنوز بعد از گذشت 2 دهه در مورد این سریال صحبت می شود و این یاد آور اهمیت و زیبایی این سریال است.
نظرات بینندگان
یونس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
یاد روانشاد پناهی عزیز بخیر ...