۲۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۳

واژه‌های جدید المپیکی:بدبدن،بدخفن!

با توجه به اینکه به تازگی گزارشگران اعزامی به لندن برای حریفان سرسخت و کارآزموده از واژه جدیدالتاسیس (!؟) یا جدید الورود «بد بدن» استفاده می‌کنند،
کد خبر : ۷۵۳۳۱

به گزارش صراط به نقل از خبرآنلاین، با توجه به اینکه همچنان در بر‌‌ همان پاشنه سابق می‌چرخد و ما هیچ چیز از ارزش‌هایمان کم نمی‌شود چرا که حضور در المپیک به خودی خود، یک ارزش است، حالا سبک نوین گزارشگری در لندن ۲۰۱۲ را بررسی می‌کنیم.

اول: ورزشکار بد بدن!

با توجه به اینکه به تازگی گزارشگران اعزامی به لندن برای حریفان سرسخت و کارآزموده از واژه جدیدالتاسیس (!؟) یا جدید الورود «بد بدن» استفاده می‌کنند، پیشنهادات زیر به رییس رسانه ملی و یا رییس فرهنگستان زبان و ادب برای بررسی و اقدام عاجل! البته جای این سوال باقی است که اصلا «بد بدن» مدح حریف است یا ذم او؟ یا اینکه شکر خدا همه ورزشکاران ما خوش بدن هستند، خوب است یا بد است؟ یعنی بچه‌های ما خوش بدن هستند، باعث می‌شوند به حریفان خود امتیاز بدهند و مثل آبنبات فن بخورند؟! تکلیف چیست؟ این بد بدن اگر فحش است، مشخص کنید مراقب باشیم توی خیابان یکدفعه کسی حق ما را نخورد و ناسزا بگوید و یک آب هم رویش و ما هم مثل هویج فرنگی به او زل بزنیم. ضمنا زحمت بکشید این را هم مشخص کنید که جواب دندان شکن برای فحش «بد بدن» چیست؟





دوم: اقدام عاجل!

مدیر عامل منا(مجمع ناشران انقلاب)، اواخر فروردین امسال در نامه ای به وزیر صنعت،معدن و تجارت خواستار اقدام عاجل در خصوص افزایش قیمت کاغذ و ضرر و زیان به ناشران و نویسندگان و اهالی بازار کتاب شد.


اردیبهشت؛ قیمت کاغذ: بندی 54 هزار تومان/ مرداد؛ قیمت کاغذ: بندی 77 هزار تومان

ما کلا شیفته این نامهنگاریها و درخواست های عاجل و عجله مدیران و اعتنا به این درخواست های عاجل و عمل به نامه های عجله مند و توجه به آدمهای عجله دار و متکی به نامه نگاری عجولانه و...هستیم و در این مورد اصولا طنز نمینویسیم! ولی معنای نامهنگاری مدیریتی و اعتماد به نفس و اقدام عاجل را فهمیدیم.

نظرات بینندگان
مهدی
|
Netherlands
|
۱۳:۳۴ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
آقای هادی عامل گزارشگر خوب کشتی سالهاست از واژه "بدبدن" استفاده می کنند و برای تماشاگران کشتی اصلا تازگی نداره، حالا نمیدونم چیش برای شما تازه و عجیبه...