۲۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۴:۳۲

واکنش پوریا پور سرخ به کمک هنرمندان به زلزله زدگان!

پوریا پورسرخ گفت: برخی هنرمندان پس از کمک به مردم زلزله زده آذربایجان، عکس هایشان را همه جا پخش کردند که از آنها تشکر می کنم!
کد خبر : ۷۵۹۷۸

به گزارش صراط به نقل از فارس، پوریا پورسرخ، نیما شاهرخ شاهی و محمد علیزاده سه مهمان برنامه شب گذشته جشن رمضان بودند.

بنا بر این گزارش، در این برنامه پورسرخ طی سخنانی درباره زلزله آذربایجان شرقی و کمک هنرمندان به مردم منطقه گفت: یکسری از هنرمندان پس از وقوع زلزله رفتند و به مردم آذربایجان کمک کردند و عکس هایی که در حال کمک کردن گرفته بودند را این طرف و آن طرف پخش کردند، از آنها تشکر می کنم، ولی بیشتر از هنرمندانی تشکر می کنم که در این حادثه حضور یافتند و بدون انتشار عکس هایشان به مردم کمک کردند.

به گزارش فارس، شاهرخ شاهی نیز در تائید سخنان پورسرخ گفت: متاسفانه هنرمندان ما در برخی مواقع به سمت شعارزدگی حرکت می کنند که کار پسندیده ای نیست. هنرمندان بسیاری در این مملکت به دیگران کمک می کنند اما به دور از شعارزدگی و تبلیغات است.

نظرات بینندگان
قاسم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۸ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۱
۵۶
۵
کاملا موافقم .... دقیقا از اون روز هر جا نگاه میکنی عکس و فیلم هاشون پخشه .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خوب اوسگل اين كار هم يك نوع تبليغ براي كمك ديگه
ابراهیمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس : اولا مودب باشین
دوما شما مگه خبر دارین که میگین شاید خنده دار باشه ولی شاید برای رضای خدا کمک کردن شما مگه از دل و عقل کسی خبر دارین؟
نکن خواهر/برادر من فکر بد راجع به کسی نکن
یه نفر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۳ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۱
۱۹۴
۷
احسنت. ان شاء الله روزی که همه ما بدون نیت خاصی و فقط برای رضای خدا کمک کنیم. البته اینم باید در نظر داشت که همون هایی که رفتن و کمک کردن و عکس گرفتن بهتر از کسایی هستن که اصلاً نرفتن.
یه نفر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
این یه نفر تقلبیه ، دو روز نیستی سریع جانشین پیدا میشه ، اگرچه با این نظر موافقم .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
وقتی اون عده عکس نداختن تو از کجا میفهمی که رفتن یا نرفتن ؟؟؟؟؟ شاید تو فکر میکنی اصلا نرفتن ولی رفته باشن ..
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یه نفر اصلی جون زحمت نکش !ما خودمون از ادبش و کلام متینش فهمیدیم اون تو نیستی!!!
یه نفر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نورا :
ببین کی داره از ادب و متانت صحبت می کنه راستی نورا برو کامنت کلاه قرمزی کنار دختر فشن رو ببین !
بعضی از نظرات رو صراط میزاره دم بکشه !!!!
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۷ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۱
۴۶
۳۴
من دقیقا دیشب از شبکه 5برنامه جشن رمضان مصاحبه او راشنیدم به عنوان کارشناس تربیتی حرف بدی نبود به تکه به هنرمندانی که در موقع کمک کردن روایت معروف امام معصوم که میفرمایند طوری کمک و انفاق کنید که دست دیگرتان متوجه نشود خواستن به ان عده که شاید خودشان مطمئن بودن تذکری بدهند .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۱ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۱
۱۲۲
۷۲
متاسفانه کسانی از هر راهی استفاده میکنند تا خودشونو مطرح کنن خدایا به کجا داریم میریم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۰ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۱
۱۰۹
۷۰
برنامه رو دیدم واقعا حرف حق رو زد دمش گرم
ايران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۶ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۱
۱۹۴
۹
خوشم مياد بحث دستمزد كه ميشه همتون حرفتون يكيه كه حقمونه و اين حرفا اما حرف از عفاف و حجاب و كمك به محرومان و سر زدن به يه جانباز و خانواده شهيد و اينجور مسائل كه ميشه يه سري سر و صداشون ميره بالا (گلزار و حيايي و رادان و ..) و ميتوپن به بعضيا (سلحشور و و و) بعدا اروم اروم خودشونيا خودشون رو لو ميدن .
جالبه كه اين لو دادناي خودشون هم كار مذهبياشون نيست كه بگن تندرو هست .. كار امثال پرستو صالحي و مرجان محتشم و محمدعلي كشاورز و ...
انشا الله كه خدا همرو هدايت كنه بخصوص اهل هنرمون رو كه اينروزها اگر زني استينش كوتاه نباشد هنرمند نيست
موهايش پيدا نباشد و هر روزي رنگ مويش چيزي نباشد هنرمند نيست
كلا از نظر بعضي ها چادر و ريش و دين و مذهب با هنر جور در نمي ايد
كاش ميدانستند كه كاشي هاي مسجد شيخ لطف الله را كه ميگذاشتند با هر كاشي اش سبحان الله ميگفتند
يا علي
پسرك
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۵ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۱
۱۰۱
۴۴
گفتم اين زلزله باعث خوشحالي بعضيها شده از هنرمند تا خائنين داخلي و خارجي
roza
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۱ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۱
۱۸۲
۳۶۴
خواهشا جمع نبند آقای پورسرخ ..حامد بهداد نازنین من اهل شعار نیست
حامد بهداد تو دنیا تـــــــــــــــــــــــــــکه انسان فوق العاده با صداقتیه
درود بر شرفت حامد جان.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خخخخ تو همون نیستی تو سایت سینمایی کافه سینما کامنتهای فله ای می گذاری در حمایت از بهداد ؟
roza
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یکی مواظب حرف زدنت باش حامد بهداد نازنین هیچ نیازی به مطرح شدن نداره خودش خداروشکر بیش از حد مطرح و محبوب هست و مردم هم دوسش دارند محبوبه و از محبوبیتش هم در راه درست استفاده می کنه ...حامد بهداد همیشه به دور از ریا و ادا و اصوله .
احسنت به مرام و صداقت حامد بهداد خوبیهای بیشمار حامد بهداد این حس انسان دوستیش حس خیلی قشنگی رو به آدم منتقل می کنه .
هر چند می دونم جناب پورسرخ هم منظورش حامد بهداد نبوده چون خودش میشه از خوبیهای حامد بهداد گفته و میگه .
ناشناس خودم هستم فرمایش؟؟!!
پسرك
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حامد بهداد بازيگر خوبيه ولي مغرور شديد خفن
امیر. ه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حامد بهداد پول خورده تو هر فیلمی میبینی داره بازی میکنه.دیده شدن واسش مهمه نه چگونه دیده شدن.بازیگر نباید انقدر راحت خودشو خرج کنه باید کلاس کاریشو حفظ کنه تو هر بنجلی بازی نکنه مثل بهرام رادان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خخخخ پس حوزه عملیاتی ات رو گسترش دادی :) عجب عشق سوزززانی :) اتفاقا تو عکس های مربوط به کمک هنرمندها هم می دیدم یه دختره تو همه عکسها هست و ..... ول کن معامله هم نبود . فک کنم اونم خودتی :)))))
یه نفر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اجرتان با حامد بهداد !!!! رزا خانم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اه اه اه .
این دیگه کیه راه افتاده اینور اونور واسه اون تهوع تبلیغ میکنه !؟ احتمالا یه نوجوان عاشق پیشه است
roza
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اقا امیر بدون فکر و تحقیق هر حرفی رو به زبون نیار اول فکر کن بعد اظهار نظر کن .....حامد بهداد نازنین از ابتدا درست وارد سینما شد و به خوبی هم درخشید بار اول که بازیش رو دیدم متوجه شدم یک بازیگر واقعی با توانایی و خلاقیت هنری خودش وارد سینما شده .حامد بهداد از سوی کارگردانان بزرگ سینما پیشنهاد بازی داشته حالا چه منجر به همکاری شده و چه نشده موقع انتخاب بازیگر هم گزینه اول خیلی از فیلم ساز هاست همیشه هم خیلی عالی و فوق العاده بازی کرده و با حضورش باعث موفقیت فیلم شده ....
شما لطف کن از جانب خودت صحبت کن و افکار غلط ذهن خودت رو به حامد بهداد نسبت نده .
پول خورده؟؟؟منظورتون دستمزد دیگه نه؟؟؟حقش رو گرفته نوش جونش از شیر مادر براش حلال تره هر چقدر هم دستمزد بگیره بخدا بازم کمه بهترین بازیگر مملکته ها بایدم دستمزد بگیره .....دستمزد یک مقولیه شخصی و توافقی بین بازیگر و تهیه کننده است شما با دستمزد حامد بهداد هم کار دارید ؟؟!!!ای بابا..حامد بهداد بی نظیره و در خوبی همتا نداره .
ناشناس خیلی بی ادب تشریف داری تو کی باشی که بخوای در مورد حامد بهداد این انسان و هنرمند بزرگ و دوست داشتنی نظر بدی؟؟؟!!!شماو امثال شما انقدر کوچیک هستید که نمی تونید بزرگی بهداد رو درک کنید چه میشه کرد به هر حال هر کی درکش تا یه حدی قد میده .
تنها چیزی که یاد گرفتید اینه که توهین کنید شما در حقیقت به خودتون توهین می کنید از ارزش انسانی و هنری حامد بهداد نازنین ذره ای کم نمیشه .
ناشناس شما مثه اینکه خیلی احساس بزرگی البته از نوع کادبش داری اولا نوجوون نیستم بعدشم عاشق و طرفدار واقعی حامد بهدادم چون خیلی آقاست زمین تا آسمون با امثال تو و همه ی عالم و آدم فرق داره چون علاوه بر اینکه یک هنرمند بزرگه انسان شریف و بزرگی هم هست که با جسارت و متکی به خودشه و من فقط ازش خوبی و قشنگی یاد گرفتم هر چقدر هم ازش هواداری کنم بازم کمه ........... من تو تمام سایت ها هستم به شما چه ربطی داره ؟؟!!
تبلیغ؟؟؟!!!ای خدا چقدر حرفهای خنده دار صد من یه غاز میزنی حامد بهداد نازنین خودش به شدت مطرح و محبوب هست و بی نیاز از تبلیغه و اینجور حرفاست .
roza
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
در ضمن یه نفر یعنی چی اجرت با حامد بهداد؟؟؟بنده حامد بهدادنازنین بخاطر خودش و خیلی صادقانه دوست دارم و بدون هیچ منتی تا همیشه از ایشون حمایت می کنم.
م.ا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
روزا خدا تورو با حامد جونت محشور بگردانه
همگی با هم : الهی آمین!!!!!!!
........
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
رزا جون اگه تقلید ناشیانه و ادا اطوارهای احمقانه را هنرمندی بدونیم، بله ایشون آخر هنرمندی هستن !

راستی نظرت در مورد رانندگی بعضی ها در حال مستی چیه ؟ نگو شایعه است که شاهد عینی دارم...
واقعا بعضی ها نگران جان مردم نیستن که در آن حال رانندگی میکنند ؟!
پس معلومه که این بعضی ها دلشون برای جان مردم نسوخته به قول دوستان رفتن عکس بگیرن بندازن تو فیسبوکشون ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
رزا اگه نوجوون نیستی به یه روانشناس مراجعه کن. این جور رفتارهای احساساتی در نوجوانی عادیه ولی بعد از نوجوانی غیر عادیه و باید دوا درمان کرد :)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
البته تو سایت سینمایی مذکور از این عشاق زیاده. مثلا عشاق فرزاد حسنی . عوق
roza
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس خودتو زدی به کوچه ی علی چپ !!!جوابت همون بود که داد م کسی با ادا اطوار نمی تونه سوپراستار و بازیگر بزرگ و محبوب مثه بهداد که از سوی بهترین کارگردانان پیشنهاد بازی داره بشه .حامد بهداد یک بازیگر هنرمند که وظیفه خودش رو انجام میده و همیشه بهترینه نقش هارو زیبا و به یاد ماندنی می کنه ما به فوق العاده بودن حامد بهداد عادت کردیم ...شما تکراری و کلیشه ای پرست هستی و به بازی نابازیگرا عادت کردی بهتر بری بازی نابازیگرا رو ببینی و در مورد حامد بهداد که بازیگر بزرگی ست اظهار نظر نکنی.
رانندگی در حال مستی؟؟!!!!شایعه بود آقا حالا شما مدام بیا بگو رانندگی در حال مستی منم میگم شایعه بود من خودم شاهد عینی دارم فکر کردی!!! یکی دوتا هم نیستند .من قویا عرض می کنم که اون خبر شایعه بود خدا لعنت افراد بیکار و مریضی رو که پشت سر حامد بهداد که در انسانیت و درستی هم نظیر نداره شایعه درست می کنندواگذارشون می کنم به خدا ............
نمی دونی بدون !!در مراسم کمک به حادثه دیدگان بنده خدا حامد با صدای بلند گفت نفرین می کنم کسی رو که این عکس ها رو تو فیس بوک پخش کنه ...از ته قلبم . بله جناب ناشناس حامد شرف و انسانیت داره دلش مثه دریاست داره همیشه دستش تو کار خیر بوده و هست گفته بودم که حامد زمین تا آسمون با همه عالم و آدم فرق داره ضمنا فیس بوک هم نداره .با این چرت و پرتا نمی تونید ذره ای از ارزش انسانی و هنری حامد بهداد کم کنید حامد بهداد در قلب ماست .ناشناس بدون تحقیق و فکر هر حرفی رو نزن که حالا اینطور شرمنده نشی. جای تاسف برا آدمایی مثل شما است که در مورد دیگران اینقدر راحت و بی پروا حرف میزنید به دور از بخل و کینه و حسادت باشید از محتوای کامنتایی که میذارید میشه به عمق حسادتی که دارید پی برد. خدا حامد بهداد دوست داره و اونو به عرش برده که اینقدر محبوبه مردم دوستش دارند روز به روز هم به تعداد طرفداراش اضافه میشه کاربر که با نام پسرک کامنت گذاشتی حامد بهداد خوب؟؟؟!!!!حامد نازنین خوب که چه عرض کنم از فوق العاده هم فوق العاده تره اعجوبه است .
roza
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
در ضمن حامد بهداد نازنین همیشه نیتش خیره حرف ها و رفتارش به دل آدم میشینه . از ته قلبش برای زلزله زدگان متاثر و متاسف بود هر کاری از دستش بر میومد انجام داد و میده مثه خیلی ها بی خیال نیست که !!! .تو مراسم فقط و فقط بخاطر کمک رفته بود همین.
roza
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس مشخصه که خودت بمراتب تجربه مراجعه به رواشناس رو داشتی درسته ؟؟!!!خجالت نکش بگو.خودت نیاز به درمان داری همه رو مثه خودت فرض نکن .احساسات من به شما هیچ ربطی نداره اینو بفهم تا دنیا دنیاست دوستدارشم _علاقه من نسبت به بهداد جانانه ترین علاقه است که متاسفانه از درک امثال شما خارجه .چیه !!نمی تونی عشق صادقانه منو نسبت به حامد بهداد نازنین ببینی نه ؟؟!!!مشکل اساسی داری یه فکری به حال خودت کن در حدی نمی بینمت که بخوای برای من تعیین تکلیف کنی .شما هم آدم بسیار تنگ نظری هستی هر چند اگر به انسان فوق العاده ای مثه حامد بهداد حسادت نکنند جای تعجب داره !!.ببین به جای اینکه انقدر مثه خاله زنکا پشت سر حامد بهداد نازنین و من که طرفدارشم اراجیف بگی این وقت و انرژی رو صرف خودت کن و یکم ادب یاد بگیر جانم .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چه جالب احتمالا از همین محبوبیت زیاده که فیلمهاش رکورد داره !!!! !!!!!!
چه جالب شاهد عینی داره طرف مست نبوده !یعنی شاهدش سر صحنه حاضر بوده و دهان طرف را بو کرده وفهمیده که دارن بهش تهمت میزنن حالا چرا بین این همه ماشین به ایشون ایست دادن و تهمت زدن خدا میدونه !!!!

چه جالب حامد جون مثل ننه پیرزنها گفته نفرین میکنم اگه .... ! باباجان اگه راست میگی میتونستی جلوی هیچ دوربینی ظاهر نشی تا ..
roza
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نیاز به بو کردن نیست حامد بهداد نازنین اصلا لب به مسکرات نمیزنه .
اون خبر هم از اساس دروغ بود .یه مشب آدم بیکار کم خرد. کم شعور .خاله زنک میان شایعه درست می کنند براشون عمیقاااا متاسفم.
roza
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس کم آوردی دیگه نمی دونی چی بگی !!!بعد ببینم تو چی هستی ؟؟؟!!!!خاله زنک ......... دیگه.
حامد بهداد نازنین بازیگر اول سینما بسیار موفق محبوب و پر طرفداره شما هم بیش از این حرص نزن چون نمی تونی حقیقت رو انکار کنی.
قاعدتاااااا وجود حامد بهداد و افراد سرشناس که پر طرفدار هستند باعث جذب مردم برای کمک به آسیب دیدگان زلزله میشه عکاسان و خبرنگاران هم که همیشه در چنین مراسم هایی حاضر هستند بعدشم این اخبار باید رسانه ای بشه تا التیامی بشه برای مردم آسیب دیده. حامد بهداد سرشار از شور و شعور و احساسات و غیرت است . از محبوبیتش هم در راه درست استفاده می کنه _خودنمایی برای کسانی ست که دیده نمیشن نه برای حامد بهداد که مشهور و محبوبه _حامد بی ریا و صادق با همه چیز برخورد می کنه خدا حفظش کنه ...شما و امثال شما هم انقدر برداشت های غلط خودتونو به حامد بهداد نسبت ندیدن انگ خودنمایی نزنید.متاسف برای این سطح فکر پایین حتی حیف تاسف کار شما از تاسف هم گذشته .گورها را ببینید آنجا خانه ی دیر یا زود همه ی ماست به راحتی هر نسبتی را به دیگران ندهید و غیبت نکید و حق و شرافت دیگران را زیر سوال نبرید که فردا باید پاسخ گو باشید .
يكي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۷ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۱
۷۹
۵۱
اه اه! اونم كي؟!؟!؟ حامد بهداد!!! بلا به دور....
فرزين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۴ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۱
۳
۲
من قبلاً نسبت به پورسرخ خيلي بدبين بودم. اما با اين صحبتها ي ايشون دارم به اين تنيجه مي رسم كه ايشان انشالله داره به سمت كمال قدم بر ميداره. اميدوارم هم ايشو و همه هنرمندان اين سرزمين اخلاق الهي را سرمشق خود قرار دهند....
نوید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۰۳ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۱
۳
۰
احسنت.افرین.احسنتتتتتتتتتتتتتتتتتتت .افریننننننننننننننننننننننننننننننن
سید امیر بسیجی واقعی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۶ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۱
۶۳
۲
مشکل اینه که این دو نفر اصلا هنرمند نیستن که بخوان در مورده هنر و هنرمندها نطر بدن حضور خودشون تو سینما محل ایراده دیگه همه میدونن چه شکلی میشه وارده این عرصه شد باید کمی تا قسمتی معلوم الحال باشی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آره آره هنرمند فقط خودشیفته و اون عمله ی مهمان مامان شایدم فقط سید جواد ها ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۹ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۱
۸۳
۱
با حرفهای پور سرخ و شاهرخ شاهی کاملا موافقم !!
دو سه روزقبل توهمون جشن رمضان یکی از بازیگرای سریال چمدون اومده بود که واقعا با ادا اطوارهاش وحال آدم را بد میکرد
سعید
|
CANADA
|
۱۸:۰۰ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۱
۱
۸۲
من با صحبت ایشون مشکلی ندارم ولی بعضی از برادران ارزشی در جریان این زلزله کلی شرمنده شدند ( هم بخاطر عملکرد خودشان و هم مجموعه حکومت) بنابراین مطابق معمول دنبال حرفی هستند که بقیه کسانی رو که کمک کردند رو به هر شکل لجن مال کنند. حالا اگر این آقا همین صحبت رو در مورد روحانیون یا شخصیت ها نظام می گفتند نتنها به به و چهچه براش نمی زدند سریع بهش انگ سیاهنمایی و تهمت هم می زدند
ناشناس
|
CANADA
سعید جون شما تو کانادا حالتو بکن
به حکومتو مردم زیر آوار مونده ی ایران چیکار داری آخه روشنفکر خوش نشین!!!!!
یه نفر
|
CANADA
حرفت از بس بی ارزشه جواب نداره ! D:
نورا
|
CANADA
سعید جان احسنت!
حرف حساب جواب نداره!
امير
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۵ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
هيچ ايرادي نداره كمك كنيم و كمكمان را هم به اطلاع ديگران برسانيم اين طوري هم خودمان حس خوبي داريم هم ديگران را براي كمك كردن ترغيب كرده ايم.
الهام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۳ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
اي بابا شما هم كمك كنيد به جاي اين حرفا نكنه چون شما نرفتيد ناراحتيد چون عكساتون پخش نشده ناراحتيد دنيا 2 روزه ناراحت مشيد انشا اله تو زلزله بعدي شما بريد جلو
الهام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۸ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۱
۱
۰
چون خودت نبودی داری اینجوری میگی .. ؟!
ایشالا تو زلزله ی بعدی تو کمک میکنی و عکس تو پخش میشه .. :))
رهگذر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۷ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
این بنده خدا بد نگفته که ، یه عده ای رفتن و حالا یه عکسی هم ازشون پخش شد . اما یه عده ای رفتن که عکساشون پخش بشه ( چی گفتم !!) . برید عکسا رو ببینید از سرو وضع و حال و روزشون معلومه کی چه کارس. بعضی عکسا اینجوریه که انگار طرف کل مسیر رو زیر گریم بوده ، عکاس حرفه ای هم که همراهش بوده ، در حال کمک هم ال مصب مواظب بوده فیگور و لباسش به هم نخوره