۳۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۸

ضرب و شتم یک بسیجی توسط نماینده

یک نماینده مجلس یکی از بسیجیان اراکی را بخاطر رعایت قانون مورد ضرب و شتم قرار داد.
کد خبر : ۷۶۲۰۰
به گزارش صراط ، یک نماینده مجلس نهم هنگام ورود به محوطه مصلي بيت المقدس اراك با خادمين بسيجي مصلي درگير و يكي از بسيجيان را مورد ضرب و شتم قرار داده است.
 
به گزارش وبلاگ "محله انقلاب"، آقای "ر" كه قصد داشته براي اقامه نماز وارد مصلي بيت المقدس اراك شود، هنگام ورود به حياط مصلي، به دليل همراه نداشتن كارت وي‍ژه تردد با خودروي شخصي، مدتي در جلوي درب ورودي معطل شده تا خادمين بسيجي مصلي مراتب را با مسئولين مافوق خود هماهنگ نمايند كه در اين لحظه وی به دلايل نامعلومي، به شدت عصباني شده و شخصا اقدام به درگيري و ضرب و شتم يكي از خادمين بسيجي و افتخاري مصلي کرده است.
 
 شدت عصبانيت و اقدام دون شأن و غير منتظره  اين نماينده مجلس موجب تعجب فراوان نمازگزاران و افرادي شد كه در صحنه حضور داشته و شاهد ماجرا بوده اند. شايد تعجب افراد به دليل ناسازگاري اينگونه رفتارها با يك ماه عبادت و روزه داري مي باشد.

بر اساس اظهارات یکی از شاهدان این ماجرا نماینده مذکور پس از درگیری با بسیجیان با لحنی تند اظهار می دارد: "شما ... کرده اید... همه باید برای من خبردار بایستید... من وقتی به بیت .... هم می روم جلویم را نمی گیرند..."

به دنبال این اظهارات بسیجی مذکور اعلام می کند که اینجا قانون خود را دارد و نیاز به هماهنگی است که در این هنگام آقای نماینده سیلی جانانه ای به صورت وی می نوازد...

با این حال بسیجی یادشده در اقدامی بسیجی وار خویشتن داری کرده و مانع پاسخ سایرین به این نماینده می شود. در نهایت نماینده مذکور نیز با خودروی خود و با زیرپا گذاشتن مقررات، وارد مصلای اراک می شود.
 
البته طي 33 سال عمر انقلاب اين اولين باري نيست كه بسيجيان عزيز به دليل اداي تكليف و در حال انجام وظيفه اي كه مسئولين استان به عهده آنها گذاشته اند، مظلومانه مورد ضرب و شتم و اهانت قرار مي گيرند. این نماینده قبلا نیز سوابق مشابهی داشته است.

اقدام نماینده مذکور با واکنش اعتراضی بسیجیان استان مرکزی همراه بوده است.

 انتظار می رود که نمایندگانی که خود مسئول قانون گذاری در کشور هستند، بیش از دیگران پایبندی شان را به قوانین و مقررات کشور نشان دهند و شان و حرمت بسیجیان را نگه دارند.
نظرات بینندگان
مجتبی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۵۷ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۱
۲۱۸۱
۱۰۱۴
آخی .. بمیرم الهی چقدر هم که آخه این برادران بسیجی(امروزی البته) کتک خورشون ملسه و مظلوم اند کلا .. وای مظلوما.. وای فروتنی یه یااا
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
کارزشت رشته هرکسی کع اناجام بده !
مشکل شما اینه هر دو طرف بسیجی یا غیر بسیجی دوست دارید هر کدومتون اون یکی رو بکوبید
سید جعفر صابری
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
l مجتبی خان . بسیجی ها خیلی بدهستند .بدون جیره و مواجب جلوی مزدوران و جیره خواران ایستادن . بخاطر همینه نبض اقتصاد دستتشونه . اوشکول خان همه جا ادم خوب و بد هست ولی درصد خوبا شون تو بسیج بیشتره.ضمنا کار اون بسیجی هم جالب نبود .وباید با هر کی مثل خودش برخورد کرد .
مهرداد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مجی جان اونور آب چه خبره ؟ برو دستمزد 50 سنتی تو از اربابات بگیر و به اونا بگو چقدر خفن ماموریت امروزتو خوب انجام دادی ...
مجتبی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
اشکول خودتی گلم.. اگه چشمات توانایی خوندن داشت میددی که نوشتم توی پرانتز امروزی یعنی منظورم بسیجی امروزی بود وگرنه اونو توی پرانتز نمینوشتم آیکیو.. وگرنه من خودم هم خوب میدونم همه جا خوب و بد پیدا میشه
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مجتبی جون ! قبول کن اشتباه کردی !
ضمنا امیدواریم مسئولین آن بسیجی عزیز رفتار خلاف آن نماینده را از مجاری قانونی پیگیری نمایند .
محمد (ممل)
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
آقا مجتبی آئین من و شما میگه جلوی حرف زور و ظلم نباید سست باشیم و این ربطی به بسیجی و غیر بسیجی نداره ، حالا بنظر شما رفتار این بسیجی در مقابل ظلم این نماینده درست بوده یا اینکه باید یه کشیده افسری می خوابوند توی گوش طرف که تا جلسه بعدی مجلس که سوت قطار بزنه ؟
مجتبی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
محمد عزیز این چک افسری رو خیلی باحال گفتی مردم از خنده.. فکر کنم توی یک کامنت دیگه هم بین شما و مرتاض این بحث مربوط به چک افسری رو دیدم .. مثل اینکه باب شده.. دوست عزیزم من منظورم این نیست که بایست چک میزد به اون نماینده.. حرف من اینه که بیخود مظلوم نمایی نکنند کسایی که مردم جرئت نمیکنند بهشون بگن بالا چشمتون ابروئه.. نهایت سواستفاده هارو میکنند از کارت بسیج فعال و گاز اشک آور و ... میرن جوی خونه ی این و اون جمع میشن عربده کشی به اسم دفاع از انقلاب هیچکس هم نمیاد جمعشون کنه.. چند وقت پیش بود که خوندم خود رهبر هم یک انتقاد ضمنی نسبت به اشغال سفارت داشته و اونو یک تصمیم عجولانه و احساسی خوندن.. هر چند که به شخصه خودم بدم نیومده بود ولی از دیدگاه کلی ضررهای زیادی داشت.. این قشر خودمختار سرکش که هرکاری میخواد میکنه نبایست خودشو مظلوم و کتک خور معرفی کنه همین.. خودم کتک زدنشون رو به چشم دیدم و میدونم چه بیرحم هایی هستند اونوقت میخوان با یک خبر طوری وانمود کنند که حس ترحم همه رو به خود جلب کنند .. صراط تو هم جدیدا ده تا کامنت منو نگذاشتی ها حواست باشه.. نود درصد همشون ادب بود و احترام به کشور و همنوع نمیدونم دردت چیه که سانسور و کلا حذف کردی خلاصه شرافت هم خوب چیزیه
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
آخ کاش من جای اون بسیجی بودم می زدم ...
حمزه
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مجتبی جون یه لیوان آب خنک بد چیزی نیستا!!!
محمد ممل
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مجتبی جان داداش من بسیجی رو با افراد خودسر یکی کردی ، برای تفکیک این دو از همدیگه باید کمی انصاف داشته باشیم ، هم گروه خودسر و هم بسیجی واقعی بقول شما کارت و .... دارن ، منتها هدف یه گروه برای مسائل نفسانی خودشه ، مثل اون گروههای که تووی حرم حضرت امام هر سال جار و جنجال بپا میکنن به یکی بی احترامی میکنن و یکی بنام اح .... رو تکریم !! ، هدف گروه دیگه فقط تبعیت از ولایت هست نه حرکت در جهت منافع باندی و گروهی و یا قانع کردن تمایلات خودشون .... اینی که بهت میگم واقعیت تلخی هست که واقعا وجود داره و اون هم اینه که برخی ها راه حل اقناع عقده های فروخفته و اغراض و تمایلات شخصی و باندی و گروه شونو در این نهاد مردمی و ارزشی میبینن. آقا مجتبی بسیجی واقعی حتما یه مومن واقعی هست ، و یه مومن واقعی هیچ موقع خودشو مدیون مردم نمیکنه ، بسیجی واقعی و یا همون مومن واقعی با زدن زیر گوش این و اون و عدم رعایت مسائل شرعی خودشو درگیر حق الناس نمیکنه ، بسیجی واقعی میدونه که باید بابت هر ضربه جسمی و روحی روانی ناحق و خودسرانه (بدون حکم قاضی و حاکم شرع) که به یه فرد میزنه باید در درگاه الهی پاسخگو باشه .... اگه با تحلیل شما پیش بریم باید بگیم همه پزشکها فلان هستن ، همه روحانی ها بهمان هستن و غیره ، در صورتی که هم شما و هم میدونیم که آدم خوب و بد و سوء استفاده گر در هر قشری وجود دارد ....
اولا شما مطمئن باش که کلیت بسیج و فرماندهان و مدیران اون با این رفتارها مخالفن و دوما خیلی از مواردی که شما دیدی رو همین مسولان بخشهای حفاظتی و نظارتی باهاشون برخورد کردن و بعضا خیلی از اینا از بسیج اخراج شدن ... لذا این نکته ای که شما گفتی مبنی بر رفتارهای زشت و ناروا رو از نزدیک باهاش مواجه بودم و هستم و اتفاقا در خیلی جاها که چنین آدمایی مدیریت برخی مسائل (دارای قدرت مانور در اون مسائلی که شما گفتی بی رحمی !!) رو در اختیار داشتن ، از ریشه کندیم ....
لذا مطمئن باش که هر گردی گردو نیست و هر زردی زردآلو
مجتبی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
برادر گرامی اون بسیجی که شما توصیفش کردید من هم مخلص و دست بوسش هستم ولی ما که ندیدم البته منظورم این نیست که بکل نیست هست ولی نهایتش ده درصد.. شما رو هم با بسیجی خودسر یکی نکردم .. چون اینقدر درک و مرام دارید که گفتگو کنید نه فحاشی
پسرك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۱
۱۰۹
۴۱
فرمانده بسيج وظيفه داره تحقيق كنه و خودي نشان بده. البته نمايندها هميشه از اين شاهكارها زياد از خودشون نشون ميدن در هر رسوايي و اختلاسو و مشكلي كه در مملكت پيش مياد نام چند نماينده درخشش داره البته بصورت الف ب ج د ت ب ل د ذ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برو پسرک جان این حرفها برای تو زوده غوره نشده مویز نشو برو بزرگ شو بعد بیا...
پسرك
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس توهم برو هر موقه برات اسم انتخاب كردن بيا فعلا كه اينقدر كوچيكي كه اسم هم نداري
خادم الشهداء
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای ناشناس بزرگی به سن و ... نیس به عقل و درک وفهمه که آقای پسرک سنشون خیلی هم زیاده
حاجی دیده بان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۱
۶۵۰
۲۳۴
سلام علیکم ... احسنت و مرحبا بر این بسیجی هم قانونمند هم آداب یک بسیجی را رعایت نموده ... ... برادر بسیجی این حقیر از جانب این نماینده با فرهنگ و قانونگذار از شما معذرت میخوام .. کاش این نماینده محترم روزی ده دقیقه نهج البلاغه رو مطا لعه میکردند تا مفهوم نماینده بودن مردم را بیشتر درک میکردند
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۴۳ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۱
۱۳۲
۱۳۸
دوستان قضیه چیه مثبت منفی ها رو تو بخش نظرات آزاد کردید که هر نفر بتونه 400 تا مثبت یا منفی بده. نکنه چون می بینید نظر مردم با شما متفاوته این جوری کردین که تقلب کنید
سرشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مثلا نظر مردم چیه ؟ نکنه میخوای بگی طرفداری از اقدام ناشایست نماینده مجلسه . آره ؟
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
شما همه جا باید اینو بگین من جای دیگه هم گفتم اینجا هم میگم
من که تاحالا نتونستم بیشتر از یه بار مثبت بدم
ولی بعضی وقتا بیشتر از 400 تا هم لازمه
مثل نظر جناب دیده بان
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۱
۶۵۴
۶۱۵
ببین این بسیجی تا حالا زیر گوش چن نفر به ناحق زده بوده که اینجوری سرش اومده
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
نظر از این آبکی تر تا حالا ندیده بودم . چقدر عجولانه و البته مغرضانه امیر جان اظهار نظر و قضاوت فرمودید .بهتره عقده های شخصی خودتونو تو اینجور جاها دخالت ندی داداش و با حدس و گمان و شاید و... بقول فرمایش خودت به ناحق داوری نکنی و ایمان و اعتقاد خودتو به باد ندی . از ما گفتن بود .
خادم الشهداء
|
Iran (Islamic Republic of)
این بسیجی ناحق سیلی نخورده
مراقب حرف زدنتون باشین امیر آقا
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
ناحق سیلی نخورده؟ینی حقش بوده؟؟خلاصه شما کدوم وری؟تهدید هم نکن عمو که ماهیتت مشخص نشه!
خادم الشهداء
|
Iran (Islamic Republic of)
یه اشتباه تایپی شد اون ن رو اضافه زدم
شما جای عموی من نیستی خیلی باشین جای داداشمین تهدیدی در کار نبود فقط یه تذکر بود
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
تقدیم به مثلا بسیجی:
زدی ضربتی ، ضربتی نوش کن!
اکبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۴ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۱
۳۱۰
۱
وقتی مفاسد خصوصا اخلاقی بعضی نمایندگان لاپوشی میشه و در اونا احساس مصونیت کاذب بوجود میاد وضع مملکت اینطوری میشه دیگه که یک نماینده که باید الگوی رفتاری برای مردم کشورش باشه در مصلی و جلوی انظار عموم چنین اراجیفی از زبانش جاری میشه و بعد هم میزنه تو گوش یک بسیجی که از نظر سنی شاید یک سوم سن ایشون را داره و داوطلبانه و بدون هیچ توقعی و چشم داشتی مشغول خدمت به مردمشه . مردم اراک و بسیجیان با غیرت اراکی باید این نماینده را ادب کنند
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر ما مردم بصیرت داشته باشیم خانه ملت رو پر نمی کنیم از افراد اینچنین خودخواه واقعا متاثر شدم.
الیاس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۷ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۱
۱۱۱
۳
اقدام این نماینده به هیچ وجه قابل توجیه نیست حتی اگر به فرض این بسیجی برخورد نامناسبی با ایشان داشته وی قانونا و شرعا و اخلاقا حق زدن تو گوش این بسیجی رو نداشته . امام جمعه اراک وفرماندهان این بسیجی اگر ذره ای احساس مسئولیت داشته باشند نباید از این موضوع گذشت کنند و بسیج و بسیجی را وجه المصالحه قرار دهند .
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
کاملا موافقم.
ناشناس
|
Canada
|
۰۳:۳۶ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۱
۴۱
۱۷۱
حقش بود
دانیال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۱ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۱
۱۰
۵۴
امیر خان نیاز نیست شما قضاوت کنی ، هر کس باید این رو بدونه بنابر فرمایش قرآن کریم هر جور با اهل زمین تا کنی اهل آسمان همان جور باهات رفتار می کنند و فرقی نداره نماینده باشی ، بسیجی باشی و .........
مصباح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۱
۳۱۸
۷
مگر اين نماينده مجلس از رهبرانقلاب بالاتره كه تذكر رو از يك دختر نوجوان ميپذيره وازش تشكر هم ميكنه
عالیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۱
۱۷۰
۳۴
اول اینکه اینها فکر میکنند قوانین را برای ما تصویب میکنن دوم کی صورت نازنین بسیجیان مظلوم ما با سیلی خیلی از اقایونی که سرشون به الاف اولوف گرم هست اشنا نبوده که این اول باشه سوم این نتیجه یک ماه تزکیه نفس بعضی از اقایون است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۱
۳۶
۹۱
صراط واسه خودت به اخبارت منفي و مثبت ميدي شرم آوره
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۱
۴۱۵
۳
این جاست که میگن مارادونا رو ول کنید شمس الله رو بگیرید
بابا امریکا هیچ وقت نمیتونه به ما اسیب برسونه اگر همچین مسولینی سر کار نباشند

ضرری که این مسولین دارند کم از تحریم نیست
sss
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۸ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۱
۴۴۳
۳۵۱
راستش راه بخواهید شما برادران در هر لباس و کسوتی که باشید همیشه خود را فراتر از قانون می دانید و باید همه جلوی شما و امثال شما دست به سینه بایستند و گفته پیامبر هم بشری مثل بقیه بود و همه با هم برابرند فقط و فقط یک شعار است که در مورد کشورهای دیگر صادق است و بر علیه آنها می دهید.
والا اینجا یکی حجت اسلام است یکی آیت و اسلام، یکی حاج آقا، یکی سید، یکی مومن، یکی اخوی و هزاران لقب دیگر که باعث می شود خود را تافته جدا بافته بدانید.
گرا
|
Iran (Islamic Republic of)
یک کلام هم از خود عروس!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما به دل نگیر موسیو، مستر، جنتل من!!!
البته اگه تا الان از طرف دربار سلطنتی انگلیس لقب "سر" رو دریافت نکرده باشی! لقبی که به دوستداران و خادمین شون میدن که اونها رو تافته جدا بافته کنند!!!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
البته یکی هم تو این مملکلت اس اسه sss که معلوم نیست واقعا وصل به سرویس ss ونطراتشو با دستور مافوقاش ابراز میکنه و یا اینکه زیادی شبکه های ضد انقلابی نگاه میکنه
سروش
|
Iran (Islamic Republic of)
ایشون توقع داشته در مملکت امام زمان عج یکی اسمش جورج باشه . یکی ویلیام باشه یکی بیل باشه یکی جک باشه و البته مشروب خوری و کاباره و دانسینگ و همجنس بازی و...هم آزاد باشه برو عمو کشکتو بساب !
ساوه
|
Iran (Islamic Republic of)
sss جان ... بایدآمریکا و اذانبش از ما عصبانی باشند و از این عصبانیت بمیرند حالا شما و امثال شما هم اگر خیلی از اینکه تو این مملکت جلوی آزادی های پایین تنه ایتون گرفته شده و ناراحتید میتونید به ارباباتون ملحق بشید .
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
sss باهات خیلی خیلی خیلی موافقم:)))
sss
|
Iran (Islamic Republic of)
برادران تمام کسان و سازمان هایی که گفتید ادعایی ندارند و هرگاه اشتباهی بکنند و گندکاری کنند مجازات و محکوم می شوند.
اما اینجا همه ........
sss
|
Iran (Islamic Republic of)
همین سانسورهای شما نشان می دهد عده ای تافته جدا بافته اند همه باید آنها را قدیس پندارند.
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۱
۲
۱
صراط خیلی مزخرفی که نظراتمو نشون نمیدی!!!! اه اه اه!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سیده فاطمه زهرا مهاجر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۱
۱۹
۴
در تمام ادیان و قوانین الهی دنیا مبناهایی هست که بین ادمها فرقهایی رو قائل میشه چه یهود چه مسیحیت چه اسلام در همون کشورهیی که SSSمی فرمایند فرق میگذارند بین مریم با یک زن معمولی با انجلینا جولی با... فرق بین موسی و جرج بوش فرق بین محمد و ابوسفیان حتی در قوانین مدنی همین کشورها شما قوانینی رو می بینی که نشون از قائلیت فرق بین این امهاست یشنهاد میکنم بیشتر مطالعه کنید بین یک جوان بسیجی که بخاطر یک سیلی ناحق مالک گونه رفتار می کنه و ادعایی ندارد وشما حتی اسمشم نمی دونید فرق با یک نماینده طلبکار از زمین و زمان شما اگه سیلی میخوردید چه کار می کردید؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۹ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
درود به شرف اون بسیجی
تو قلب ما جا دارن بسیجیها
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
قانون گذار رعایت قانون کرده ایرادی داره!!!!!!!!!!!