۰۴ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۰

فرار ذوب‌آهن از بحران با برد تراکتورسازی

هفته ششم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر با نخستین پیروزی ذوب‌آهن در لیگ دوازدهم برابر تراکتورسازی و نخستین شکست ملوان آنهم در خانه مقابل نفت تهران پیگیری شد.
کد خبر : ۷۶۴۹۶

به گزارش صراط به نقل از مهر، هفته ششم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور امروز با برگزاری دو دیدار پیگیری شد که با پیروزی تیم‌های ذوب‌آهن و نفت تهران همراه بود. در یکی از این دیدارها، تیم ذوب‌‎‌آهن اصفهان در ورزشگاه خانگی موفق شد با نتیجه ۳ بر یک برابر تراکتورسازی تبریز به پیروزی دست یافته و نخستین پیروزی‌اش در لیگ دوازدهم را کسب کند.
در این مسابقه که در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد، هوگو ماچادو(۹)، آکوا استویچکف(۲۳) و اسماعیل فرهادی(۶۲) برای ذوب‌آهن گل زدند و محمد ابراهیمی(۹۰) تک گل تراکتورسازی را به ثمر رساند. حمید شفاعت بازیکن ذوب‌آهن در دقیقه ۸۸ با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.
با این پیروزی شاگردان کربکندی با ۳ امتیاز یک پله صعود کرده و به رده هفدهم جدول رسید. تراکتورسازی هم با ۱۱ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم‌های نفت تهران، فجرسپاسی و ملوان به رده پنجم سقوط کرد.
در انزلی هم تیم فوتبال ملوان با نتیجه ۳ بر یک مغلوب میهمانش نفت تهران شد تا نخستین شکست فصل جاری را آنهم در ورزشگاه خانگی تجربه کند. یعقوب کریمی(۲۷) و سیدایمان موسوی(۴۰ و ۶۵) برای نفت تهران و جلال رافخایی(۷۲ - پنالتی) برای ملوان گلهای این مسابقه را به ثمر رساندند.
نفت تهران با این پیروزی ۱۱ امتیازی شد و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به تیم‌های فجرسپاسی، ملوان و تراکتورسازی به رده دوم صعود کرد اما ملوان با همین امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم‌های نفت و فجرسپاسی به رده چهارم سقوط کرد.