۰۴ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۷

سعداوی:فولاد گل‌های بچگانه می‌خورد

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیم‌ ما گل‌های بچگانه می‌خورد و از توپ‌هایی که باید راحت از خط دفاع دفع شود فرصت گلزنی برای حریفان می‌سازیم.
کد خبر : ۷۶۴۹۹

به گزارش صراط ،نعیم سعداوی در گفتگو با مهر در خصوص شکست فولاد خوزستان برابر راه آهن تصریح کرد: بازی متعادل و جذابی بود و هر دو تیم موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتند. ما در نیمه دوم یک فرصت صد در صد گلزنی را از دست دادیم و بعد از آن روی اشتباه بازیکنان خط دفاعی گل خوردیم.

وی با بیان اینکه فولاد خوزستان گل‌های بچگانه می‌خورد، تاکید کرد: هر دو گل دریافتی ما مقابل راه آهن شبیه هم بود. مدافعان ما از توپ‌های ساده‌ای که باید دفع کنند برای حریفان فرصت مسلّم گلزنی می‌سازند. همانطور که سرمربی تیم هم بعد از بازی گفت ما از مدافع خارجی خودمان راضی نیستیم.

سعداوی درباره اعتراض‌های علی دایی به داور و کمک داور مسابقه هم خاطرنشان کرد: دایی گروه داوری را تحت فشار قرار داد. اعتراض به این شکل صحیح نیست و نباید با داوران اینطور برخورد کرد. به نظرم نباید به اعضای کادر فنی یک تیم اجازه بدهند به داوران نزدیک شوند و به صورت مستقیم و شدید الحن اعتراض کنند.

وی در خصوص راهکار کادر فنی فولاد برای خارج شدن از این شرایط یادآور شد: تیم ما در خط دفاع و حمله نیاز به تقویت دارد. ما در حال حاضر می‌توانیم یک بازیکن آزاد جذب کنیم و همچنین در نیم فصل چند سهمیه برای اضافه کردن بازیکنان جدید داریم. خوشبختانه بعد از بازی با پرسپولیس لیگ تعطیل می‌شود و ما می‌توانیم نقاط ضعف تیم را برطرف کنیم.

تیم‌های فوتبال راه آهن و فولاد خوزستان روز پنجشنبه در ورزشگاه اکباتان به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود راه آهن به پایان رسید.
برچسب ها: فولاد راه آهن صراط