۰۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۹

و باز هم شاهکاری از پلیس نیویورک

گزارش اولیه‌ای که اداره پلیس نیویورک منتشر کرده، نشان می‌دهد که فرد مهاجم یک کارمند اخراجی بوده و ضمنا او تنها مسئول کشته شدن یک نفر است و باقی مجروحان به ضرب گلوله پلیس مجروح شده‌اند.
کد خبر : ۷۶۶۳۱

به گزارش صراط ، به نقل از شبکه سی‌ان‌ان، اداره پلیس نیویورک اعلام کرده است که تمام مجروحان حادثه تیراندازی روز گذشته نیویورک به ضرب گلوله پلیس مجروح شده‌اند.

بنا بر گزارش اداره پلیس، 2 مامور در این حادثه جمعا 16 گلوله شلیک کرده‌اند، که یکی از آن‌ها 9 و مامور دیگر 7 بار شلیک کرده‌ است.

بر اثر تیراندازی پلیس، جفری جانسون که با دیدن ماموران پلیس اقدام به تیراندازی کرده بود، کشته شده و 9 نفر از عابران نیز مجروح شدند.

«جفری جانسون» 58 ساله، یک طراح لباس زنان بوده که سال گذشته به دلیل تعدیل نیرو، از محل کار خود اخراج شده است. او در این حادثه پس از آنکه دید ماموران پلیس به وی مظنون شده و به او نزدیک می‌شوند، اسلحه خود را خارج کرده و اقدام به تیراندازی کرد که در اثر این تیراندازی یک نفر کشته شد.

پس از این تیراندازی ماموران پلیس از فاصله‌ای نزدیک وی را هدف گلوله قرار داده و از پای درآوردند. اما گزارش امروز اداره پلیس نیویورک نشان می‌دهد که این اداره باید برای بالا بردن مهارت تیراندازی ماموران خود فکری کند، چراکه احتمالا جانسون اگر زنده هم می‌ماند، نمی‌توانست به اندازه ماموران پلیس نیویورک در چند ثانیه 9 نفر از عابران را مجروح کند.

مقامات پلیس نیویورک اعلام کرده‌اند که تحقیقات در رابطه با این پرونده همچنان ادامه دارد.