۰۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۸

اجرای طرح پزشک خانواده در ابوموسی

طرح پزشک خانواده همانند سایر شهرستان‌ها در شهرستان ابوموسی در حال اجرا شدن است، هم‌اكنون 2 پزشک مرد در این شهرستان فعاليت مي‌كنند.
کد خبر : ۷۶۶۹۳

به گزارش صراط ، مدیر کل بیمه خدمات درمانی هرمزگان از اجراي طرح پزشك خانواده در جزيره ابوموسي خبر داد و گفت: مرکز چاپ، صدور دفترچه بیمه و دفترچه المثنی در عرض کمتر از 10 دقیقه،در شهرستان ابوموسی با حضور مسوولان استان افتتاح شد.

«مهرداد پاکدامن» افزود: به مناسبت هفته دولت روز گذشته در شهرستان ابو موسی مرکز چاپ، صدور دفتر چه بیمه و دفترچه المثنی در عرض کمتر از 10 دقیقه با حضور مسوولان استان افتتاح شد.

مدیر کل بیمه خدمات درمانی هرمزگان در خصوص داروهای جدید تحت پوشش بیمه اظهار کرد: بتافرون و زایفرون دو قلم داروی بیماری ام. اس و تعدادی از داروهای شیمی درمانی جزو تعهدات خدمات درمانی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: طرح پزشک خانواده همانند سایر شهرستان‌ها در شهرستان ابوموسی در حال اجرا شدن است، هم‌اكنون 2 پزشک مرد در این شهرستان فعاليت مي‌كنند.

پاکدامن خاطر نشان کرد: خسارت متفرقه درمان در سراسر هرمزگان به بیمه‌شدگان پرداخت می‌شود، هزینه درمان در سطح نخست درمان، همه خدمات سرپایی صددرصد و در سطح 2 ( تخصصی) به صورت 90 درصد توسط بیمه پرداخت می‌شود.

نظرات بینندگان
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
۱۶
۱
همیشه به ما می گفتند که پزشکان فقط برای یک رسالت پزشک شده اند و آن هم نجات جان مردم است،و نه پول و نه هیچ چیز دیگری برای آنها ارزشی ندارد،اما مشخص نبود که چرا همه پزشکان 6 ماه یکبار وقت می دادند و حتی اگر بیمار حالت اورژانسی هم داشت اهمیتی نداشت و خیلی راحت می گفتند به ما ربطی نداره،حالا هم طبق اعلام فرمانداری استان ما،استان ما حداقل نیاز به 1700 پزشک خانواده دارد اما فقط 27 نفر برای پزشک خانواده ثبت نام کرده اند،چون در طرح پزشک خانواده پزشکان نمی توانند پول خون پدرشان را از مردم بیچاره بگیرند
خبر فوری

بالگرد حامل ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد/ تلفات جانی این حادثه مشخص نیست