۰۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۶

آمادگی رژیم‌صهیونیستی برای‌رویارویی‌بامصر

یک پایگاه عرب زبان با اشاره به حضور تانکهای مصری در صحرای سینا از آمادگی نظامیان رژیم صهیونیستی برای جنگ احتمالی با مصر پرده برداشت.
کد خبر : ۷۶۷۱۵
به گزارش صراط ، پایگاه نهرین نت در مطلبی با عنوان "آمادگی اسرائیل برای  جنگ با مصر و نابودی کانال سوئز" آورده است: مجله "اسرائیل دیفنس" وابسته به وزارت جنگ رژیم صهیونیستی از شروع تمرینات نظامیان این رژیم به منظور جنگ در چند جبهه و به ویژه آمادگی برای جنگ احتمالی با مصر در قالب طرحی به نام "عوز" خبر داده است.

مجله اسرائیلی هدف از اجرای تمرینات نظامیان رژیم صهیونیستی در قالب طرحی به نام "عوز" را بحران موجود میان  تل آویو و قاهره  و حضور تانکهای مصری از کانال سوئز به صحرای سینا بدون موافقت اسرائیلی ها دانسته است.

پایگاه فوق نوشت: تمرینات ارتش رژیم صهیونیستی با سلاحهای سنگین در شمال سینا نقض آشکار الحاقیه نظامی پیمان کمپ دیوید است که بر خالی بودن شبه جزیره سینا از سلاح و نیروهای نظامی تاکید می کند.

این پایگاه بیان کرد: ارتش رژیم صهیونیستی اقدام به تاسیس واحدهای چند منظوره پس از اعزام تانکهای مصری به صحرای سینا کرده است و وزارت دفاع و جنگ رژیم صهیونیستی به تولید تانکهای مرکاوا 4 با توان بالای جاسوسی و جمع آوری اطلاعات روی آورده است. این در حالی است که بودجه تولید آنها قبلا کم شده بود.

پایگاه فوق می افزاید: در راستای آمادگی برای جنگ احتمالی با مصر نیروی هوایی اسرائیل به دنبال قرارداد خرید اف 35 ساخت آمریکاست که توانایی رادار گریزی بالایی دارد.

این پایگاه بیان کرد: نیروی دریایی رژیم صهیونیستی به زودی دو زیردریایی ساخت آلمان از نوع دولفین را تحویل خواهد گرفت و قصد دارد با ویرانی کانال سوئز فعالیت آن را برای مدت بیست سال مختل کند.

مجله اسرائیل دیفنس نوشت: حوادث پس از انقلاب 25 ژانویه قابل پیش بینی بود، اما آنچه باعث شگفتی بود کنار زدن شورای نظامی از سوی اخوان المسلمین و سیطره بر حکومت مصر بود. اخوان المسلمین از کشته شدن شانزده نظامی مصری برای کنار گذاشتن حسین طنطاوی وزیر دفاع و دیگر فرماندهان نظامی و نیز حضور نظامی در سینا بدون هماهنگی با اسرائیل نهایت بهره را بردند.
نظرات بینندگان
مجتبی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۵۵ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
۳
۰
با مصر میخوان بجنگن با ایران هم میخوان بجنگن رسما زده سرشون هوای خودکشی دارن
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم