۰۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۷

در ديزي اينترنت باز است اما...

در ديزي اينترنت باز است اما... هر چيزي را نبايد در آن ريخت. اين اواخر پرت و پلاگويي در مورد زندانهاي جمهوري اسلامي باب شده است.
کد خبر : ۷۶۸۸۸
«در ديزي اينترنت باز است اما... هرچيزي را نبايد در آن ريخت. ما به قول بزرگ علوي بيماري قلم روش گرفته ايم و هر پرت و پلايي را در اينترنت منتشر مي كنيم. گاه لازم است براي مدتي چرت و پرت ننويسيم و كاغذ و ماوس را كنار بگذاريم».

به گزارش صراط، اين جملات ، بخشي از نوشته آميخته با اعتراض يكي از عناصر ضدانقلاب خارج نشين در پايگاه اينترنتي اخبار روز و در واكنش به دروغ پراكني هاي زنجيره اي پيرامون شكنجه و جنايت در زندان هاي جمهوري اسلامي است.


نويسنده «اخبار روز» -ارگان گروهك هاي ماركسيستي مقيم خارج- در اين مطلب اعتراضي تصريح كرد: اگرچه بسياري از ما يك سينه سخن داريم اما گاه بايد دور نوشتن خط كشيد. وقتي «سياسي كاري» جاي كار سياسي را مي گيرد، ننوشتن با وقارتر و سنگين تر است. «بزرگ علوي» در رابطه با شخصي كه جل جل و دم به دقيقه كاغذ سياه مي كرد و انتشار مي داد ولي نوشته هايش بسيار سطحي بود از سر مهر و دوستي گفته بود؛ «قلم روش»... قلم روش مثل «شكم روش» كه با آلو و زردآلو تشديد مي شود، يك نوع اسهال و بيماري است. «اسهال قلمي» هم داريم كه با شهرت طلبي تشديد مي شود و با شلخته نويسي و انجماد فكري همراه است.


در ادامه اين مطلب آمده است: در ديزي اينترنت باز است اما... هر چيزي را نبايد در آن ريخت. اين اواخر پرت و پلاگويي در مورد زندانهاي جمهوري اسلامي باب شده و مدعيان از «دستگاه بيضه كشي كه از روسيه خريداري شده و شكنجه گران براي يادگيري كار با آن در كره شمالي دوره ديدند»، «تجاوز بازجويان به كودكي هشت نه ساله»، و... كوتاه نمي آمدند و براي به كرسي نشاندن دروغهاي زشت، ري و روم و بغداد را بهم مي بافتند. هر چه هم با دليل و برهان و از سر خيرخواهي، نادرستي ادعاها و بزرگنمايي ها نشان داده مي شد به خود نمي آمدند. وقتي شوري به كوري رسيد داد زندانيان سياسي هم درآمد.


اخبار روز خواستار عذرخواهي از دروغ پراكني هاي فاحش و حيثيت سوز شده و نوشت: آيا از شان كسي كاسته مي شود اگر به خاطر تكثير گزارش هاي غيرواقعي و توهين به شعور زندانيان سياسي، فروتنانه از مردم پوزش بخواهد؟ آيا نبايد قلم و تايپ و ماوسش را بشكند و خرد و خمير كند؟ تا كي در چشم عقل، خار مغيلان زدن؟ وقتي پيش و بعد از انقلاب حتي يك دقيقه با دستبند و چشم بند روبرو نشده ايم، آيا حق داريم وقت و بي وقت در مورد زندان و اسيركشي، نوشته هاي بي محتوا ارائه دهيم؟


نويسنده پايگاه اينترنتي اپوزيسيون خارج نشين در ادامه خاطر نشان كرد: گاه لازم است قلم و كاغذ و ماوس و تايپ را ببوسيم و كنار بگذاريم. من بيش و پيش از همه به خودم نهيب مي زنم و به همين دليل ادامه ويديوهاي تقويم تاريخ را وسط كار متوقف كردم. چرا؟ چون نمي خواهم چرت و پرت بنويسم و قلم روش شوم.
نظرات بینندگان
Meek
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
از همه چیز گذشته، دستگاه بیضهکشی بفرض محال که لازم هم باشد، با تجسمی که هرآدم معمولی میتواند از آن داشته باشد، آیا دستگاه High Tech است که لازم باشد آنرا از روسیه خریداری کنند؟ عقل هم خوب چیزی است. در دروغ گوئی هم آدم درجه 3 باشد؟