۱۲ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۵

محاکمه 2 شیطان از متهمان خمینی‌شهر / برقراري روابط جنسي در ازاي يك سيگار / انتقام جويي در فضاي مجازي

روزانه حوادث بسیاری پیرامون ما اتفاق می افتد . از قتل و سرقت گرفته تا کلاهبرداری و خیانت . از اینرو ، تنها جهت مطالعه وقایع صورت گرفته برای زندگی بهتر و عبرت آموزی از این حوادث بخشی از اخبار حوادث جراید را از نظرتان می گذرانیم.
کد خبر : ۷۷۳۸۴
"صراط" - روزانه حوادث بسیاری پیرامون ما اتفاق می افتد . از قتل و سرقت گرفته تا کلاهبرداری و خیانت . از اینرو ، تنها جهت مطالعه وقایع صورت گرفته برای زندگی بهتر و عبرت آموزی از این حوادث بخشی از اخبار حوادث جراید را از نظرتان می گذرانیم.
 
محاکمه 2 شیطان از متهمان باغ وحشت خمینی‌شهر

2 شیطان جامانده در حادثه باغ وحشت خمینی‌شهر بزودی از سوی 5 قاضی دادگاه کیفری استان اصفهان محاکمه خواهند شد.
 
روز 25 شهریورماه متهمان ردیف پنجم و ششم پرونده باید از خود دفاع کنند. 9 تن از عاملان اصلی پرونده پس از دستگیری محاکمه شدند که قضات دادگاه کیفری 4 تن از آنها را به اعدام محکوم کردند.
 
حکم 4 مرد متجاوز پس از تایید در دیوانعالی کشور در ملأعام اجرا شد. 2 تن از متهمان نیز از اتهامات خود تبرئه شدند.
 
 4 شیطان دیگر پرونده نیز به زندان طولانی‌مدت محکوم شدند که در حال گذراندن دوره محکومیت خود در زندان هستند. پس از رسیدگی به پرونده این 9 مجرم، 2 تن از متهمان فراری نیز دستگیر شدند که هم‌اکنون در زندان بسر می‌برند.
 
برای بررسی اتهامات آنها و اتهام زنای به عنف متهمان ردیف پنجم و ششم «جواد» و «روح‌الله»، پرونده همچنان مفتوح بود که با تکمیل تحقیقات و ارسال پرونده به دادگاه، جلسه محاکمه متهمان روز شنبه، 25 شهریورماه در دادگاه کیفری استان اصفهان برگزار می‌شود.
 
گفتنی است، حادثه خمینی‌شهر نیمه‌شب سه‌شنبه، 3 خردادماه سال 90 هنگامی رخ داد که 13 زن و مرد جوان در یکی از باغ‌های این شهرستان حضور داشتند که ناگهان مردان شرور با ورود غیرقانونی به داخل باغ، پس از حبس 7 مرد در اتاق، زنان حاضر در میهمانی را با خودروی سمندی به باغ دیگری در فاصله یکهزار و 500 متری منتقل کردند.
 
متجاوزان سپس با تهدید، 4 تن از زنان را مورد آزار و اذیت قرار داده و پیش از رسیدن پلیس گریختند. ماموران در ادامه با عملیات‌های گسترده، متهمان اصلی را در اصفهان، زاهدان و خوزستان دستگیر کردند.
 
-------------------------------------------------------------------------------
 
قتل با انگيزه ناموسي
 
دو مرد و يك زن كه با همدستي يكديگر راننده‌اي را در مشهد كشته بودند، پس از دستگيري و چند روز سكوت سرانجام اعتراف كردند كه به انگيزه ناموسي مرتكب جنايت شده‌اند.
 
عاملان جنايت، جسد مرد راننده را درون يك چاه در اطراف شهر انداخته بودند كه با حضور كار آگاهان جنايي و آتش‌نشان‌ها در اين محل، جسد كشف شد و به پزشكي قانوني انتقال يافت.
 
رسيدگي به اين پرونده پانزدهم مرداد امسال در پي شكايت خانواده‌اي مبني بر گم شدن پسرشان كه راننده تاكسي بود، در دستور كار كارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي مشهد قرار گرفت.
 
در تحقيق از اين خانواده معلوم شد، مرد گمشده به قصد كار از خانه بيرون رفته و ديگر بازنگشته است و جستجوي آنها براي يافتن وي بي‌نتيجه مانده و تلفن همراهش نيز خاموش است.
 
كشف خودروي مرد گمشده در خيابان
 
در حالي كه كارآگاهان جستجوي گسترده خود را براي يافتن مرد گمشده آغاز كرده بودند، چند روز بعد ماموران انتظامي هنگام گشتزني متوجه يك خودروي سواري شدند كه در آن باز و بدون سرنشين كنار خيابان رها شده بود. ماموران با بررسي خودرو متوجه لكه‌هاي خون روي صندلي‌ها شدند.
 
بنابراين با استعلام از اداره پليس راهنمايي و رانندگي معلوم شد خودرو متعلق به مردي است كه چندروز پيش خانواده‌اش گم شدن او را به پليس خبر داده‌‌اند. با انتقال خودرو به پاركينگ پليس و شروع تحقيقات، معلوم شد فرد گمشده با يك زن تماس تلفني داشته است.
 
ردپاي يك زن در پرونده
 
با مشخص شدن هويت اين زن، او به عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقيب قرار گرفت و با شناسايي خانه‌اش در يكي از محله‌هاي شهر، ماموران او را همراه مردي كه مي‌گفت شوهرش است، دستگير كردند.
 
با انتقال اين زن و شوهر به پليس آگاهي مشهد، آنها در بازجويي مقدماتي عنوان كردند با راننده گمشده آشنايي ندارند و از سرنوشت او بي‌خبر هستند.
 
در پي اظهارات متناقض متهمان، تحقيق در اين باره ادامه پيدا كرد تا اين‌ كه كارشناسان بررسي صحنه جرم پليس آگاهي اطلاعاتي را در اختيار كارآگاهان جنايي قرار دادند كه نشان مي‌داد لكه‌هاي خون به دست آمده در خودرو با گروه خوني مرد گمشده مطابقت دارد.
 
با به دست آمدن اين اطلاعات، فرضيه كارآگاهان جنايي مبني بر اين كه مرد راننده به قتل رسيده است، قوت گرفت.
 
بنابراين زوج متهم بار ديگر بازجويي شدند و اين بار اعتراف كردند مرد راننده را كشته و جسدش را درون چاهي در منطقه گلمكان در حوالي شهر انداختند. اما آنها درباره انگيزه خود از جنايت سكوت كردند.
 
در پي اعتراف متهمان، كارآگاهان جنايي به محل رها كردن جسد عزيمت كردند، اما به دليل عميق بودن چاه از سازمان آتش‌نشاني كمك خواستند، و سرانجام ماموران آتش‌نشاني جسد ملحفه پيچ شده مرد راننده را خارج كردند كه با هماهنگي قضايي به پزشكي قانوني انتقال يافت.
 
زن و شوهري كه عاملان جنايت بودند دوباره بازجويي شدند تا اين كه دو روز پيش اعتراف كردند به انگيزه مسائل ناموسي راننده را كشته‌اند.
 
پايان ارتباط سياه
 
 زن متهم با اشاره به نحوه جنايت گفت: مدتي پيش به عنوان مسافر سوار خودروي مقتول شدم. به طور اتفاقي چند بار ديگر او را ديدم و اختلاف با شوهرم باعث شد ارتباطي بين ما شكل گيرد. پس از آن هرازگاهي همديگر را ملاقات مي‌كرديم و ارتباط پنهاني داشتيم.
 
وي اضافه كرد: وقتي شوهرم پي به اين رابطه برد، بشدت كتكم زد و خواست هر طور شده با مرد غريبه قرار ملاقات بگذارم تا او را تنبيه كند. متهم افزود: روز حادثه هنگام ملاقات با مرد راننده، شوهرم همراه مردي كه آشنايمان بود به محل قرار آمد. آنها با او درگير شدند و وي را با چاقو كشتند.
 
متهم يادآور شد: با اطمينان از مرگ مرد راننده، جسد او را درون ملحفه قرار داده و به چاه انداختيم. قرار شد راز جنايت ميان ما سه نفر پنهان بماند تا پس از مدتي خانه‌مان را تغيير بدهيم و به مكان ديگري برويم؛ اما پليس دستگيرمان كرد.
 
در پي اعتراف متهم، شوهرش نيز اعتراف كرد راننده را به انگيزه ناموسي كشته است.
 
در اين مرحله مردي كه با آنها در ارتكاب جنايت، انتقال جسد و انداختن آن به درون چاه همكاري داشت، تحت تعقيب قرار گرفت. در ادامه جستجو، سومين متهم پرونده نيز روز گذشته دستگير شد و با انتقال اين متهم به پليس آگاهي او در بازجويي به همدستي در جنايت با دو متهم بازداشت شده اعتراف كرد.
 
بنا بر اين گزارش، هر سه متهم از سوي قاضي شاكر روانه زندان شدند. تحقيقات تكميلي از متهمان ادامه دارد تا بزودي آنها با انتقال به محل جنايت صحنه حادثه را بازسازي كنند.
 
---------------------------------------------------------------------------------
 
ناکجاآباد زندگي!
 
زخم خورده يک ازدواج اجباري بودم و هر موقع به مهر طلاق در شناسنامه ام نگاه مي کردم قلبم درد مي گرفت. براي همين هم به دخترخواهر کوچکم که دانشجو است توصيه مي کردم خودش شريک زندگي اش را انتخاب کند و به دنبال يک مرد عاشق و دلباخته باشد.
 
او تحت تاثير حرف هاي من با پسري به نام دانيال که دوران سربازي خود را در مشهد سپري مي کرد آشنا شد و آن ها مدتي با هم رابطه مخفيانه داشتند تا اين که پسر مورد علاقه اش با اصرار و حتي تهديد خانواده اش، پدر و مادر خود را راضي کرد براي خواستگاري از شهرستان به مشهد بيايند. اما ۴ روز مانده به برگزاري جلسه خواستگاري، خواهرزاده ام را با پسر جواني به اتهام رابطه نامشروع در يکي از کافه سنتي هاي شهر دستگير کردند.
 
زن جوان در دايره اجتماعي کلانتري ۱۵ مشهد افزود: دانيال که از ازدواج با دخترخواهرم منصرف شده بود و از طرفي نمي خواست جلوي خانواده اش ضايع شود در تصميمي ناگهاني به من پيشنهاد ازدواج داد و با سماجت و وعده هاي زياد در کمتر از چند ساعت موافقتم را جلب کرد و قول داد که براي خوشبختي ام جانش را فدا کند.
 
نسترن افزود: نمي دانم با کدام عقل خام شدم و پس از برگزاري جلسه خواستگاري با وجود مخالفت هاي شديد خانواده دانيال، به عقد او درآمدم.
 
ازدواج با مردي که ۹ سال از من کوچک تر بود به بدبختي ختم شد؛ چرا که پس از گذشت ۳ سال با وجود آن که صاحب يک دختر شده ايم شوهرم از اين ازدواج پشيمان شد و فهميدم با زن ديگري رابطه مخفيانه دارد. او از ۸ ماه قبل به طرز مرموزانه اي مفقود شده است و خانواده اش که حاضر نيستند نشاني اش را بدهند مي گويند بهتر است بچه ات را به ما بدهي و طلاق بگيري.
 
آن ها درک نمي کنند که من يک مادر هستم و نمي توانم از بچه ام دور باشم. در شرايط بسيار بدي قرار گرفته ام و واقعا نمي دانم چه خاکي بر سرم بريزم.
 
«حميد نجات» دکتراي روان شناسي عمومي و مشاور خانواده در اين باره به خراسان گفت: در روان شناسي خانواده ثابت شده عشق هاي قبل از ازدواج، معمولا گذرا و بي ثبات است و از طرفي اگر قرار است ازدواجي صورت گيرد بهتر است براساس ملاک هاي منطقي باشد.
 
مانند آن چه در اين ماجرا اتفاق افتاد يعني خانم ۹ سال بزرگ تر از شوهرش بود و اين ازدواج به نتيجه مطلوبي ختم نشد.
 
مسئله مهم ديگر اصل هم کفو بودن است يعني تا مي توانيد در زمان انتخاب همسر شباهت ها را بيشتر در نظر بگيريد تا دچار مشکل نشويد.
 
-----------------------------------------------------------------------------
 
انفجار بمب 70 ساله در مونیخ
 
کارشناسان آلمانی وقتی قادر به خنثی کردن بمب 550 پوندی (249 کیلوگرمی) متعلق به جنگ جهانی در مونیخ نشدند آن را منفجر کردند. قبل از انفجار تمامی خانه‌‌های اطراف را از ساکنان تخلیه کردند تا کسی صدمه نبیند.

این بمب متعلق به جنگ‌جهانی دوم، هنوز مشخص نیست که مربوط به نیرو‌های امریکایی بوده یا انگلیسی. این بمب پس از 70 سال از زمان سقوطش در مونیخ آلمان منفجر شده است. انفجار بمب برای برخی از ساکنان قدیمی این منطقه یادآور روز‌های تلخ و نگران‌کننده زمان جنگ بوده است.

انفجار با فعالیت آتش‌نشانان تحت کنترل قرار گرفته بود تا به کسی صدمه‌ای وارد نیاید.
این بمب در زیر یک کلوب شبانه سابق پیدا شده بود و کارشناسان وقتی از خنثی کردن آن ناامید شدند چاره‌ای جز منفجر کردن آن نیافتند. شعله‌‌های آتش ناشی از انفجار به حدی زیاد بود که شب مونیخ را برای ساعت‌‌ها روشن کرد.
 
در این حادثه، آتش به دو خانه مجاور سرایت کرد که با تلاش مأموران امداد مهار شد. دولت آلمان 300 آتش‌نشان را برای مهار این بمب پس از انفجار در منطقه به حالت آماده باش در آورده بود.
 
پوزورسکی از تیم انفجار بمب گفت: در اثر موج انفجار صد‌ها پنجره شکسته شد اما خوشبختانه این انفجار هیچ مصدومی به همراه نداشت.
 
در سال 2010 میلادی نیز به علت ناتوانی در تشخیص نوع فیوز‌های بمب، یک بمب مشابه در شهر گوتینگن منفجر شد که باعث مرگ 3 تن در این شهر شد و 2 تن نیز کاملاً فلج شدند.  به همین منظور برای مقابله با حوادث احتمالی، کارشناسان در حال تحقیق در سراسر آلمان هستند تا بمب‌‌های منفجر نشده جنگ جهانی دوم را شناسایی و مهار کنند.
 
انفجار این بمب باعث بروز آتش‌سوزی در یک فروشگاه در مجاورت کلوب شبانه نیز شد و مأموران آتش‌نشانی موفق به خاموش کردن هر دو آتش‌سوزی حاصل از انفجار شدند.
 
پوزورسکی از تیم انفجاری گفت: هنوز صد‌ها بمب منفجر نشده در شهر‌های کوچک و بزرگ آلمان وجود دارد که جان هزاران تن را تهدید می‌کند و این بمب‌‌ها بسیار خطرناک هستند.
 
-------------------------------------------------------------------------
 
برقراري روابط جنسي در ازاي يك سيگار
 
يكي از كاركنان يك زندان فدرال در ايالت آريزوناي آمريكا به دليل برقراري روابط غيراخلاقي با چند تن از زندانيان در ازاي دادن سيگار به آنها در دادگاه مجرم شناخته شد.

بر اساس اسناد دادگاه فدرال، كارل ديويد اوانز در ماه ژوئن به جرم برقراري روابط جنسي با دو تن از زندانيان دستگير شد و اكنون در زندان به سر مي‌برد.

گفته مي‌شود اين زندانيان كه نام كامل آنها آورده نشده است در ازاي گرفتن سيگار از اوانز تن به اين رابطه با وي داده و چندين ماه است كه به اين كار ادامه مي‌دهند.

بر اساس گزارش آسوشيتدپرس، زندانيان سيگارها را به ديگر هم‌‌سلولي‌هايشان مي‌فروخته‌اند.

همچنين دادگاهي ديگر در اين ايالت يك متجاوز سريالي را به 52 مورد سوء استفاده اخلاقي عليه زنان و كودكان محكوم كرد.

ريكي مور 59 ساله در سال‌هاي 1988 و 1989 سه زن در ايالت تگزاس و چند كودك را مورد تجاوز قرار داده بود كه قاضي وي را براي هر يك از جرايمش به حبس ابد محكوم كرد.
 
--------------------------------------------------------------------------
 
دزدي‌هاي مكارانه داماد و خانواده همسرش
 
 دامادي به همراه پدر و برادرزن به دزدي‌هاي فريبكارانه‌اي در مشهد دست مي‌زدند و هيچ ردپايي از خود بر جاي نمي‌گذاشتند.اين مردان در قالب باند فاميلي به فروشگاه‌هاي مختلف مي‌رفتند و با شگردي جديد به اجراي نقشه تبهكارانه‌شان دست مي‌زدند.
 
سرهنگ حسين بيدمشكي در تشريح عمليات پيچيده پايگاه آگاهي شرق مشهد براي شناسايي و انهدام اعضاي باند سرقت‌هاي خانوادگي به شوك گفت: جوان 25 ساله‌اي به نام اكبر از فروردين سال‌جاري نقشه سرقت‌هاي ماهرانه از فروشگاه‌هاي مختلف را طرح‌ريزي و با همدستي پدرزن و برادرزنش به چندين سرقت دست زد.

رئيس پليس آگاهي استان خراسان رضوي گفت: كارآگاهان در پيگيري اين دزدي‌ها به بررسي دقيق چند سرقت از فروشگاه‌هاي مختلف پرداختند و با توجه به سرنخي كه در يكي از فروشگاه‌هاي تلفن همراه به دست آوردند موفق شدند سركرده باند را شناسايي و تحت تعقيب قرار دهند.

وي خاطرنشان كرد: پليس در اين عمليات پس از 10 شبانه‌روز تعقيب و مراقبت‌هاي پوششي و نامحسوس توانست 4 مخفيگاه اعضاي باند را در شهرهاي مشهد، نيشابور، فريمان و تربت جام استان خراسان رضوي شناسايي و تحت نظر قرار دهد.
 
كارآگاهان پايگاه شرق آگاهي مشهد با ردزني اين دزد حرفه‌اي توانستند ساعت 3 بامداد شب سه‌شنبه وي را به همراه دو تن از همدستانش كه پدرزن 51 ساله و برادرزن 21 ساله‌اش بودند در نيشابور به دام بيندازند. اعضاي اين باند تاكنون به 8 سرقت اعتراف كرده‌اند كه ارزش سرقت‌هاي انجام شده توسط آنان به بيش از يك ميليارد و 500 ميليون ريال مي‌رسد.

وي گفت: با توجه به اينكه احتمال افزايش سرقت‌هاي انجام شده توسط اعضاي اين باند در ديگر استان‌هاي كشور زياد است تحقيقات از آنان توسط كارآگاهان پليس آگاهي و پليس فتاي خراسان رضوي ادامه دارد.

«اكبر» سردسته باند گفت: 25 سال سن دارم و تا كلاس سوم راهنمايي درس خوانده‌ام. من مدتي بيكار بودم و از عيد امسال با طراحي نقشه‌اي حساب شده از پدرزن و برادرزنم نيز خواستم تا براي سرقت دست به كار شوند.

اين تبهكار كه داراي سوابق كيفري است، افزود: ما با شناسايي فروشگاه‌ها از طريق رايانه كيفي و دستگاهي كه در اختيار داشتيم اقدام به جعل برگه تراكنش خريد با مبلغ مورد نظر مي‌كرديم و در مراجعه به فروشگاه طعمه، پس از خريد كالا به ميزان مبلغ تراكنش جعل شده، زماني كه مغازه‌دار مي‌خواست از طريق كارت‌خوان اقدام به تسويه حساب كند با اين ادعا كه نمي‌خواهيم شماره رمز كارت به دست كسي بيفتد خودم كارت را مي‌كشيدم.
 
در اين لحظه پدرزن و برادرزنم قيمت چند جنس ديگر را سؤال مي‌كردند و من با سوءاستفاده از اين موقعيت تراكنش اصلي را با تراكنش جعلي عوض مي‌كردم و آن را به دست صاحب فروشگاه مي‌دادم. وي نيز تنها به مبلغ كسر شده توجه مي‌كرد و ما بلافاصله از محل پا به فرار مي‌گذاشتيم.
 
----------------------------------------------------------------------------------------
انتقام جويي در فضاي مجازي
 
مسئول طراحي شرکتي در خراسان شمالي با انگيزه انتقام جويي سايت اين شرکت را دست خوش تغيير کرد.
 
سرهنگ"علي يلي" با اعلام اين خبر افزود: مدير عامل يک شرکت با در دست داشتن شکوائيه اي مبني بر اهانت و توهين به وي در وب سايت شرکتش از پليس تقاضاي رسيدگي داشت. وي بيان داشت: کارشناسان اين پليس پرونده ياد شده را در دستور کار خود قرار دادند .
 
رئيس پليس فتاي استان تصريح کرد: در ادامه رسيدگي به پرونده متهم پرونده شناسايي و به اين پليس احضار شد. متهم اعتراف و اقرار کرد که مسئول طراحي سايت اين شرکت بوده ام و به دليل اختلاف مالي و نپرداختن کامل دستمزدم پس از انعقاد قرار داد با اين شرکت و با توجه به اينکه رمز ورود اين سايت در اختيارم بود اقدام به اين کار کردم و از اين رفتار خود پشيمان هستم.
نظرات بینندگان
زیرک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۱
۰
۲۱
از کثافت کاری های پایتخت هم بنویسید....دزدی ...اختلاس های میلیاردی...تجاوز...پارتی های مختلط توی استخر که عکس هاش توی ایمیل ها داره می چرخه....