۱۴ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۰

طاهری به نیمه‌نهایی رسید

نماینده وزن 60 کیلوگرم کشورمان به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان راه یافت.
کد خبر : ۷۷۷۵۵

" صراط ورزشی " - رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان از ظهر امروز به میزبانی تایلند آغاز شد که رامین طاهری با پیروزی مقابل حریفان به نیمه‌نهایی رسید و قلی‌کیانی، بویری و نوروزی با شکست در مقابل حریفان شانس کسب مدال طلا را از دست دادند و برای ادامه کار باید منتظر حضور حریفانشان در فینال باشند.

در 50 کیلو که 19 کشتی‌گیر حضور دارند، اشکان قلی‌کیانی در دور نخست در 2 تایم و با نتایج (صفر بر یک) و (صفر بر 4) مغلوب مراد بازاروف از آذربایجان شد و برای ادامه کار باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد.

در 60 کیلو رامین طاهری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم در 2 تایم و با نتایج (یک بر صفر) و (3 بر صفر) از سد راموناس داجیس از لیتوانی گذشت و به یک| چهارم رسید. وی در دور سوم در 2 تایم و با نتیجه (7 بر صفر) و (یک بر صفر) مقابل چئول جیونگ از کره‌جنوبی به پیروزی رسید و به نیمه‌نهایی راه یافت. طاهری برای حضور در فینال با نماینده آمریکا مبارزه می‌کند. در این وزن 29 کشتی‌گیر حضور دارند.

در 74 کیلو که 29 کشتی‌گیر حضور دارند پیام بویری در دور نخست در 2 تایم و با نتایج (2 بر صفر) و (3 بر صفر) مقابل اولدریچ وارگا از چک به پیروزی رسید، اما در دور بعد در 3 تایم و با نتیجه 2 بر یک به کازبک کیلو از بلاروس باخت تا برای ادامه کار منتظر حضور حریفش در فینال باشد.

در 96 کیلو سامان نوروزی در دور نخست در 2 تایم و با نتایج (7 بر صفر) و (6 بر صفر) تتسویا تاناکا از ژاپن را شکست داد، اما در دور دوم در 2 تایم و با نتایج (صفر بر2) و (صفر بر 2) مغلوب اوهلر از آلمان شد تا وی نیز برای ادامه کار در انتظار حضور حریفش در فینال باشد؛ در این وزن 26 کشتی‌گیر حضور دارند.

مسابقات 4 وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان هم فردا برگزار می‌شود.