۱۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۷

تراکتور اقتدار فصل قبل را ندارد

دهنوي:‌ شايد توني از دوندگي من خوشش نمي‌آيد!
کد خبر : ۷۸۱۸۲
" صراط ورزشی " - قاسم دهنوي هافبک تيم تراکتورسازي از نيمکت‌نشيني خودش ناراحت است و اعتقاد دارد به خاطر اين نيمکت‌نشيني تيم ملي را از دست داده است. با دهنوي گفتگويي در همين خصوص انجام داديم که در زير متن آن را مي‌خوانيد؛

90: ظاهرا از نيمکت‌نشيني ناراحتي؟

واقعا نمي‌دانم چه کدورتي بين من و توني وجود دارد که نيمکت‌نشين شده‌ام؟ در تمرينات خيلي پرتلاش کار مي‌کنم. حتي در چند بازي که به عنوان بازيکن تعويضي به ميدان رفتم دوندگي زيادي داشتم. نمي‌دانم شايد اين مربي از من دوندگي نمي‌خواهد که در ترکيب ثابت قرار ندارم.

90: گفته مي‌شود تراکتور هم دچار حاشيه شده است؟

ما به آن صورت حاشيه نداريم. اگر هم حاشيه‌اي باشد به خاطر بدست نياوردن نتايج قابل قبول است. شايد اگر يک مربي ايراني هدايت تراکتور را به عهده داشت، نتايج بهتري بدست مي‌آورديم چرا که تراکتور پتانسيل بالايي دارد و کسب تساوي خانگي، يک باخت خفيف محسوب مي‌شود.

90: فکر مي‌کني توني هنوز از فوتبال ايران شناخت لازم را کسب نکرده؟

توني مربي خوبي است،ولي بعد از 7 هفته هنوز ترکيب اصلي تيمش را نشناخته که اين مشکل بزرگي براي يک مربي حرفه‌اي است. مردم تبريز اين مسئله را مي‌دانند و در شهر که با ما برخورد مي‌کنند مي‌گويند تراکتور اقتدار فصل گذشته را ندارد.

90: مثل اينکه خيلي از نيمکت‌نشيني ناراحتي؟

هر کسي جاي من باشد ناراحت مي‌شود. من تيم ملي را به خاطر نيمکت‌نشيني از دست دادم. انگيزه بسيار زيادي داشتم که به تراکتور آمدم ولي نمي‌دانم چرا يک دفعه نيمکت‌نشين شدم؟ جالب اينکه هر وقت هم به ميدان آمدم براي تيم مثمرثمر بازي کرده‌ام. من از استقلال به خاطر چند ميليون بيشتر گذشت کردم و به تراکتور ملحق شدم. چون مي‌دانستم اين تيم يک مربي پرتغالي دارد با خودم گفتم از اين نظر که ملي‌پوش هستم به من کمک زيادي مي‌کند تا در تاکتيک‌هاي کي‌روش قرار گيرم.

90: راه بازگشت هم نداري؟

باور کنيد ديوانه نبودم که استقلال را کنار بگذارم و نزد آقاي قلعه‌نوعي خراب شوم. قلعه‌نوعي ديگر روي من حساب باز نمي‌کند.

90: دليل نيمکت‌نشيني را توني به خودت نگفته است؟

نه! خيلي دوست دارم دليل نيمکت‌نشيني من را بگويد اما تا حالا که چيزي نگفته است. به هر حال بايد سرمربي تيم هم در افکار خود تجديدنظر کند و بداند من در مس‌کرمان جايگاه ثابتي داشتم و ملي‌پوش هم بودم. با اين حال من هيچ وقت در تمرين بي‌انضباطي نمي‌کنم و با تمام وجود کارم را مي‌کنم. کاکا هم در رئال نيمکت‌نشين است، من که جاي خود را دارم.

90: به جز تو نصرتي هم نيمکت‌نشين بود که در بازي هفته هفتم به دليل محروميت يکي از مدافعان بازي کرد؟

بله! در ابتدا مي‌گفتند نصرتي مصدوم است و نمي‌تواند بازي کند اما او مصدوم نبود و بي‌جهت نيمکت‌نشين شده بود. نصرتي بازيکن بزرگي است که سابقه بازي در جام‌جهاني را دارد،‌ بنابراين اين رفتار روي او تاثير منفي مي‌گذارد. قطعا اين روند ادامه نخواهد داشت چرا که من و امثال نصرتي دوست داريم شخصيتمان حفظ شود.

90: نمي‌ترسي که باشگاه تو را به خاطر مصاحبه‌ات جريمه کند؟

من حقايق را بيان کرده‌ام و اصلا هم حرفهايم را تکذيب نمي‌کنم. مشکلي براي گفتن حقيقت ندارم. دلم نمي‌خواهد با دروغ و ريا خود را نشان بدهم. باور کنيد من غير منطقي حرف نمي‌زنم و تمام اين حرفها را عنوان کردم چون مردم دوست دارند حقايق را بدانند