۱۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۲

نگاهي ديگر به مصاحبه اخير احمدي نژاد

يک کارشناس مسائل سياسي با اشاره به مصاحبه تلوزيوني رئيس جمهور و با بيان اينکه وي از رويکرد خدمت به مردم در حاشيه دولت به کسب قدرت تغيير رويه داده است، گفت: احمدي نژاد تا جايي که در مسير خدمتگزاري قرار گيرد شان و منزلت خواهد داشت و هر جا که از خدمتگزاري فاصله گيرد و به فکر قدرت باشد زحمات خود را بر باد خواهد داد.
کد خبر : ۷۸۲۴۴
به گزارش صراط ، عباس سليمي نمين در واکنش به مصاحبه تلويزيوني رئيس جمهور گفت: به طور کلي مردم اين نوع سوال و جواب و مساعدت بين خبرنگار و مصاحبه شونده که کاملاً مشهود بود را نمي‌پسندند.وي با بيان اينکه درست نيست که خبرنگار آن سوالي را مطرح کند که پاسخ دهنده تمايل دارد افزود: يک نوع آرايش و هماهنگي ميان مصاحبه شونده و مصاحبه کننده وجود داشت.

 
اين کارشناس مسايل سياسي با اشاره به بخشي از اظهارات رئيس جمهور مبني بر اينکه امسال سال آخر دولت نيست گفت: اين صحبت رئيس جمهور حرف جديدي نيست و رويکرد احمدي نژاد از خدمت به ماندگاري در قدرت تغيير يافته است و اين تغيير رويکرد به طور محسوس احساس مي‌شود.

 
وي ادامه داد: احمدي نژاد به دلايلي احساس وظيفه مي‌کند که بايد در قدرت بماند و حال اين موضوع را که چه به صورت جدي و يا شوخي در رسانه ملي ابراز کرده باشد، شواهد آن به خوبي نمايان است.

 
سليمي نمين با بيان اين که اگر احمدي نژاد گمان مي‌برد درصورتي که دوباره با همان تابلوي ادوار قبل وارد انتخابات شود مردم از آن حمايت مي‌کنند دچار خطاي تحليلي فاحشي شده است گفت: گفتمان اصولگرايي احمدي نژاد را به قدرت رسانده است و مردم به احمدي نژاد که قول داده بود به آن اصول پايبند باشد راي دادند؛ بنابراين احمدي نژاد بدون اين اصول و گفتمان ارزشي نخواهد داشت.
نظرات بینندگان
شایلین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۱
۱۸۲
۱
...................... نقل از تبيان، بررسی درباره مخالفان امام زمان(ع), نشان می‌دهد، سوای مستکبران بیدادگر که در اوّل صف مخالفان قرار دارند، بیشترین کارشکنی‌ها از جانب کسانی است که ادّعای موافقت با امام دارند و خود را از منتظران امام ‌مهدی(عج) می‌دانند. اینان, امام را نه به ‌خاطر پیاده کردن اسلام اصیل, بلکه برای همراه کردن ایشان با آرزوها و هوس‌های خود می‌خواهند و پس از پیوستن به امام(عج), چون کارها را بر وفق مراد خود نمی‌بینند و ناچارند از منافع نامشروع خود درگذرند, به توجیه اهداف خود روی می‌آورند و با سلاح‌ دین و مذهب, به جنگ امام(عج) می‌روندکه به فرموده امام صادق(ع):چه بسیار کسانی که ادّعای پیروی او را دارند؛ ولی پس از ظهور حضرت, از او روی می‌گردانند.»
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
کاملا درسته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۱
۳
۸۶
زرشک رو برای همین جاها گذاشتن...
احمدی دوستت داریم
شایلین
|
Iran (Islamic Republic of)
ما احمدی نژاد را بدون لیدر جریان انحرافی دوست داریم
میثم
|
Germany
|
۱۳:۵۸ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۱
۱
۴
الان واقعا درک اینکه احمدی نژاد چقدر برای ملت کار انجام داده میسر نیست.

به امثال شایلینها حق میدم. باید فقط منتظر گذر زمان بود.

من با افتخار قدر زحمات احمدی نژاد رو میدونم.
از این همه زحمات بی دریغش تشکر میکنم.

این وظیفه بر عهده من بود.

در ضمن من لیسانسم و کار هم ندارم بابای مایه داری هم ندارم.

با انجام کارهایی مثل تایپ و امثالهم امورات به فضل خدا میگذرد.

شکم سیر نیستم که این حرفا رو زدم.
محمد (ممل)
|
Germany
خوبه پس به حمایت ت ادامه بده چون از قرار معلوم ایشون قصد نداره در پایان دوره دوم صندلی ریاست رو ترک کنه و احتمالا قصد دارن همینجوری نسبت به ترویج عدالت ادامه بدن و شمارو کاردار !! کنن و ریاست جمهوری رو وصل کنن به ظهور آقا !!
شایلین
|
Germany
احمدی نژاد بدون لیدر جریان انحرافی قابل ستایش است و با او مصداق فرمایش حضرت امام صادق خواهد شد.
سوال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۱
۳
۰
من این بار مصاحبه را ندیدم چیزی از دست دادم ؟؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
يك مشت اراجيف و دروغ و البته لبخند هاي يك مجري كه با گلدون زياد فرقي نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صدای مصاحبه تو سایت ایرنا هست میتونی دانلود کنی
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۹ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۱
۲
۳
بیایید جای تخریب کمی با ریس جمهورعزیزمان همکاری و همفکری نماییم بخدا من هم به اندازه شما از وضع اقتصادی فعلی ناراحتم اما این را هم میدانم که تقصیر کسان دیگری در جای دیگریست.بیایید به این فکر نکنیم که امروز در چه حالی هستیم بیاندیشیم که ان شاا... فردا فردای روشنی خواهد بود،به یاری خداوند.
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۱
۰
۳
خیلی متوهم و مریض تشریف داره کسی که فکر کنه احمدی نژاد قصد نداره دولت رو تحویل بده ، اگه ممل و سایرین خودشونو به خنگولی نزنن متوجه می شوند که خبرنگار در سوالش از سال پایانی دولت سخن به میان اورد و احمدی نژاد بخاطر روحیه کل کل کردن به او پاسخ داد از کجا معلوم که امسال سال پایانی دولت ( به معنی عام کلمه نه دولت دهم و ایشان ، بلکه دولت به معنی منتخب ملت ) باشه ، البته در همون جمله بعدی که در گفتگوی خبرنگار و احمدی نژاد مطرح شد غرض گوینده مشخص گردید ولی عده ای مریض و بهانه جو با نیت تخریب شروع به تقطیع جملات و برداشت به مطلوب کردند تا چند روزی برای سایت و روزنامه شون و ایضا حرف های پیرمردها در بنگاه معاملات ملکی خوراک خبری جور کنند تا مشغول باشن کلن .
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۱
۱۲۳
۰
به قول استاد رادمنش : خدایا حتی نازادگان ما را هم بیامرز . نگاهی به کارنامه دولت مهرورز : نان سنگک 84 : 200 تومان 91: 600 تومان شیر 84: 600 تومان 91: 1800 تومان گوشت 84: 10000 تومان 91: 27000 تومان مرغ ... ! یورو 84 : 1100 تومان 91: 3100 تومان ! با چه رویی از چی دارید دفاع میکنید؟ آقا بگید اشتباه کردیم دیگه اقرار به اشتباه هم شجاعت میخواد