۱۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۹

پیگیری توهین‌ به بازیگر قلاده های طلا

«علیرام نورایی» پس از بی‌احترامی و توهین «باران کوثری» به وی، در حال پیگیری قانونی این ماجرا است.
کد خبر : ۷۸۲۴۹
به گزارش صراط ، در جریان ساخت و نمایش فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» که سیاسی‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران محسوب می‌شود و موضوع آن به انتخابات سال 88 برمی‌گردد، هجمه‌ها و فشار‌های زیادی علیه بازیگران و عوامل این فیلم در فضاهای مجازی و حقیقی شد.

 
یکی از این بازیگران «علیرام نورایی» بود که به روش‌های مختلف مورد بی‌احترامی و فحاشی افراد چهره و غیر چهره قرار گرفت.

 
چندی پیش در جریان جمع‌آوری کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی توسط هنرمندان، خبر درگیری «کمال تبریزی» - کارگردان فیلم سینمایی مارمولک - با «علیرام نورایی» - بازیگر سینما - روی خروجی‌ رسانه‌ها قرار گرفت و این بازیگر در توضیح ماجرا صراحتا گفت که «کمال تبریزی  وی را از محل جمع‌آوری کمک به زلزله زدگان اخراج کرده است.

 
این درگیری‌ها به همین جا ختم نشد و چند روز پیش «باران کوثری» - بازیگری که در جریان انتخابات ریاست جمهوری اخیر، فعالیت‌های سیاسی زیادی در حمایت از جریان فتنه داشت - نیز با «علیرام نورایی» در تئاتر شهر درگیر و حتی مطرح شد که این اتفاق بیش از برخورد لفظی بوده و کار به نیروی انتظامی هم کشیده شده است.

 
شنیده‌های خبرنگار سینمایی حاکی از آن است که «علیرام نورایی» بازیگر سینما و تلویزیون، در حال پیگیری قانونی این اتفاقات و درگیری‌هاست و قصد ندارد این توهین‌ها را بی‌پاسخ بگذارد.
نظرات بینندگان
کوروش
|
Germany
|
۱۲:۵۵ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۱
۹۲
۵
اگر چند تا از فاشیستهای سکولار غرب زده محاکمه شوند دیگه از این غلطها نمی کنند
ناشناس
|
Germany
متاسفانه در مملکت ما هنرمندا فقط می تونند به نوکری غرب مفتخر باشند تا سروری هنر و فرهنگ وطنی
اینها فراموش کردند برنامه های خیریه برای مردم اسیب دیده و رنجور اذری جای عقده گشایی های فردی نیست ........... بزرگ ترین هنر هر انسانی اینکه اگه دین نداره حداقل ازاده باشه
ناشناس
|
Poland
|
۱۸:۱۱ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۱
۱
۱
اگر نورائی همچین کاری بکنه . گور خودشو کنده و برای همیشه به زباله دان سینما خواهد رفت .
پسرك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۱ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۱
۱۰۰
۲
چرا باران كوثري ميتونه نقش دختر فراري و معتاد و دزد و خدا ميدونه با اقامت و ويزايي كه با اين كار گيرش اومده نقشهايي بعديش چي خواهد بود در كنار خلشيفته بازي كنه ولي اقاي عليرام نورايي بايد از اينها اجازه بگيره در نقشي بازي كنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چون بدنه سینمای ما یه مشت .......... هستند همین