۱۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۱

پیام احمدی نژاد به مدال آوران پارالمپیک

رئیس جمهور در پیامی استمرار افتخار آفرینی ورزشکاران معلول و جانباز کشور و شکستن رکوردهای جهانی در رقابتهای المپیک 2012 لندن را تبریک گفت.
کد خبر : ۷۸۳۰۲
به گزارش صراط ، رئیس جمهور در پیامی استمرار افتخار آفرینی ورزشکاران معلول و جانباز کشور و شکستن رکوردهای جهانی در رقابتهای المپیک 2012 لندن را تبریک گفت. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

استمرار موفقیتهای افتخارآفرین و درخشان ورزشکاران معلول و جانباز ایرانی و شکستن رکوردهای جهانی، در رقابت های پارالمپیک 2012 لندن نشان دیگری از شایستگی ها، توانمندی ها و غیرت جوانان رشید این مرز و بوم است.
ورزشکاران معلول و جانباز ایرانی مقتدرانه در مقابل دیدگان جهانیان، پای بر سکوهای قهرمانی گذاشته و شادکامی را برای ملت رشید ایران به ارمغان آورده اند.

اینجانب کسب 3 مدال طلای دیگر ازجانب پیمان نصیری در رشته دو و میدانی، سیامند رحمان در رشته وزنه برداری و جواد حردانی در رشته پرتاب دیسک و نیز کسب مدال نقره ازجانب سجاد نیک پرست و کامران شکری در رقابت های پرتاب نیزه در رقابت های پارالمپیک 2012 لندن را صمیمانه به این عزیزان، جامعه ورزش و عموم ملت قهرمان پرور ایران اسلامی تبریک عرض کرده و همچنان تداوم موفقیت های ورزشکاران کشور در این رقابت ها را از خداوند منان مسئلت دارم.

محمود احمدی نژاد

رئیس جمهوری اسلامی ایران