۱۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۲

مانوئل باید اخراج شود، نه علی عسگری

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ژوزه باید از پرسپولیس اخراج شود چراکه به جرات می گویم بازیکنان هم اورا نمی خواهند.
کد خبر : ۷۸۴۹۰

" صراط ورزشی " - مرتضی کرمانی مقدم" در گفتگو با ایپنا ، اظهارداشت: حمیدرضا علی عسگری اشتباه کرد اما مسئولین پرسپولیس هم باید اورا ببخشند. من فکرنمی کنم علی عسگری با قلعه نویی یا استقلالیها مذاکره کرده باشد. وقتی که او با پرسپولیس قرارداد دارد مگر می تواند سرخود با تیم دیگری مذاکره کند؟!

به جز علی عسگری شایعۀ جدایی بازیکنان دیگری مانند محمدنوری و غلامرضا رضایی و مذاکرۀ آنها با تیمهای استقلال، ملوان و راه آهن به گوش می رسد. کرمانی مقدم در این خصوص اذعان داشت: پرسپولیس خیلی تیم خوبی است اما نباید این 3 بازیکن را هم رد کنند بروند.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: اگر مانوئل یک مربی حرفه ای است نباید این کارها را بکند. او باید فکرکند حمید پسرخودش است و از او مقابل همه حمایت کند، نه اینکه او را ازحضور در تمرینات اخراج کند. این حرکات خیلی بد است با این شرایط شک نکنید درتیم دودستگی بوجود می آید. وقتی مربی 11 نفر تیمش را مشخص کند و به بقیه اهمیت ندهد و آن عده از بازیکنان طرد شده بدانند که هرکاری می کنند به چشم نمی آیند و درلیست 18 نفره جایی ندارند حتم بدانید چنین مشکلاتی بوجود می آید.

کرمانی مقدم افزود: من همیشه از مانوئل ژوزه طرفداری کردم اما به اندازۀ کافی به او فرصت دادند و حالا می بینیم که او برای پرسپولیس به خصوص علی عسگری که هیچوقت حاشیه ساز نبوده و همیشه سرش در لاک خودش بوده دردسر سازشد، به همین دلیل صراحتا می گویم که او باید ازپرسپولیس اخراج شود و از این تیم برود چراکه بیش از این پرسپولیس ضربه خواهد خورد. به جرات می گویم بازیکنان هم اورا نمی خواهند.

وی در خاتمه گفت: به نظر من وقتش است که یک مربی ایرانی با دسیپلین سکاندار هدایت پرسپولیس شود.