۲۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۲

توهین بی‌بی‌سی به مسلمانان+عکس

بی بی سی: اینها به جوانانی می مانند که هیجان و ماجراجویی به اینجایشان کشانده است و برایشان فرقی نمی کند که بر سر نتیجه مسابقه فوتبال سنگ پرانی می کنند یا توهین به پیامبرشان؟!!!
کد خبر : ۷۹۲۶۰

بی بی سی فارسی (bbcpersian) امروز در گزارشی از اعتراضات مردم مسلمان به نمایش فیلمی که در آن ساحت مطهر پیامبر گرامی اسلام(ص) مورد جسارت قرار گرفته است، واکنش مسلمانان را "خشونت بار" توصیف کرد و تلاش نمود حرکت اعتراضی توده های مسلمان را فاقد اصالت و عقلانیت جلوه بدهد.

مجری این شبکه گفت: «تظاهرات خشونت بار علیه فیلم توهین آمیز به پیامبر اسلام[ص] وارد چهارمین روز خود شده است. معترضین برخی پنجره ها را شکستند و یک خودرو را آتش زدند. این اعتراضات در لبنان، لیبی، نوار غزه، مالزی، اندونزی و یمن صورت گرفته است. در قاهره نیز معترضینی که می خواستند به سفارت آمریکا نزدیک شوند، با گاز اشک آور روبرو شدند.»

در ادامه، گزارشگر بی بی سی در قاهره مدعی شد: «کسانی که در اعتراضات قاهره شرکت کرده اند می گویند ما همه "بن لادن" هستیم و اگر او تروریست است، ما هم تروریست هستیم[!]»

در گزارش یادشده، اظهارات دو شهروند مصری نیز به نمایش درمی آید که همصدا با بی بی سی مدعی می شوند: «افکار عمومی با کسانی که در مقابل سفارت اعتراض می کنند همراه نیست... کسانی که در میدان "التحریر" جمع شده اند مدافع اسلام نیستند؛ مدافع اسلام "آنجلینا جولی" است که با حجاب بین مسلمانان آمد. این برای ما افتخار است[!]»

گزارشگر رسانه دولتی انگلیس در خصوص انگیزه و هویت معترضین هم با لحنی توهین آمیز ادعا می کند: «حمله به سفارت آمریکا به اسلامگراها و سلفی ها نسبت داده می شود. در نگاهی نزدیکتر به "سنگ به دستان" ، نشانه ای از انگیزه های سیاسی یا مذهبی به چشم نمی خورد[!] اینها به جوانانی می مانند که هیجان و ماجراجویی به اینجایشان کشانده است[!] و برایشان فرقی نمی کند که بر سر نتیجه مسابقه فوتبال سنگ پرانی می کنند یا توهین به پیامبرشان؟[!]»

اما دم خروس بی بی سی از دریچه دوربین همین شبکه اسلام ستیز بیرون زد؛ آنجا که همین جوانان معترض را در حال اقامه نماز اول وقت به جماعت نشان داد. واقعا در کجای دنیا معترضین در حین "هیجان و ماجراجویی" به عبادت می ایستند؟

البته شبکه بی بی سی پیش تر جوانان معترض انگلیسی را هم که از فوران فقر و نابرابری عاصی شده بودند، عده ای "اراذل و اوباش" خوانده بود!

رفتار بی بی سی و سایر بلندگوهای نظام سلطه دقیقا مصداق کسانی است که دستشان را مقابل خورشید می گیرند تا جلوی تابش آفتاب بر دیگران را بگیرند، حال آنکه تنها خود را از نور محروم ساخته اند.

منبع: جام نیوز
نظرات بینندگان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۵ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۱۰۴
۲۱
حرف حق تلخ است خوب راست میگه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تا بی غیرت هایی مثل شما در این جامعه هستند وضع فرهنگی ما بهتر از این نمیشود .
اگر فیلم علیه آمریکا و اسرائیل و عمالشون ساخته بودند ، الان برای شما عزای عمومی بود ولی فیلم علیه پیامبر اعظم (ص) ساخته میشه و شما ها خوشحال هم هستید !!!!!
مسلمان یهودی صفت
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۱ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۳
۱۰۵
ای ناشناس، خیلی ابله و نادانی
آرش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۹ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۱
۲
۰
ای بابا خودت داری میگی بی بی سی.
از این رسانه که انقدر واضح جناحی عمل میکنه نوقع بیشتر هم نیست