۲۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۰

شکست بانوان والیبالیست مقابل کره

تیم ملی والیبال بانوان ایران در رقابت‌های جام کنفدراسیون آسیا مقابل کره‌جنوبی شکست خورد.
کد خبر : ۷۹۲۶۲

" صراط ورزشی "- تیم ملی والیبال بانوان ایران در رقابت های هشت تیم برتر آسیا امروز برای کسب عنوان پنجم تا هشتمی مقابل کره جنوبی قرار گرفت و با نتیجه 3 بر صفر مغلوب شد تا فردا مقابل تایوان برای مقام های هفتم یا هشتمی تلاش کند.

گیم اول:

همانند دیدارهای گذشته تیم ملی والیبال بانوان کشورمان در دقایق ابتدایی شروع خوبی داشت اگرچه هر دو وقت فنی به سود تیم کره گرفته شد اما اختلاف ها کم بود. در ادامه این کره ای ها بودند که به بازی مسلط شدند و توانستند با نتیجه 25 بر 16 به برتری برسند.

گیم دوم:

در این ست برتری کره از همان ابتدای بازی مشهود بود اما کم کم بازیکنان کشورمان توانستند با گرفتن امتیاز به بازی برگردند و اختلاف را کمتر کنند. در ادامه بازهم تیم کره توانست با ارئه بازی بهتر این ست را با نتیجه 25 بر 20 به سود خود به پایان ببرد.

گیم سوم:

آغاز خوب برای ایران بود که نتوانست ادامه پیدا کند. کره ای ها با تجربه ای که در مسابقات دارند به سرعت اختلافات را جبران کرده و پیش افتادند اما در ادامه تیم ملی ایران توانست با بازی بهتر دومین وقت فنی را با اختلاف 2 امتیاز به سود خود بگیرد که کره ای ها پس از پایان این وقت درصدد جبران برآمده و پیش افتادند. در این ست هم کره با نتیجه 25 بر 20 پیروز شد.

منبع: فارس