۲۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۷
به بهانه روز دختر

خورشيد خانم ايرانى با نقاب فرنگى!

دماى اين تب آنچنان بالاست كه كه آرايش كردن دختران ايرانى جزء لاينفك زندگيشان شده و واجب تر از نان شب به چشم مى آيد. به گونه اى كه در خريد ماهيانه نيز لوازم آرايشى جايگاهى را به عنوان اقلام فهرست سبد خريد باز كرده است.
کد خبر : ۷۹۶۹۱
"صراط" - سرویس فرهنگی- محدثه روشن / زيبايى؛كلمه اى قديمى وآشناست كه انسان از زمان خلقتش تاكنون با آن عجين شده و درگير بوده است. به گونه اى كه در زمان حال توجه به اين امر،شكل غيرعادى گرفته و به شكل تب جراحى هاى پلاستيك و آرايش هاى بادوام بروز كرده است. و اين  موضوع بهانه اى شد تا سرمايه گذاران جهان با فعاليت در اين زمينه، صنعت آرايشى- بهداشتى را گسترش داده و غول هاى اين صنعت، هر لحظه در رقابت تنگاتنگ شان، محصولات جديد و متنوعى را در شكل و شمايل جذاب وارد بازارهاى بين المللى كرده و سودهاى كلانى را به جيب بزنند. زنان كه اصلى ترين مخاطبان و مشتريان اين صنعت مى باشند، بيشترين هزينه ها را تاكنون پرداخته اند. و در اين بين، زنان مشرق زمين كه به زيبايى در جهان شهره دارند، استقبالى بى نظير داشتند. بويژه در ميان كشورهاى اسلامى اين استقبال، رشد چشم گيرى داشته است. از جمله در منطقه خاورميانه، زنان عربستان با هزينه كردن بالاى يك ميليارد يورويى پيشتاز بوده اند. گرچه در اين هزينه سازى، زنان ايرانى هم دست كمى از آنان نداشته و در آمار و ارقام مختلفى كه اعلام شده، نتايج حاصله شوك بزرگى محسوب مى شود. در ده سال گذشته، آمار مصرف لوازم آرايشى توسط زنان ايرانى به سومين كشور مصرف كننده درخاورميانه و هفتمين وارد كننده در جهان رسيده و ميلياردى هزينه كردن آنان ركورد دار بوده است.

و اين تب زيبايى نه تنها زنان ايرانى را، بلكه دختران كم سن و سال و نوجوان ايرانى را نيز تحت تأثير خود قرار داده است. از آنجا كه بيشترين قشر جمعيتى ايران را جمعيت جوان تشكيل مى دهد، سوق يافتن اين رده سنى به مصرف لوازم آرايشى     بسيار قابل توجه است. و در اين زمينه نمی توان از تاثیر تبليغات لوازم آرايشى در شبكه هاى ماهواره اى غافل بود. دماى اين تب آنچنان بالاست كه كه آرايش كردن دختران ايرانى جزء لاينفك زندگيشان شده و واجب تر از نان شب به چشم مى آيد. به گونه اى كه در خريد ماهيانه  نيز لوازم آرايشى جايگاهى را به عنوان اقلام فهرست سبد خريد باز كرده است. اين هزينه كردن براى لوازم آرايشى موجود در بازار كه تا نود درصدش قاچاق است نه تنها از جنبه اقتصادى آسيب رسان است بلکه سلامت و بهداشت پوست را نيز به خطر مى اندازد. لوازمى كه اكثرشان غير بهداشتى وتقلبى هستند. محصولات داخلى كه با توجه به نوع اقليم ايران و كاربردشان توليد مى شوند، داراى امتيازاتى هستند كه گستره استقبال از نوع خارجى كالاهاى آرايشى مجال بروز آنها را نمى دهد.



 صحت اين موضوع را مى توان در گقتگو با فروشندگان لوازم آرايشى - بهداشتى دريافت كه كه با توجه به داغى بازار اين كالاها با داشتن تحصيلات دانشگاهى در اين  زمينه سرمايه گذارى كرده و وارد اين شغل شده اند. فروشندگان لوازم آرایشی پیرامون مشتریان خود بر اساس واقعيت ها،تجارب و تقاضاهايى كه وجود دارد،اين گونه اظهار مى كنند:

- همپاى زنان ايرانى، تمايل دختران ايرانى به خريد وهزينه كردن كالاهاى آرايشى - بهداشتى حيرت آور است.
- در كشورهاى توسعه يافته همانند اروپا زنان مسن به علت كهولت سن و از دست دادن طراوت و شادابى پوست، به مصرف لوازم آرايشى رو مى آورند.اما اينكه دختران نوجوان ايرانى به اين سمت  وسوق كشيده شده اند،جاى سئوال دارد.

- برخى دختران با داشتن چهره اى مناسب و پوستى سالم، احساس خود كم بينى دارند و با داشتن اعتماد به نفس پايين ؛مشترى پر وپا قرصى هستند.
- دختران ايرانى در زيبايى كم ندارند،اما با اين گرايش افراط گونه،در چند سال آينده جزء زشت ترين انسان هاى دنيا مى شوند.
- جنبه مصرف گرايى كه از اهداف فرهنگ بيگانه است در رفتار دختران ايرانى ريشه دوانيده است.
- بسيارى از دختران با داشتن آگاهى وسواد كافى، لوازم آرايشى با قيمت پايين و بى كيفيت را مى پسندند واين امربه عادت بدى تبديل شده  و مهم نيست كه استاندارد باشند يا نه.
- به دليل بالا بودن تكنولوژى برند هاى خارجى و مواد اوليه خاص شان مثل محصولات دريايى خرچنگ، آبزيان، خاويار، حلزون، جلبك و... كالاهاى ايرانى محبوبيت آنچنانى ندارند. با آنكه مواد اوليه شان خارجى است، اما ساخت داخل مى باشند و گاهى قيمت آنها از خارجى ها هم بالاتر است، باز هم وسواس گونه انتخاب مى شوند.
- بعضى قيمت را درنظر مى گيرند و هر چه قيمت پايين تر باشد، ميزان سفارش بالاتر است.
- دخترانى كه سطح شناخت و سوادشان كم است؛ به بسته بندى و ظاهر كالا توجه مى كنند. و نوع بسته بندى ون ماى جذاب تا پنجاه درصد تأثير دارد و رفتارشان بر اساس چشم و هم چشمى و فخرفروشى است،نه صرف نياز.
- دخترانى كه مارك باز هستند نيز در خريد لوازم آرايشى به مارك و معروف بودن جنس دقت مى كنند و هر نوع مارك ايرانى را رد مى كنند ومدعى اين هستند كه كالاى ايرانى تقلبى هم در بازار موجود است و نمى شود به مارك هاى ايرانى اطمينان داشت.



بنابر گفته كارشناسان و فروشندگان شايد نتوان شوق زيبايى را از بين برد، اما مى توان آن را پايين آورد. توصيه آنان اين است كه براى حفظ سلامتى وتعادل در اقتصاد، لوازم آرايشى با مهر استاندارد، هولوگرام و ليبل دار تهيه شود تا تقلبى و قاچاقى بودن آنها سريع تر مشخص شود. اگر هم به كالاى ايرانى  بها داده مى شود، قيمت آنها مشخص است و از نظر كيفيت و مهر استاندارد، تاريخ  انقضا و توليد آن، همچنين مقدار و نوع مواد اوليه آن و طرز مصرف به زبان فارسى درج شده واطمينان بيشترى است.
زيبايى سالم مانند گنجى گران وكمياب در ميان لوازم آرايشى كه از ملزومات روزانه در كيف بانوان ودوشيزگان ايرانى است، ديده مى شود. در پشت آن نقاب زيبايى كه به چهره مى مالند، انواع بيمارهاى پوستى در انتظارند و اين همان سوغات روشنفكران غرب گرايى است كه زمانى مى خواستند از نوك پا تا فرق سر را فرنگى كنند.            

نظرات بینندگان
ازاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۲ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
۹۸
۴۸
شما تشریف ببرید امریکا می بینید کسی ارایش ندارد مگر خانم های معروف در مکانهای معروف.عزیزان ما چرا این همه تقلید از فیلم های غربی میکنند ؟
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چرا دروغ می گی همه ارایش دارند .
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خانم های غربی زیر پوستی آرایش میکنن جیگر!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
هیچ هم دروغ نیست
اون جا فقط کسانی که کارمد هستند ان هم در حد معقول اجازه آرایش دارند
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
زیرپوستی خوبه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من در هلند ساکن هستم و جالب اینه که اینجا فقط دو گروه هستند که آرایش های غلیظ و شدیدی دارند که جلب توجه میکند:
1- پیرزنان سالخورده و 2- زنان و دختران ایرانی جوان.
مرتاض
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تووی هلند شما چاخان هم میگن ؟ !!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
روسپی ها رو از قلم انداختی .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نورا جون خانمهای غربی مثل زنهای عقب مونده ایرانی نیستند که غیر از بدن چیزی برای عرضه نداشته باشند که مجبور باشند با رنگ آمیزی خودشون رو خوشگل کنند . غربیها خیلی جاها و مواقع مطلقا آرایش نمی کنند .مگر در مهمانی و مراسمهای خاص که اون هم نسبت به ارایش دیوانه وار ایرانیها آرایش محسوب نمیشه !
یادمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شما آمریکا تشریف دارید؟؟؟؟!!!!!!
سلامی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۸ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
۲۴
۲
الان این عکسارو نگاه کنید . واقعا تفاوت بدون آرایش و آرایش کرده افراد رو .... خوب میشه فهمید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من بی آرایش هاشون رو ترجیح می دهم . چون انسان تر به نظر می رسند .
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس اتفاقا نهایت آرایش خوبه منتها واسه صاحبش !! اینو هم غیرت ایرانی باستان میگه هم مسلمونی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اتفاقا آرایش کردن زن یه چیز جدید و بیشتر مربوط به دوران اخیره .مثلا در قبیله های باستانی این مردها بودند که خودشون رو برای پیدا کردن جفت می آراستند . حتی در حیوانات هم نرها هستند که نظر ماده ها رو به خودشون جلب می کنند . مردهای کچل و شکم گنده ایرانی بهتره خودشون به فکر ظاهر و قیافه شون باشند و اینقدر راجع به ظاهر زنها فضولی نکنند . واقعا ما چقدر باید هر روز با قیافه های تهوع آورتون مواجه بشیم ؟!
دخترک(طنین)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ممل چقد دیدت داغونه، صاحبش؟!!!!
مژگان قلی پور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۴ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
۱۹
۱۹
متاسفانه توی کشور ما اکثر خانواده ها با رشد این همه شیوه ی ارتباطات هنوز به شیوه ی سنتی اداره می شن.
دختره از اول بچگیش -ذاتا- آرایش و زیبایی رو دوست داره و وقتی تو خونه تنهاست سعی می کنه به وسایل مامانش دست پیدا کنه و اگه نشه نوک مداد رنگی هاشو می زنه به زبونش و سعی می کنه خودشو شبیه همونایی درس کنه که توی تلویزیون دیده
اما پدر و مادر هیچ وقت به دختران خودشون اجازه ی این کار را نمی دهند
حتی توی خانه!
و این باعث می شه این خواسته ی بجای دست یافتنی برای دختر تبدیل به یه هدف شه و وقتی همین دخترا بزرگتر می شن دیگه به حرف هیچ کس گوش نمی دن و اینقدر زیاده روی می کنن که دارن خفه می شن
ما اگه واسه ی بچه هامون ارزش قائل میشدیم و تا جایی که اشکال نداشت بهشون آزادی عمل می دادیم و توقع نداشتیم که بچه های کوچولو اندازه ی مامان و باباشون بفهمن هیچ وقت این اتفاق نمی افتاد.
اینا عقده هایی که خفته بود و متاسفانه از بچه های نیمه دوم دهه پنجاه به بعد هر روز داره بدتر از دیروز می شه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خانم قلی پور ، یه نگاه به آیات 32و 33 سوره نور بنداز
نوربالا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۸ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
۶۱
۱۵
این ها همه از خود کم بینی سرچشمه میگیره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۴ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
۷۴
۸
ایرانی جماعت همینه دیگه .همه اش در افراط و تفریط . والا شما به همین کشور ترکیه هم برید زنها مطلقا آرایش نمی کنند یا یه آرایش کم و به ندرت . البته بعضیها می گن بخاطر حجابه ولی شما اگه لوس انجلس هم برید زنهای دماغ عملی و هفت قلم آرایش کرده رو می بینید که مثلا ده یا بست ساله از ایران مهاجرت کردند !! جراحیهای پلاستیک که دیگه افتضاح . همه شدند شبیه هم و خیلی مصنوعی . دماغ خیلی کوچیک چشمهای کشیده با لنزهای عجق وجق . صورت غیرعادی تزریقی ...کلا ایرانیها همیشه باید ثابت کنند جهان سومی هستند . حتی بازیگرهای هالیوودی هم در مراسم اسکار از زنهای ایرانی در یک مهمانی ساده دور همی کمتر آرایش می کنند !!!
فصل ششم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
هوالحق. سلام.ببخشید نمیدونم چرا هر چی میشه بعضیا خلط مبحث میکنند و میچسبونند به ایرانی .عزیز ربطی به ملیت نداره آدمیزاد اگه هدف زندگی رو فراموش کنه از هر نژاد و ملیتی که باشه میشه بدتر از حیوان. وقتی خالق یکتا رو فراموش کنی وقتی یادت بره این دنیا جای موندن نیست که بخوای زیبای خدادادیت رو در معرض دید هر کس وناکسی بذاری میشه این حالا میخوای ایرانی باش یا عرب یا فرنگی...........
ناشناس
|
SEYCHELLES
|
۱۲:۰۶ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
۲۹
۳۰
فقط ابروی پاچه بزی
محمد (ممل)
|
SEYCHELLES
اتفاقا زن زیبا بود در این زمونه بلا !!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
SEYCHELLES
.
یکی به من بگه، این پرچم کدوم خراب شده ایه !!!!!

لامصب خیلی خوشگله !!!
نورا
|
SEYCHELLES
فقط سبیل چخماقی اتفاقا!!!
ناشناس
|
SEYCHELLES
چوب رو به سگ بزنی زن زیبا می ریزه ممل !
ناشناس
|
SEYCHELLES
پرچم سیشل_نزدیک ایتالیا-ست
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۳ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
۱۹۴
۱۳۹
توی کشورهای دیگه زن اگه ارایش نکنه می تونه موهاش رو باز بذار و یا لباس هایی پوشه که بهش زیبایی بده
اما توی ایران چی ؟ می تونه؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
یه بارکی اینم بگو دیگه:
موهامو افشون کنم" بچه ها رو پریشون کنم"
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پس زنهای ایرانی ساکن در کشورهای غربی چرا این همه ارایش می کنند و می ایند ایران دماغشون رو عمل می کنند و بر می گردند ؟ فقر فرهنگیتون رو توجیه نکنید . البته خیلی از این زنهای بیچاره غیر از بدن هم چیزی ندارند . باید روش سرمایه گذاری کنند دیگه :)))
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شما غرب زده ها چرا زن رو فقط در زیبایی ظاهر می بینید ؟ برای چی زن از نظرتون حتما باید زیبایی داشته باشه ؟ زن زشت یا مسن کجای این دنیاتون قرار می گیره ؟ اصلا چرا نگران نیستی مردها نمی تونند فلان جور لباس بپوشند ولی نگران محدودیت پوشش زنها هستی ؟!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نخیر ! آرایش نمیکنن چون اصلا دنبال زیبا نشون دادن خودشون نیستن و تو خیابون دنبال شوهر نمیگردن..
با حیا و خودساخته هستن و زن را عروسک نمیدونن و دنبال جلب توجه مردان نیستن ..
مرتاض
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ایرانی بقربون دل زجر کشیده ت !!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۳ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
۲۲۹
۱۵۵
متحجر چه ميفهمه ارايشه چيه!!
لياقتتون همون سيبيل فابريك و زنهاي بد اندام ............
شما چي ميفهميد زن زيبا چيه.
شما زن براي اشپزخونه ... ميخاييد.
ميگم كه تحجر از سرو روتون ميباره
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
هرهرهرهرهر خیلی خنده دار گفتی
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
ممل جون، این تحجر با تو بودا !!!!!!!
_______________
ناشناس جان:
سیبیل فابریک و زن 170 کیلویی !!!!!!!!!
لااقل کم گریس !!!! بمالین و با مدادشمعی !!!!!! خودتون رو رنگاری کنید !!!!!! که بشه بهتون نگاه کرد"

زیاده روی بده بخدا"آدم حالت تهوع بهش دست میده"...........
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
احسنت ناشناس!
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شما خواهرت رو زیبا کن بیار بیرون دیگران محروم نشوند
هر وقت هم هر مرد هرزه ای به خواهرت نگاه لذت جویانه کرد
برو ببوسش و ازش تشکر کن که نشون بدی متحجر نیستی

زنی که خودش رو برای مرد غریبه ارایش کنه وزیبا کنه مثل سنگ زیر پاست که خیلی زیاد پیدا میشه
ولی خانمی که که خودش رو بپوشونه مثل یه الماس هست که هر کسی نمیتونه ببینتش
باید برای دیدنش هزینه داد
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اتفاقا اگه بدونی من چه خوش سلیقه م !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شما هم گویا زن رو برای ...خونه می خواهی !!! اتفاقا شمایی که نمی دونی زن چیه ؟ فکر می کنی یه وسیله جنسیه برای ارضای مردهای هوسرانی مثل خودت . در حالیکه زن انسانه . زشت و زیبا و جوان و پیر هم نداره . زن ستیز !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نورا جون خوش به حالت که به وسیله سرگرمی و کالا بودن راضی هستی ! مواظب باش تا جایی که می تونی با ارایش و شیتان پیتان رضایت چنین مردانی رو حفظ کنی ! البته خبر بد اینه که یه چیزی به نام زمان هم وجود داره که به ضررت سپری میشه و یه روز کالای مستهلک و دورانداختنی میشی . خلایق هر چه لایق !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
زنهایی که آرایش میکنن فکرمیکنن ارزش زن فقط به زیبایش است و این یعنی زن ستیزی!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس جون حالا از کجا می دونی که رضایت مردا رو جلب می کنه؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
احسنت مجید
دخترک(طنین)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اینکه میاین تعیین تکلیف می کنین واسه یه زن عاقل ینی زن ستیز، به کسی چه یکی حال می کنه آرایش کنه یکی حال نمی کنه، مفتشین؟ فوضولین؟ چی هستین آخه
محمد ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۴ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
۴
۳
کبوترا پرستوها پر واکنین قناریا بریم سفر توو باغچه اقاقیا
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
تو اصولا ،خوب سفر میری" بخصوص دسته جمعی و زیارت و اینا و اونا !!!!!
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امین تو هم اون جاهایی خوب میری که آینه ی ماشین میشکنن!!!
ملتفتی که!!!؟؟؟
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خوشم میاد میدونی این چیزا به گروه خونی به دار و دسته شما نمیخوره !!
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صراط جون آدرس سایت ایران صدا متعلق به سازمان صدا و سیمارو واسه امین آلوچه نوشتم یه آهنگ پر از کفتر و پرستو و جوجه رو دانلود کنه مشکلی نداره بذارش خواهشا

http://www.iranseda.ir/FullGanjine/?g=937595&s=
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
نورا، من اونجا ندیدمت؟؟؟!!!!!!!!!!
__________________
ممل خان:
والا سفر رفتن تو باغچه اقاقیا به گروه خونی ما نمیخوره"
همین که به گروه خونی شما و امثال برادر اکبر گنجی میخوره،کافیه"
چشم حسود و بخیل و تنگ نظر کور !!!!!!
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امین از نظر شما سفر زیارت و تفریح و .... مشکل داره !
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
حتی اگه به مقصد آنتالیا باشه ؟؟؟؟
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امین جون آنتالیا کجاست ؟
sss
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۴ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
۱۰۹
۱۸۶
برادران چرا در سایر بلاد دنیا از جمله بلاد اسلامی مانند سوریه و لبنان که زنان در پوشاندن مو آزاد هستند از آسمان سنگ نمی بارد؟ چرا مردمش صبح تا شب به فکر زن و امیال و اعمال جنسی نیستند؟
این چگونه دینداری است که با دیدن موی زنان عنان اختیار از کف می دهد و دل و دین در گرو چشم می گذارد؟
مرتاض
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چون اونجا آلوچه های افراطی مثل تو نیستن که از آزادی فقط یه چیو میفهمین و گند بزنین به همه چی !
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
قرار بود سنگ بیاد
باید سر شما میامد که دوست اکبر گنجی هستید
چرا نیامد؟
چون خدا سنگ رو گذاشته واسه وقتش
هم شما هم زنانی که موی خود را نپوشانند چوب نیم سوخته مهمون میکنه دود از گوشاتون بزنه بیرون

انسان برای چیزی که نداره نگران نیست
کسی که با نگاه حرام دینش نگران نشه که خطر نیفته اصلا دین نداره که نگران باشه

شما برای چیزی که نداری حساس نیستی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اس اس جون حالا شماهاچرا در بقیه مسایل مربوط به زنها اینقدر خودتون رو جر نمی دهید ؟ ولی تا قضیه می رسه به حجاب فوری کامنتهای فله ای و کیلویی می گذارید ؟ لابد وقتی راضی میشید که پفک نمکی و چیپس رو هم با بدن زنها تبلیغ کنند نه ؟ اون وقت دیگه خیلی جلو افتاده می شید و عقده هاتون خالی میشه نه ؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آدمی که با دیدن یک مو عنان از کف بده خیلی نرمال تر از آدمیه که باید برای ارضای خودش رو بیاره به همجنس بازی یا حیوانات!!
پسرك
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
sss
همه چي جنبه ميخواد و خانمهاي ايراني جنبه شون كمه با همين پوشش شاهكارهايي كردن كه اروپاييها انگشت به دهن موندن همين پوشش روي سرو كاري كردن شما اگه صبر كني و سكته نزني داره محو ميشه عزيزم ما با ديدن موي زنان عنان از كف نميدهيم ولي موندم چرا شما با نديدن موهاي زنان عنان از كف داده اي؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نیست آقایون ایرانی خیلی جنبه دارند ؟! مردک یه ماهواره می خره سر یه ماه دنبال زنهای آنچنانی بدو بدو می کنه . در حالیکه خودش یه بشگه دمبه و چربی تهوع آوره !
پسرك
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس
هميشه گفتم خانمها نبايد گول مردا رو بخورن و نزارن شوهرشون ماهواره بخره تازه همين كه به ما وشكمون كه همدمونه و يار هميشگي مونه و خاطرات زيادي باهم داريم گير ميدي معلومه خودت حسابي به گل پسراي ماهواره دقت داري
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۶ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
۲۹
۱۷
همون بی آرایش هم کلی آرایش داره .
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۴ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
۳
۳۱
شیکه!
sara
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۲ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
۶
۵۸
************روز دختر به همه ما دخترای گل گل گل گل گل گل گل ایرانی که با آرایش و بی آرایش تو دنیا لنگه نداریم مبارک.**************
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تکبیرررررررررررررررررررررر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آره جون خودت .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
364 روز واسه ما پسرا یه روز هم مال شما!!!
sara
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۰ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
۱۴۶
۲۰۲
برای اینکه اونجا(سایر بلاد) صبح تا شب نمیگن نگاه به نامحرم حرام صبح تا شب گشت ارشاد فعال نیست که تا تار موت بیرون بود تذکر بده و صبح تا شب نمیگن دانشگاه شده مرکز فساد و صبح تا شب دنبال جدا کردن نر و ماده از هم نیستن و همین باعث شده اونجا جنس مخالف نسبت به هم حریص نباشه.
بابا دین فقط حجاب نیست به خدا.
گوگولی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پس جمع کن برو اونجا ....... مادرزاد بگرد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ببین معلومه نه قرآن خوندی نه اسلام و قوانین اونو بلدی نه علت وجود قوانین اسلام رو میدونی نه پیرو ائمه معصومین علیهم السلام هستی وگر نه این حرفو نمیزدی.ای کاش بی حجابی دختران و زنانی که ادعای مسلمانی در ایران دارند فقط وفقط یک تار مویشان بیرون بود نه الان که از بالا تا پایین رو در معرض نمایش میذارند به اسم آزادی و نشانه انسان زیستن.در ضمن روز دختر که تو تقویم اومده به خاطر بزرگداشت تولد فاطمه معصومه سلام الله علیها ست نه خوبه یکم در مورد شخصیت ایشون مطالعه کنید تا بدونید همین دختری که هم حجاب و عفت خودش رو حفظ میکنه در زمان خودش قادر بود به سوالات علمی مردمان خود پاسخ بگه.
پسرك
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سارا
اي كاش كاره اي بودم اون موقه ميزاشتم ازاد باشين ببينم با بيرون ريختن موهاتون كجا رو ميگيرين بابا الان همين روسري كوچك لااقل دخترهايي كه موهاشون كم پشته و تقريبا كچلن رو پوشونده .اونجا هم نسبت بهم حريصن و لي حرصشونو زود ميخوابانن مثل اينجا نيست كه دخترها ارزوشون عروسي كردن باشه البته الان من به هيچ عنوان محدوديتي نميبينم چه كار ميخواين بكنين كه نميتونيد در بلوتوثها نشون دادين از اروپا جلو زدين .فقط قبول دارم يه محدوديت ازار دهنده براتون هست اونم اينكه شبكه اي رو بهتون ندادن در تلويزيون
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پسرک حالا چرا شما مردهای کچل و شکم گنده همه زشتی هاتون رو نشون می دید و ما هم تحمل می کنیم ؟ اما زنها نباید کله شون رو بگذارند باد بخوره چون کم پشته موهاشون ؟!!! تو اروپا تعداد زنها با موی کم پشت بسیار بالاتره چون نژادشون این طوره و کسی هم نمیگه باید سرت رو پارچه پیچ کنی . توی زن ستیز وقیح خیال کردی دنیا هنوز باید بر محوریت مردها بچرخه ؟ نکبت !
پسرك
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس
ما مردها رو كه شما كچل كردين اينقدر غر ميزنين از هر مردي بپرسي ميگه زنه كچلم كرده اينقدر غر ميزنه.شكممون هم غم باده از بس غصه خورديم از دستتون
نوید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۰ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
۵۸
۳۳
اولا روز دختر بر تمام دختران ارایش کرده و ارایش نکرده مبارک باشه و ایشالا هم ارایش کرده ها هم ارایش نکرده هاشون سلامت و شاد و پر از ارامش باشن.دوما روی صحبتم با شما دخترایی هستش که ارایش میکنید میخواستم بگم هیچ احد و ناسی حق دخالت تو امور شخصی شما عزیزان رو نداره و این که بخواین ارایش کنین یا نه اول و اخرش به خودتون مربوطه همونطور که دختران عزیزی که ارایش نمیکنن هم اول و اخر به خودشون مربوطه که ارایش کنن یانه.در کل چشم صراط و صراطی کور.
sara
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چرا خود زنی می کنی نوید؟
نوید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من که صراطی نیستم من مخالف صراطم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
معلومه یه دختر ترشیده بی محلی شده ناراحتی که با آرایش و بی آرایش کاری از پیش نبرده و اسم نوید رو خودت ذاشتی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تو هم لابد از اون پسر ترشیده هایی که جلو میرن که عقب نمونند ! نعععععععععع؟!
zizi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۸ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
۸
۳
آقایون خوب دارین شعار میدین.آفرین!
اول اینو بگم خیالتون راحت شه من با آرایش مخالفم.
اما شمایی که دارین این حرفا رو میزنید اگه دختره یه عیب کوچیک تو صورتش باشه یا یه کم کمتر از دوروبریاش باشه شما اصلا نمیبینیدش.آره ارزش زن به تفکرشه اما انقدر شما مردا به فکر زن ارزش ندادینو فقط از روی زیبایی قضاوت کردین که کم کم همه به این نتیجه رسیدن زیبایی خوشبختی میاره.
کاهی خوبه از خودت بپرسی سهم خودت از این ماجرا چقدره؟؟
نگو زن این کارو میکنه ،بگو چرا زن این کار رو میکنه؟و این سوال رو از خودت بپرس.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
درور بر zizi
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تاسف برای زنانی که برای پسندیده شده توسط آقایون ،روصورتشون با آرایش نقاب میکشن !
مگه حالا اگه آقایون مارا نپسندند ما می میمیریم؟
عمو جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نوید جان تو معلومه از جنس مونث هستی برای اینکه تحویلت بگرین اسم مرد رو روخودت گذاشتی نه غلام!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
++++++++++
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آفرین زی زی .
پسرك
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۴ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
۱۶۲
۱۰۰
براي جلب توجه نصب چراغ گردون روي سر بهترين راه حله چون ارايش هم ديگه عادي شده و شده ابزار مسخره شدن.يارو ابرو نداره با مداد براي خودش ابرو نقاشي ميكنه تا پشت گوشش لب نداره تا زير دماغش براي خودش لب ميكشه گونه هاشونو مثل كسايي كه مشت خوردن كبود ميكنن خط چشم رو هروز يه شاخه بهش اضافه ميكنن وصل ميكنن به ابرويي كه تا پشت گوششون كشيدن كلا ميشن شبيه ادم فضايي .
افتاب گردون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ماشا الله خوب به جزئیاتشم واردی
کامنت بالا رو بخون بهترین جوابه برای مردایی مثل شماکه با تمسخر خانمها عقده گشایی میکنن
حالا خودتون چی هستین یوسف پیامبر؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پسرک تو آدم جالبی هستی . جدی میگم. دقتت بی نظیره. یک محقق بی نظیر می تونستی باشی.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
البته به همراه آژیر:)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
به نظرم این زنهای رنگ شده واقعا مسخره شدن هم دارند . چون از یه ور تمام سعی شون رو برای جلب توجه مردهای بی ظرفیت می کنند (در حالیکه یک مرد بدترکیب ایرانی بدون اینکه سعی ای برای بهتر شدن ظاهر خودش بکنه دنبال زیباترین هاست!) و از یه ور آش این قدر شور میشه که همون مردها مسخره شون می کنند !! یعنی هم وقتی آرایش نکنند تحقیر میشن هم وقتی آرایش بکنند ! این جور زن ها اگه عقلشون پارسنگ بر نمی داشت می فهمیدند چطور خودشون رو کردند بازیچه دست مردها . موضوع اینه که این زنها خودآگاهی جنسیتی ندارند و هیچ حقی به عنوان یه انسان برای خودشون قائل نیستند . بالا رفتن سطح تحصیلات هم فهم و شعورشون رو بالا نمی بره (که اگه دست من بود خیلی از این زن های خنگ رو اصلا دانشگاه راه نمی دادم) ضررشون هم فقط به خودشون نمی رسه که بگیم به جهنم . زنهایی مثل من هم که علاقه ای ندارند برای خوشایند مردهای زشت و وقیح زندگی کنند هم قربانی میشیم چون اگه بخواهیم یک شغل هم پیدا کنیم با زبون بی زبونی بهمون می فهمانند باید آرایش مرد پسند داشته باشیم تا استخدام بشیم !!!!
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تو هم که عاشق این که بری توی فضا!!!
پسرك
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
فعلا كه فضايي ها به زمين حمله كردن البته بيشتر شبيه زامبي ها شدين نورا زاده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس آخری ممنون که واقعیات را بدون واهمه از هیولا ن میگی!!!!
sara
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۷ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
۳
۳
عجب یه تبریک روز دختر این همه مخالف داره؟!!!
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۱:۳۰ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
۲۳
۴
ایرانی میتواند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۱ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
۹۰
۲
ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم *** خدایا زمین گیر شدنمان را مپسند...
بی خط
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۵ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
۱
۲۷
مطمئنا این تنها یک شیوه ابراز وجود هستش که البته ایرادی هم نداره .همه میتونند اگر ارایش واقعا زیباترشان میکند ارایش کنند خیلی هم خوبه.
مهم اینه که با ارایش واقعا زشت تر نشیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حالا برای چی زنها برای ابراز وجود در ایران باید زیباتر بشن ؟ یعنی داری می گی زن ایرانی به جز زیباتر شدن کار دیگه ای نمی تونه بکنه برای ابراز وجود ؟!
صمد آقا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۹ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
۴۸
۲۳
در انگلیس یه زمانی آرایش کردن خانم هارو در ردیف جادو میدین و براش جرمی هم تعریف کرده بودن لذا اولین مواد آرایشی که در انگلیس ساخته و مورد استفاده قرار گرفت استفاده از سرکه بود که باعث سفیدی سطح پوست میشد (عین رنگ پریدگی).
(صمد آقا خودش را آرایش میکند ، آه چه زشت! )
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آرایش کردن اگه همین باشه که در ایران رواج داره طوق بندگی فرهنگ مردسالاره بر گردن زنها و زنها رو از اون چه که هستند مفلوک تر می کنه .
فائزه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۳ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۱
۴
۰
زن اروپایی به کمال رسیده و براش مهم نیست که مردها بهش توجه کنن یا نه اون دنبال پیشرفت دانش و فرهنگ خودشه نه مثل زن ایرانی که تمام نظرش اینه جلب توجه کنه چون کمبود داره اجازه بهش ندادن اونجوری که باید توی جامعه خودشوعنوان کنه همیشه زدن توسرش اجازه نداند فکرش جوری دیگه رشد کنه اینو بهش یاد دادن و مانع این شدن پیشرفت داشته باشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
البته این فرهنگ تهرانیه ولی متاسفانه در سالهای اخیر کم کم داره در بقیه ایران هم رواج پیدا می کنه . همه جا داره تهرانیزه میشه .به جای اینکه مدرن بشه .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خانم
اون زن
اروپایی
غلط کرد با جد و آبادش
ببخشید ها
پسرك
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۷ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۱
۰
۲
صراط گرامي چرا چند روزه براي پاسخ به كامنها كليك ميكنم گوشه پايين سمت چپ صفحه علامتerrorمياد؟
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اینقدر کامنت های صدمن یه غاز دادی که کامپیوتر هم به فریاد آمد!!!
پسرك
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نورازاده
اخه كامپيوتر هم ساخت رفيقاته ديگه ولي از تو فهميده تره درست شد توش يه ويروسي مثل تو بود
مصباح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۳ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۱
۲
۱
خانم هاي غير ايراني خودشونو فقط در شرايط خاص مثل مهماني ها آرايش ميكنن نه تو خيابون مشكل اينجاست كه ما داريم خانم هاي رو ميبينيم كه در فيلم ها وبازيگر هستن كه عمدتا خودشونو بايد درست بكنن تا فيلمشون فروش بره وروي فرهنگ كهن و با اصالت شرقي ها كاركنن
پسرك
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۲ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۱
۱۷
۲
گيريم با صافكاري و بتونه مالي و نقاشي جذاب شدين و يه پسر سفيد با اسب هم رنگش رو جذب كردين .زنش شدين .بلاخره كه بايد يه روز صورتتونو بشورين.بخاطر همينه همه خانمها ميگن ديگه بهم توجه نداره.باباشوهره حق داره شوكه شده بيچاره داره غصه ميخوره گناه داره تا بتونه با اين وضعيت كنار بياد وقت ميبره بزار ببينه چكار بايد بكنه .توكه كار خودتو كردي رفتي توي شناسنامش حالا بخور و بخواب
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من هم همین رو میگم . میگم وقتی این پسرهای بدترکیب خودشون عین هیولا می مونند و زحمتی هم برای پنهان کردن زشتی هاشون نمی کشند برای چی باید سیندرلا تور کنند ؟ تقصیر این زنهای احمقه که روی این مردهای زشت و چندش رو زیاد می کنند . یارو خودش شکل مستر بینه انجلینا جولی دلش می خواد .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۸ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۱
۲
۳
خاک بر سر ... کنن.
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۴ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۱
۷
۳
امام علی ع: ان شدة الحجاب ابقی علیهن (سختگیری در حجاب باعث استواری آنها میشود)
امام علی این توصیه رو(سختگیری) به مرد میکنه.
آقایون کمی با غیرت باشند
قارپوز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۳ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۱
۱
۲
بوي پياز از دهن خوشروي
نغزترايد كه گل از دست زشت
اينان مصداق همين زشت رويانند كه با يك من سرخ اب و سفيد اب صورت را صافكاري ميكنند و امان از سيرت زشتشان
اينان ميدانند ان دنيا چه خواهند كرد بر انها
انهايي دل از جوانان بردند و عشوه گري و مشاطه گري كردند
مدانند با موهاي بيرون ريخته با اجزاي در معرض نمايش براي نامحرمان خواهند كرد
وعده الهي حتمي است و شكي در ان نيست و يك نصيحت براي جوانان براي انتخاب همسر
زن نانجيب گرفتن اسان و نگهداري ان سخت است
ولي زن نجيب گرفتن سخت و نگهداري ان اسان است
پس برويد بدنبال انتخاب نجبا و حالش رو ببريد 
فریبا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۹ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۱
۳
۲
واقعا نمیدونید با این آرایش چندتامردبه گناه میافتن.بعدبه زنشون خیانت میکنن بعدمیرن خونه با زنشون دعواشون میشه بعد میزنن تو دعوا زنشونو میکشن.بعد میافتن زندان بعد اعدام.بعدبچه شون بی پدرمیشه وبی مادر.بعد بچه بزرگ میشه چون ننه وبابا بالاسرش نبوده بزهکار میشه یا قاچاقچی یا قاتل و الاآخر......وهمه ایبنها ازبی حجابی وبدحجابی وآرایش سرچشمه میگیره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مردی که کنترل خودش رو نداشته باشه به درد لای جرز می خوره . خانم تو هم این قدر مثل خاله خانباجی ها ضد جنسیت خودت موضع نگیر . مرد همینه . ذاتا خائنه . تقصیر هم جنسهات نیست تقصیر خودته که این قدر ذلیل مردی !
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۸ - ۰۱ مهر ۱۳۹۱
۲
۰
یادمان نرفته که جنگ بود.... علی مدد
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۱ - ۰۱ مهر ۱۳۹۱
۰
۲
ندانم از چه سبب رنگ اشنایی نیست
سهی قدان سیه چشم ماه سیما را ...
جز این قدر نتوان گفت در جمال تو عیب
که وضع مهر و وفا نیست روی زیبا را ..
محمد علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۶ - ۲۰ مهر ۱۳۹۱
۰
۲
سلام این بگومگوها سر چیه بابا