۰۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۱

آمریکا، دست به دامن آنجلینا جولی

واکنش غیرتمندانه مسلمانان جهان به توهین سخیف فیلم موهن آمریکایی که گویی برای حاکمان آمریکا غیرقابل پیش بینی بوده است، موجب شده تا دولتمردان آمریکایی برای کنترل اوضاع و فرونشاندن خشم مسلمانان دست به دامن عنصر شناخته شده هالیوودی خود شوند.
کد خبر : ۸۰۲۴۵

به گزارش صراط، آنجلینا جولی سوپر استار هالیوود در حالی که حجاب بر سر داشت برای اعتراض به فیلم توهین آمیزی که اخیرا در مورد پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم در آمریکا پخش شد در رسانه ها حاضر شد و ضمن اعلام همبستگی با مسلمانان جهان خواستار توقیف حمله بر ضد اسلام از سوی کشورهای غربی شد.

آنجلینا جولی همچنین خواهان توقیف سازندگان این فیلم شد. او در سخنان خود گفت پخش فیلم توهین آمیز درباره پیامبر اسلام چیزی جز جنگ علیه اسلام نیست. او از اعتراضات مسلمانان در این زمینه دفاع کرد.

وی چند سال پیش نیز در مصاحبه با رادیو ملی پاکستان گفته بود به دین اسلام علاقه مند است.

شایان ذکر است واکنش غیرتمندانه مسلمانان جهان به توهین سخیف فیلم موهن آمریکایی که گویی برای حاکمان آمریکا غیرقابل پیش بینی بوده است و همچنین هوشیاری آنان که متهم اصلی این جنایت را حکومت آمریکا تشخیص دادند، موجب شده تا دولتمردان آمریکایی برای کنترل اوضاع و فرونشاندن خشم مسلمانان دست به دامن عنصر شناخته شده هالیوودی خود شوند و با دلجویی لفظی از مسلمانان، به مدیریت شرایط سخت پیش آمده بپردازند.

گفتنی است آمریکایی ها پیش از این برای مقابله نرم با اعتراضات به فیلم موهن دست به اقدامات گسترده ای زده اند که چاپ کاریکاتور موهن به ساحت مقدس رسول الله صلی الله علیه و آله وسلم در مجله فرانسوی، از آخرین این اقدامات برای نجات گریبان خود از دست مسلمانان و انحراف اعتراضات به سمتی دیگر است.

منبع: جام نیوز
نظرات بینندگان
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۴:۵۹ - ۰۲ مهر ۱۳۹۱
۳
۱
آخه آی کیو بالاخره میان از آنجلینا جولی استفاده می کنند تا اعتراضات کم بشه یا کاریکاتور تو روزنامه فرانسوی بگذارن تا اعتراضات بیشتر بشه؟ اول تکلیفتان را با خودتان روشن کنید.