۰۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۷

کميته فني پرسپوليس کجاست؟

عضو کميته فني باشگاه پرسپوليس گفت: 30 ميليون هوادار به راحتي بدست نيامده که هر بازي آنها را از دست بدهيم.
کد خبر : ۸۰۴۴۹

" صراط ورزشی "- ابراهيم آشتياني در گفت‌وگو با فارس درباره شکست 2 بر صفر پرسپوليس مقابل سپاهان اظهار داشت: پرسپوليس در نيمه اول بد کار نکرد و بازي را با سپاهان پاياپاي دنبال کرد. موقعيت‌هاي اين مسابقه هم يک در برابر يک بود اما در نيمه دوم نمي‌دانم چه بلايي سر بچه‌ها آمد.

وي افزود: در نيمه دوم ، بازي عجيب از دست پرسپوليس خارج شد. در وسط زمين از ساختار دفاعي به مشکل خورديم. پرسپوليس که در حمله هميشه حرف اول را مي‌زد موقعيت چنداني نداشت و دليل اصلي اش از دست دادن ميانه ميدان بود. چون هر تيمي در هر فوتبالي وسط زمين را به حريف داد قطعا دچار مشکلاتي خواهد شد که روز گذشته هم همين موضوع حرف اول را مي‌زد.

آشتياني ادامه داد: متأسفانه هر چه از بازي مي‌گذشت مشکلات پرسپوليس بيشتر مي‌شد، مخصوصا از لحاظ بدني که به نظرم بچه‌ها چون بدنسازي حرفه‌اي نداشتند و اصلا معلوم نيست خواب و خوراکشان چطور بوده، در نيمه دوم بازي خيلي ضعيفي نشان دادند. در 20 دقيقه آخر بازي اصلا توان راه رفتن نداشتند و اين جاي سؤال داشت.

وي با انتقاد از ترکيب پرسپوليس خاطرنشان کرد: نمي‌دانم در پرسپوليس با چه هدفي ترکيب پرسپوليس را مي‌چينند؟ نيمکت نشيني قاضي و نبودن انصاري فرد در پرسپوليس به نظر شما عاقلانه است؟ اصلا چرا قاضي و زايد دير به ميدان آمدند؟ به نظر من بازيکنان و حتي کادر فني سرگردان بودند. قبلا کميته فني بود که قرار بود به اين شرايط رسيدگي کند اما کجاست آن کميته فني که بتواند به پرسپوليس کمک کند؟ متأسفانه هيچ خبري نيست تا دو راهکار به سرمربي بدهد و سرمربي بداند که 4 نفر افکار او را بررسي مي‌کنند.

آشتياني همچنين در پاسخ به سؤالي که بهتر است ژوزه بماند يا برود گفت: بايد قبول کنيم ژوزه انتخاب پيشکسوتان پرسپوليس است. قرار بود در ابتداي راه و در جلسات کميته فني دو مربي ايراني در کنار ژوزه باشند که خدا را شکر يکي در حال اضافه شدن است. هرچه ما گوشزد کرديم که اين کار بايد زودتر انجام شود متأسفانه هيچکس گوش نداد. پرسپوليسي‌ها بايد بدانند که اين پيشکسوتان بودند که پرسپوليس را بزرگ کردند و بايد براي حفظ شخصيت اين تيم بجنگند.

وي افزود: 5 بازيکن تأثيرگذار تيم ملي را در خدمت داريم پس چرا بايد اينطور بازي کنيم که هم نتيجه و هم بازي را ببازيم؟ 30ميليون هوادار را آسان بدست نياورديم که با هر بازي آنها را آسان از دست دهيم به همين دليل من از همه هواداران معذرت‌خواهي مي‌کنم و ما را به خاطر اين نتايج ببخشند. باشگاه پرسپوليس هم بايد بداند با تشکيل کميته فني مي‌تواند به پرسپوليس کمک کند.

وي در پايان خاطرنشان کرد: به نظر من در حال حاضر هر مربي جايگزين ژوزه شود تا بخواهد نظر خود را در اين تيم اعمال کند 4 يا 5 هفته طول مي‌کشد. پس ما نبايد در حال حاضر اشتباهي کنيم که بعدا افسوس بخوريم. اميدوارم بازيکنان هم به خودشان بيايند و با چهره‌اي جديد در ديدارهاي بعدي به ميدان بروند تا به نتايج دلخواه برسد.
 

منبع: فارس