۰۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۸
یا امام علی(ع)

دو گزاره از یک توطئه!

هیچ‌یک از طراحان این توطئه سخیف و توهین‌آمیز نمی‌توانند ادعا کنند که از قبل، چنین خروش اعتراض‌آمیز و روان شدن شعله‌های خشم مسلمانان را پیش‌بینی می‌کردند.
کد خبر : ۸۰۷۷۷
 
به گزارش سرویس وبلاگ صراط، یا امام علی(ع) در آخرین به روز رسانی خود نوشت:
 
مردم دنیا در حیرت ارادت مسلمانان به پیامبر اعظم(ص) هستند و استکبار جهانی عاجزانه در پی یافتن راه گریزی برای برون‌رفت از این مخمصه رسواکننده و پرهزینه است. استکبار و صهیونیسم با حضور در پشت صحنه فیلم موهن به ساحت ملکوتی پیامبر اعظم(ص) به‌دنبال چه بودند و چه شد؟! امروز با حمیت و غیرت‌ورزی که مسلمانان جهان در دفاع از فخر کائنات، رسول گرامی اسلام(ص) از خود نشان دادند، هیچ‌یک از طراحان این توطئه سخیف و توهین‌آمیز نمی‌توانند ادعا کنند که از قبل، چنین خروش اعتراض‌آمیز و روان شدن شعله‌های خشم مسلمانان را پیش‌بینی می‌کردند. کینه‌ورزی عمیق دشمن به اسلام، پرده ضخیمی بر روی دیدگان عقل وی شد و با چشمان بسته پا در ورطه‌ای گذاشت که مسلمانان را بیدار و هوشیار کرد و نتیجه آن با دستاوردهای ارزشمندی برای مسلمانان همراه شد که امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در دیدار روز گذشته کارگزاران حج به مواردی از آن اشاره کردند، ازجمله:
   1- نقاب از چهره افتادن؛ «قضیه اهانت به پیامبر اسلام(ص) و موضع‌گیری سردمداران جبهه استکبار، چهره واقعی آنان و محور اصلی تقابل جبهه حق و باطل را آشکار کرد و مشخص شد اساس دشمنی مستکبران، با اصل اسلام و وجود مقدس خاتم‌الانبیاء(ص) است.» بسیاری از مسلمانان از مخالفت و دشمنی سردمداران جبهه استکبار با اسلام آگاه بودند؛ اما این آگاهی در یک سطح و براساس یک مقوله مشترک عینی و نیز یکپارچه نبود. این توطئه سخیف موجب شد تا سطح آگاهی مسلمانان از دشمنی دشمنان با اسلام افزایش پیدا کند و بیشتر به هم نزدیک و یکپارچه شود و حول یک محور مشخص و قطعی تمرکز یابد، افزون بر آن، به این مهم نیز رسیدند که شخصیت بی‌نظیر حبیب خداوند نیز در کانون این دشمنی و خصومت‌ورزی قرار دارد.
   2- اتحاد مسلمانان؛ «دشمنان دین و مستکبران بدانند که امت اسلامی با وجود مذاهب مختلف و برخی تفاوت‌های نظری و عقیدتی، در مقابل آن‌ها یکپارچه هستند. نباید گذاشت که جبهه استکبار با حربه ایجاد اختلاف، خود را از خشم امت اسلامی نجات دهد.» از گذشته‌های دور، قوی‌ترین سلاح استکبار علیه اسلام و مسلمانان، اختلاف و تفرقه بود که استکبار از قبل آن به موفقیت‌های بزرگی رسیده و مسلمانان نیز از ناحیه آن آسیب‌های جدی دیده‌اند. خروش یکپارچه مسلمانان علیه استکبار در قضیه اخیر، زمینه برجسته وحدت قدرت‌آفرین مسلمانان را بازنمایی کرد و یک بار دیگر به مسلمانان یادآور شد که در سایه وحدت می‌توانند در برابر استکبار و صهیونیسم به بسیاری از مطالبات بحقشان برسند. دشمن نیز که در این مسئله بیشترین فشار را از ناحیه همین وحدت تحمل کرد، از این به بعد بیشتر به اختلاف‌افکنی و تفرقه می‌اندیشد؛ پس باید هوشیارتر بود. ان‌شاءالله