۰۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۹

حسین فرکی: از ضاربم گذشتم

سرمربی فولاد خوزستان از شرایط تیمش در آستانه دیدار با پیکان ابراز رضایت کرد.
کد خبر : ۸۰۸۱۰

" صراط ورزشی "- حسین فرکی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی فردا برابر پیکان گفت: برخلاف چیزی که انتظار داشتیم نتوانستیم در هفته‌های ابتدایی نتایج خوبی کسب کنیم اما از سه هفته قبل از لحاظ تیمی شکل بهتری پیدا کردیم و شناختمان از تیم بیشتر شده است.

وی افزود: نتیجه این اتفاق عملکرد خوبمان در بازی برابر پرسپولیس، ذوب آهن و ملوان بود. مقابل پرسپولیس هرچند نتوانستیم 3 امتیاز را کسب کنیم اما بازی خوبی ارائه دادیم. در بازی برابر ذوب آهن در نیمه اول کیفیت خیلی خوب داشتیم و به گل برتری هم رسیدیم اما در نیمه دوم با دو گلی که خوردیم و شرایطی که تیم داوری داشت به ناحق امتیاز را از دست دادیم.

فرکی گفت: در بازی آخر مقابل ملوان که در رده ششم جدول قرار دارد کیفیت خوبی ارائه دادیم و هرچند موقعیت‌های زیادی داشتیم اما از اینکه با یک گل 3 امتیاز را کسب کردیم راضی هستم. این برد به بازگشت روحیه ما کمک خیلی خوبی کرد و در تمرینات و بازی‌های اخیر کاملا معلوم بود که شرایط خوبی پیدا کردیم.

فرکی در مورد تیم پیکان اظهار داشت: حریف مجموعه‌ای از بازیکنان فصل‌های گذشته فولاد، بازیکنان سال قبل نفت تهران و چند بازیکن دسته اولی به همراه تعدادی از بازیکنان پیکان است. آنها در شروع عملکرد خوبی نداشتند اما در ادامه خیلی بهتر شدند.

وی یادآور شد: پیکان کادر فنی خوبی دارد. ویسی به عنوان همکار و دوست من، شایستگی‌های خودش را در صبا نشان داده و امسال هم تیم خوبی ساخته است. ما آمده‌ایم مقابل پیکان به عنوان تیم میهمان راه خودمان را ادامه دهیم و امیدواریم بازی خوبی انجام دهیم. امیدوارم بازی زیبایی شود و هر تیمی که شایسته است به 3 امتیاز دست یابد. تیم ما محروم و مصدومی در این دیدار ندارد.

فرکی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه سرانجام ضارب او در دیدار برابر پرسپولیس چه شد گفت: شخصی که ضارب من بود با قید ضمانت آزاد است و تا روز دادگاه سرنوشت او معلوم می‌شود. من در این مدت او را ندیده‌ام و فقط به این اندازه که از طریق باشگاه به بنده اعلام شده خبر دارم. می‌دانم او به قید ضمانت آزاد است.

سرمربی فولاد اضافه کرد: این مسئله را به فراموشی سپرده‌ام و فکر می‌کنم نباید چنین اتفاقاتی بیفتد. حالا هم که این اتفاقات افتاده مطمئنم این مشکل به یک اتفاق و یک فضا محدود نخواهد بود مگر اینکه تغییراتی در سخت‌افزار ورزشگاه و انتظامات استادیوم‌ها منجر شود.

فرکی عنوان کرد: وقتی در ورزشگاه‌ها آب آشامیدنی وجود ندارد و یا اگر باشد جوش است و به آنها کمترین امکانات را می‌دهیم چنین اتفاقاتی می‌افتد. چیزی که مربوط به من است از آن گذشته‌ام اما اگر باشگاه خواست این موضوع را پیگیری کند.

منبع: فارس
برچسب ها: فرکی صراط ورزشی