۰۵ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۹

توضیح‌قرائتی درباره ازدواج‌موقت در دانشگاه

رييس ستاد اقامه نماز كشور با بيان اينكه ازدواج موقت معني‌اش اين نيست كه دختران دانشجو در دانشگاه صيغه شوند، گفت: دانشجويان پسري كه امكان ازدواج ندارند مي‌توانند با زنان بيوه جواني كه آمادگي دارند ازدواج كنند تا پس از اينكه تحصيلاتشان به پايان رسيد بروند و ازدواج كنند.
کد خبر : ۸۰۸۴۱
به گزارش صراط، حجت‌الاسلام والمسلمين قرائتي در مراسم آغاز سال تحصيلي دانشگاه پيام‌ نور استان تهران با بيان اينكه چند سال گذشته توسط دادستان تهران عنوان شد كه 500 هزار زن جوان بيوه در كشور وجود دارد، گفت: شايد تعداد اين زن‌ها به يك ميليون نفر رسيده باشد كه اين زن‌ها چه راهكاري براي اينكه به گناه نيافتند، بايد انجام دهند. آيا بايد همه اين افراد خودشان را حفظ كنند؟ يا اينكه بايد گناه كنند و يا اينكه راهكارش اين است كه بسوزند و بسازند؟

به گفته وي در اين خصوص ازدواج موقت تنها راه است و جز ازدواج موقت، راه‌حلي نيست.

رييس ستاد اقامه نماز كشور با بيان اين نكته كه ازدواج آسان است اما ما آداب و رسومي درست كرده‌ايم كه آن را سخت مي‌كند، گفت: به عنوان نمونه چه كسي گفته است كه سربازي مانع ازدواج است و يا اينكه فرد بايد بعد از گرفتن ليسانس ازدواج كند و يا اينكه چه كسي گفته است كه اول بايد دختر اول ازدواج كند و پس از آن دختر دوم.

قرائتي در بخش ديگري از سخنانش با بيان اينكه هيچ خانمي نبايد با لباس مشكي بر سر كلاس درس حاضر شود، گفت: لباس مشكي براي خيابان است و براي كلاس بايد با رنگ‌‌هاي روشن چون رنگ كرم، سبز كم رنگ و ... حضور يابند، چرا كه رنگها در روح اثر دارد.

وي در ادامه بهترين راه ارتباط با خدا و معنوي شدن را نماز عنوان كرد و در خصوص اينكه چگونه مي‌توان جوان‌ها را به نماز دعوت كرد، گفت: نعمت‌هاي خدا را براي جوان‌ها بشماريد تا‌ آنها شرمنده خدا شوند.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۰:۰۳ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۷۴
۵۳
حاج آقا اول شما بفرمایید !
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۴۲۹
۱۶۵
ببخشید اونوقت دختران جوان چی!!!؟؟؟
لابد بسته بندی شن تا پسران جوان بعد از شونصدتا صیغه بیوه زنان جوان بیان بگیرنشون!!!
والله نوبره!!!
عقل که نیست جان در عذابه!!!
اف بر شما!!!
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا مثلا تو دختره یک وجب قدی با اون عقل ناقصت خودت عاقل تر از کسی میدونی که یک عمر در احکام و نماز و اخلاقه و سی سال معلم و محققه !!!!!؟؟؟؟؟؟
وطن
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا این دفعه حرف بزنی به اون اقای 13زنه میگم بیاد سراغت
داش علی
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا ناراحت شدی یعنی انقدر ...........
sss
|
Iran (Islamic Republic of)
خواهر ارزشی مریم خانم برای اینکه حکم خدا زمین نماند ابتدا از خود و سایر زنان فک و فامیل خود شروع نموده و الگویی در این راه باشید.
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلخوب بابا تو هم نمیترشی یکی میاد سراغت غصه نخور ! چرا نا سزا میگی ! حالا کلک اینجوری میخواستی بگی دختر جوانی !! وولی خدائیش با این نظرات داغون که اینجا و اونجا میدی لگد به بختت میزنی ها !! این نصیحته از من بشنو تا دندونات مثه موهات سیاه نشده !
ysd
|
Iran (Islamic Republic of)
نوراخانم دختران دررابطه با مسایل جنسی تحمل بیشتری نسبت به آقایان دارند
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
وطن انگار این آقاهه خیلی ذهنتو به خودش مشغول کرده!!!!!!!!!
بی خط
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۳۳
۵
با سلام.
اقایان عزیز طراح میشه بگید طبق کدام قانون وتحت نظارت کدام ارگان یا سازمان یا در کجا و باچه شرایطی چرا جوانان عزیزمان را اینطور به بازی میگیرید چرا فقط کلی گویی میکنید اگر راست میگویید بسم الله بفرمایید ببینیم چه می کنید اینکه درست نیست هر از گاهی بیاییم یک چیز بگیم بعد رهاش کنیم و دوباره یک مدت بعد دوباره .!!!!
همه ما میدانیم این موضوع اگر با رضایت طرفین باشد بسیار عالی است و به هیچ کس هم توهین نمیشود اما بهتر است راهکار ارائه دهیم اینکه خوب است بله همه ما میدانیم.
میشه یکی شفاف بفرماید ازدواج موقت باید چه شرایطی داشته باشد؟
مطمئنم که برای هر شرطش یک گیر قانونی یا منع اجتماعی و... خواهیم داشت.
بهتراست قبل ار مطرح کردن با تحقیق و ساخت زیربناهای لازم نظر بدهیم.
Meek
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۱۲
۱۶۸
جناب آقای قرائتی، که دراین سالهای بعد انقلاب یار مانوس و براستی محبوب ما شده ای و طوری الفت گرفته ایم که از هیچ حرفت دلخور نمیشویم، کار به این آسانی که جنابعالی با روحیه و قلب سلیم خود میفرمائی نیست. جوانها چیزهائی از نعمات خدا میدانند که ای بسا ما پیرمردها نمیدانیم.چه کسی نعمتهای خدا را برای جوانان بر شمارد. بسیاری از جوانان - نه فرزندان رانت خواران و سرمایه داران و مستکبرینی که میشناسید و میشناسیم - بلکه فرزندان کارگران و کارمندان و...... خود را بخاطر آفرینششان از خداطلبکار میدانند ومدعی هستند که خداوند نباید بی رضایت آنها ( که نبودند) آنها را می آفرید. میگویند ای خدای مهربان، اگرقراربود ما نتوانیم یک زندگی عادی ( مسکن و کار و زن و .....) برای خود فراهم کنیم و سنت رسول (ص) ترا عملی نمائیم، آفرینش ما و قراردادنمان در معرض ارتکاب گناهان کبیره، که در شرائط ما احتراز از آن کار اولیاء الله است، چه لطفی بوده که در حق ما کرده ای؟ حالا به این جوانان بگوئید خداوند فلان و فلان و فلان نعمتها را آفریده است، چشم آنها فقط به نعمتهائی است که ندارند و این حرفها که "حاضری یک میلیارد دلار بگیری و اجازه بدهی یکی از چشمهایت را در بیاورند" برای آنها قصه های تکراریست و جای عدالت اجتماعی را نمیگیرد و هیچکس نباید آنقدر ساده لوح باشد که توقع داشته باشد با این حرفها جوانان متقاعد شده راه مسجد را درپیش گیرند. جامعه عدالت میخواهد و عدالت اجتماعی همه این مسائل را حل میکند.
اما در مورد زنان بیوه، یادم هست مجلس چند سال پیش چند روز کارش را اختصاص داده بود به تدوین قانونی که بر اساس آن اغنیاء بتوانند زنهای بیشتری بگیرند. اینهم برای آن جوانان بیکار وبی پول و بی مسکن کاری نمیکرد و تبعیض و بیعدالتی اجتماعی را عریان تر و جوانان را سرخورده تر میکرد.
مشکل، یک مشکل انسانی است و راه حل انسانی دارد. جوان درآمد، مسکن، همسر و فرزند وکارخوب و مثبت و سازنده، نه ایفای نقش سیاهی لشکر بصورت روزمزد یا ساعتی، میخواهد و زمانیکه اینها برای جوانان تامین شد، هرکه به مسجد نرود و وظائف دین عزیز خود را با طیب خاطر و اشتیاق انجام ندهد، و فراترازآن هرکه مرتکب جرائم موضوع دغدغه اولیاء جامعه شود، قلبش مریض است و هربلائی که بسرش بیاید، ببخشید، چشمش کور.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
طوری راجع به زنان به طور کلی و زنهای بیوه جوان و دخترهای باکره به طور خاص حرف می زنند انگار دارند راجع به کالاهایی صحبت می کنند که یکی اش آکبنده و باید کادوپیچ تو خونه منتظر بشینه تا یکی در رو بزنه بگیردش! یکی اش قبلا خریده و پس داده شده و حالا دست دومه و لازم نیست کادوپیچ بشه و هر خری اومد می تونه موقتی ببردش !!! زن ها آدمند آقایان! هم شهوت دارند(از جوانی تا پیری) هم عاطفه و احساس و هم عقل . این رو درک کنید ! سال 91 هم نصفش گذشت بابا !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۱۲
۰
با سلام.من این نظرو چند بار دیگه هم شنیدم و خدا شاهده قصدم زیر سوال بردن حکم خدا نیست ولی کسانی که با این نظر موافقن لطفا جواب منو بدن:
بعد از اتمام تحصیلات اون آقا تکلیف بیوه جوون چی میشه؟(توضیح واضحات : انسان با وسیله و جماد فرق میکنه و خوشش نمیاد به عنوان دستمال یه بار مصرف بهش نگاه بشه.در ضمن اون خانم بیوه تبدیل به چی میشه در گذر زمان؟ اگه یکی یا هردو طرف بهم دل ببندن چی میشه؟)
تکلیف دخترای دانشجو چی میشه؟چون بالاخره زن هم شهوت داره و خیلی اوقات شروع اونجور برنامه ها در دانشگاه از طرف دختره.این راه حل مشکل دخترارو که حل نمیکنه
اون خانمهای بیوه از کی طلاق گرفتن؟یعنی حدود 500 هزار مرد مطلقه هم داریم دیگه!بهتر نیست فرهنگ به سمتی بره که آقایون در ازدواج مجدد حاضر باشن با کسی که تجره مشابه خودشون داشته ازدواج کنن نه اینکه بیفتن دنبال دختر 18 ساله؟
کلا یاد یه حدیثی پیغمبر(صلوات الله علیه و آله و سلم) افتادم : بین زنان و مردان فاصله بیندازید والا جامعه به دردی دچار میشود که هیچ درمانی ندارد
لطفا جواب منو بدین
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
نه دیگه از نظر اینا دختران و بیوه زنان جوان آدم حساب نمیشن و غلط میکنن شهوت داشته باشن!!!
عمو جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا جون زده ...........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اول متن صحبتهای حاج آقا رو با دقت بخون بعد ساز مخالف بزن نورا ی بی سواد البته امثال شماها گناه رو ترجیح میدید به احکام اسلامی
نویسنده کامنت اصلی
|
Iran (Islamic Republic of)
دوستان با هم دعوا نکنین.جواب بنده چی شد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جوابت :
1 از لحاظ پزشکی بین شهوت مرد و زن فاصله ای به اندازه زمین تا اسمان است-تحقیق کن
2 چطوره که وقتی هر چی میخوان فساد میکن و هر شب با یکی میرن (با عرض معذرت) دستمال نیستن و احساس دارن ولی با احترام خاصی که خدا براشون قائل شده دستمال حساب میشن؟
حالا شما جواب ده
طنین
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس آخری شهوت زن و مرد برابره به طور کلی ، بعدشم هر انسانی با دیگری فرق داره حالا چه زن چه مرد، خانوم نیاز نداره؟ باید آفتاب مهتاب ندیده بمونه یه مرد هرزه بعد صیغه های فراوان که همگی فقط از هوسش بوده بیاد باهاش ازدواج کنه، خنده تون نمی گیره خودتون؟
ناشناس اولی اینا اگه جواب داشتن می گفتن، دنبال بهونه ان واسه سرپوش، کامنتت عالی بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اولا که من نمی فهمم چطور زن جوان مطلقه نیاز جنسی داره ولی دختر باکره نداره ؟!!! بعد هم از نظر پزشکی زنان اگر نیازهای جنسی خودشون رو سرکوب کنند به انواع بیماریهای روانی مبتلا میشن . بیخود یاوه سرایی های مردسالارانه ات رو به علم مرتبط نکن ! اگه تو دوست داری صیغه کنی و حالش رو ببری باید برای خواهرت هم این حق رو قائل باشی .
Meekاگ
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر اینها کار را حل میکرد، بهمان اندازه که حل میکرد، درجامعه عرف میشد. دختر و زن بیوه هم شعور داره و امید به آینده. اوهم چندماه بعدش را میبیند و تن به این کارها نمیدهد، مگر ذاتاً اینکاره باشد که در آن صورت به راهنمائی من و شما هم احتیاج ندارد. ازاین تیپ زنها را میشناسیم که الان مغازه دار شده اند و ازدواج موقت Hobby یا کار ذوقی آنهاست. این مورد خیلی موفقش است، اینطوری خوبه؟
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۱۴
۹
استادقرائتی فقط دارن سفسطه میکنن وصورت مسئله راعوض میکنن !! درخبر قبلی دقیقا داشتندراجع به "ازدواج موقت دردانشگاهها" صحبت میکردن.خب!! دردانشگاهها که فقط پسران درس نمیخونن!! پس خواننده اینطور برداشت میکنه که منظورشون دختران دانشجو هم هست.!بعد که چندوقت میگذره و.....
حالا.حالا!!!
همین حرفی که درهمین خبر هم زدن باز جای بحث داره!!!!! میشه بفرمائین اون پسرای دانشجو چطوری این به قول شما"پنج میلیون زن بیوه" راپیداکنند؟؟؟نکنه راهکارش این باشه که یک ستادی هم دردانشگاه تشکیل بدیم برای ثبت نام اززنان بیوه وهمچنین ثبت نام از پسران دانشجوی طالب صیغه؟؟!!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب صراط!!
ناچارشدم این کامنت جدید را زیر کامنت قبلی خودم بذارم چون قسمتی ازاون را سانسور کردین!! گرچه ممکنه همین راهم روی سایت نگذارین که برای من مهم نیست.مهم اینه که فقط خودتون بخونین.
هیچ میدونین بااون خبر قبلی که ازایشان درهمین رابطه منتشر کردین وهمه اون رادیدن چه آتیشی به پاشد؟؟چقدر دشمنان مسخره مون کردن وچقدر خودی های نااگاه سوء استفاده؟؟
کی گفته که بایک روحانی نمیشه رک و پوست کنده صحبت کرد؟ مخصوصا وقتی که نسنجیده حرفی رامیزنه؟؟ مگه من به ایشان توهین کردم؟؟.سواد قرآنی ایشان برای همه ماصددرصد قابل قبول ومحرزه وسالهاست که ایشان رامیشناسیم وازدرسهای"اخلاق درخانواده" ایشان از تلویزیون استفاده های مفید وارزنده بردیم .امادلیل نمیشه که حرفمون رانزنیم وهرچیزی را ازهرکسی که گفت بپذیریم.حتی اگر گوینده ان حرف کسی مثل استادقرائتی باشه.شما هم دلیل نمیشه که اگر خبری رامیگذارین وظاهرا به نظرات خوانندگان اهمیت میدین اونا رو به میل خودتون صافکاری و"رفوکاری"کنین.
بله!! اگر کسی توهین کرد یاحرف زشتی زد باید اون رانقطه چین کنین ولی درغیر اینصورت باید امانت دارباشین ونظرات رادرست وکامل منتشر کنین.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
برنامه ی اخلاق در خانواده مال آقای حسینیان بود!!!
برنامه ی آقای قرائتی درس هایی از قرآن بود جیگر!!!
ممدو
|
Iran (Islamic Republic of)
استاد قرائتی سفسطه نمیکنن، بلکه استاد "صراط نیوز" هستن که سخنان رو با تحریف می نویسن.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا هرچی نورا خانوم.اسم برنامه اش مهم نیست.مهم پیامی هست که منتقل میکنه.
وطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۶ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۱۱
۵
البته درک این موضوع برای دخترها بیشتر از پسرها سخته .پس دخترها لطفا این مطالب رو کامل بخونید.هر چند تا اونجایی که بنده دیدم به غیر از نورا ما بقی منطق دارن
طنین
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم خیلی خوشت اومده انگار؟ حرف مفت منطق نمی خواد
sss
|
Iran (Islamic Republic of)
خواهران خودت هم منطقی هستند برادر؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
منطق ؟ سرکوب نیازهای دختران جوان و ول کردن پسران جوان اسمش میشه منطق ؟ نه بابا ؟ منطق مردسالار منظورته ؟!!!! مردی که دایم در حال کامجویی و تنوع طلبی اش!! باشه اصلا لیاقت یک زندگی دایم سالم رو نداره . تا آخر عمرش با زندگی فست فودی اش !! کنار بیاد ببینیم کی ضرر می کنه ! به قول خودتون مردها هستند که نیازشون به زن بسیااار زیاااده !!!
وطن
|
Iran (Islamic Republic of)
حرف مفت منطق نمی خواد ولی حرف منطقی مفت نیست
وطن
|
Iran (Islamic Republic of)
بله حرف مفت منطق نمی خواد ولی حرف منطق مفت نیست.البته اگه گوشی برای شنیدن و چشمی واسه دیدن داشته باشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همون ! منطق مردسالار !!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
منطقتون توی فرق سرتون!!!
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
من خودم بااین مسئله مخالفم چون مردم ایران جنبه هیچ چیزی رو ندارن. واینکه آقای قرائتی این موضوع رو بیان کردن از بعد کلیش بوده
ممدو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۹ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
۵
۰
اپیزود اول(!) : این مسئله کلی تفکر و برنامه ریزی می خواد،
اول از همه هم فرهنگسازی میخواد، مگه الکیه.
--------------
****نکته بسیار مهم اینکه ازدواج موقت در سفر برای مردان دور از همسر و زنان بیوه سفارش شده، اما کدوم امام ازدواج موقت را برای پسران مجرد توصیه کرده؟
من که تا حالا نشنیدم.
چون مضراتش برای ازدواج دائم آینده فرد خیلیه!
----------------
سکانس سوم (!):
امام صادق (ع): وای بر کسانی که با صیغه ی زیاد آبروی ما را می برند.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
صیغه = فحشای اسلامی
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۲۸ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
۷
۱
دخترها اون وقت چی کار کنند ؟ رهبانیت پیشه کنند ؟! واقعا که ! چه راه مردسالارانه و مردپسندی .سال ها بعد هم دخترهای باکره بروند زنهای دائم مردهای "مجرب" مجرد شوند !!!
نورا
|
United States of America
بهترین نظری بود که تا اینجا خوندم!
جیگرتو!
ناشناس
|
Japan
|
۱۰:۵۹ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
۴
۱
آدم واقعا به شعور بعضی از آقایون که انقدر راحت قضاوت می کنند شک می کنه و این ربطی به دینداریشون نداره. انگار زنای مطلقه از بس خوشی زده بوده زیر دلشون از همسراشون جدا شدن. یکی نیست بگه اگه این اتفاق برای دختر خودتونم پیش بیاد انقدر راحت می کنیدش اسباب شهوت آقایون. چرا فکر می کنید همه زنای مطلقه خراب شدن و باید دوباره قربانی شن؟ شما با این نظرات غیرمنطقی جامعه رو به ظاهر با یه دستور دینی به قعر فاجعه می ندازید؟ تکلیف مردایی که از این راه شهوتران و دمدمی میشن، زنایی که مجبورن هربار به کسی دل ببندن و دلشون کاروانسرا شه، بچه های معصومی که این وسط ممکنه شکل بگیرند و دختران مجردی که سالها خودشون رو برای مرد زندگیشون پاک نگه داشتن چی میشه و ....
یکی
|
Japan
هم تکلیف اون بچه ها رو هم تکلیف مردا و هم تکلیف دخترای مجرد رو اسلام مشخص کرده، زیاد جوش نزن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
۴
۱۲
صیغه همان فحشا و فحشا همان صیغه است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
۲
۵
چرابحث بیخود می کنید. اینم یکی ازراههای اشتغال زایی وکسب درآمداست برای زنان بی سرپرستی که می خواهند ادامه تحصیل بدهند!
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
۵
۱
یه گلایلم که تو این سرزمین شوم راهم به سنگ قبر گرانیت میرسه.....هرروز به قتل میرسم و شعر من فقط به انتشار شعله ی کبریت میرسه
Meek
|
Iran (Islamic Republic of)
منکه اولین باره که این شعر رو میخوانم ولی گمان میکنم مصرع اول باید اینطور باشه :
من یک گلایولم که دراین سرزمین شوم... مصرعهای سوم و چهارم را نتوانستم استخراج کنم. شعرخوبیه، خود آقا نوید زحمت بکشه درستش را بنویسه.
دختری از نسل مادرم حوا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۴ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
۵۰
۱
سلام دوستان عزیز.اتفاقی اومدم اینجا.خبرو خوندم.حرفای دوستانو هم خوندم.اگه به مذهبیون برنمیخوره منم یه روزی خیییییلی مذهبی بودم.هممممممممه چیو هم رعایت میکردم.ولی راستش دلم خونه از دست همه ظاهربینا.میدونم مطلبمو خوندین خیلی انگا بهم میچسبونید...ما زنها که آدم نیستیم که لازم باشه شهوتمون ارضا بشه.فقط مردا آدمن!!!!ما دختران حواییم که لذت گناه برا ادم بود ولی ننگش تا قیام قیامت برا حوا موند...حالا اقایون بسیار محترم میخوان ارضا بشن این وسط باید زنهای مطلقه بیان فدا بشن.این یعنی اینکه اصولا مردا نظرشون اینه که زنهای مطلقه حق تشکیل یه زندگی جدیدو ندارن.چرا.چون مردا باااااااااااید قبل از ازدواج با یه شیوه راحت و بی دردسر ارضا بشن.و کی بهتر از زنهای بیوه!...از اون طرف دخترا که قبلا گفتیم ادم نیستن.پس باید بمونن خونه تا یه روزی یه مثلا آقا پسری با تجربه n تا سکس بیاد ولطف کنه اینو بگیره.و این دخترا باید باکره باشن چون مردا اینجوری میخوان....حالا یه سوال...من باکره ام.جسمم و روحم.آیا این حقو ندارم که دنبال یه مرد باکر باشم؟؟!!!! که پیدا نمیشه.این نهایت ظلم نیست.منی که یه عمر شرایط انجام هر کاریو دارم چه حرام و چه حلال یا به قول آقایون بسیار محترم صیغه.و سراغ هیچکدوم نمیرم آیا نباید انتظار داشته باشم با مردی مثل خودم همراه بشم؟؟؟چرا مردا هر کاری میتونن بکن ولی همه محدودیتها برا زنه؟شما مردا کی میخواین اینو درک کنید که زن فقط یه موجود نیست و یه انسانه با هممممممه نیازهای انسانی و با روحی لطیفتر و پاکتر و بلندتر از مردها...خواهشا بفهمید و زود بفهمید...قبل از طغیان روحی زنان...
Meek
|
Iran (Islamic Republic of)
همشیره گرامی، اینها که میگویند و مینویسند، روی کاغذ مسئله است. اگر قرار باشد عملی شود کار در اثر تکرار بتدریج ساده میشود و حواشی آن حذف میگردد. ازجمله آن حواشی یکیش نوشتن توافق و شفاهی برگزارکردن آن است، که گام بگام میشود مثل همان که در رژیم قبلی عمل میشد و کمتر یا بیشتر امروزه هم عمل میشود و داستانی است که بر هر سربازاری هست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه به شما بر نمیخوره ما که مذهبی نیستیم ولی انگار شما هم نبودی!
همه ی اینا که گفتی درست ولی صیغه هم حتما یه جاهایی کاربرد داره که خدا تو قرآن اونو حلال کرده.
-----
ضمنا شما چقدر بد بینی! فکر میکنی آقا پسرا با تجربه ی 8 تا سکس میان خواستگاری! همینه که هنوز مجردی دیگه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
8 تا نه !!!!!!!!! یه کم دقت کن N تا ست!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست ناشناس من بادمجون بم شدم دیگه هیچی بهم برنمیخوره.ولی باید خییییییییلی باهوش باشی که از پشت مانیتورت متوجه شدی که من مذهبی بودم یا نبودم!...
ضمنا بنده نگفتم باطن صیغه مشکل داره و خداوند چرا همچین چیزی فرمودن.حلال کرده که کرده.دلیل نمیشه مردا بیان باتوجه به منافع خودشون اونو هرطور که مایلند تعبیر و تفسیر کنند!
______
جواب زیرنویستو هم فقط همینو بگم که خدا شاهده که مجردی برا ما دخترا از ازدواج با بیشماری از مردان بسی شیرین تر و لذت بخش تر است... :)
دختری از نسل مادرم حوا
|
Iran (Islamic Republic of)
خدایا میوه ی کدامین درختت را بخورم تا از زمین رانده شوم...!!!
مرجان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۷ - ۰۷ مهر ۱۳۹۱
۷
۱
آقای قرایتی دوست داری ذهن همه پسرهای دانشجو فقط دنبال سکس باشه? ما خودمون هم دانشجو بودیم پسرای دانشگاه اون موقع4 سال پیش دنبال اینجور چیزا نبودن چون شرایط ازدواج براشون راحت بود اگه دلتون واسه جوونا میسوزه اوضاع گرونی مملکتو درست کنین تا همه بتونن راحت ازدواج دایمی کنن.خودتون راضی میشین دخترتون با پسری که تجربه چند رابطه جنسی با بیوه زنا رو داره ازدواج کنه?
ممدو
|
Iran (Islamic Republic of)
ما هم خیلی 6 ساله که دانشجوییم!
فکر میکنی پسر ها چون شرایط ازدواج براشون آسونه نمیرن دنبال ازدواج! جل الخالق! خوشا منطق!
نه خواهر، علتش اینه که دوستامون هر کدوم رفتن خواستگاری خونواده دختر اول ازش پرسیدن چند میلیون پول داری؟
ما هم بی خیال شدیم، چون کاری ازمون بر نمیومد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۰۷ مهر ۱۳۹۱
۵۱
۳
مگه زن بيوه انسان نيست كه بشه دستمال دست جوانها!!!؟؟؟؟؟
از ايشان بعيد بود كه اينطوري حرف بزنه
واقعا اهانت به بانوان محترمه بود
ما كه خجالت كشيديم
واقعا نميشه در هر حوزه اي اينها نظر ندهند؟
واقعا اتفاقي ميفته؟؟؟
سعید
|
Canada
|
۱۶:۱۰ - ۰۷ مهر ۱۳۹۱
۸
۳
یعنی از دید ایشان زنان بیوه محل تخلیه غرایز جنسی موقت پسران دانشجو هستند و برای این منظور درست شدند!
ناشناس
|
Canada
نه سعید جون اینجوری قضاوت نکن یه امر کاملا توافقیه و نیاز به اینکه کی برا چی درست شده نیست!؟؟؟؟؟
نورا
|
Canada
اصولا اینها مونث ها رو به شکل قاب دستمال میبینن حتی حیوانات ماده و چه بسا پشه ها!!!
شناس
|
Canada
سعید استاد بزرگ خلت مبحث و سفسطه
عمو جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۲ - ۰۷ مهر ۱۳۹۱
۲
۳
راست میگن خانمها ....مگه ندیدین تو تاکسی خودشونو ول میکنن رو پای مرده
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
بگو تو چرا عاشق تاکسی سوارشدنی عمو!!!!!
پرویز
|
India
|
۱۰:۱۴ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۰
۱
مطلبی که توی سایت اومده نصف صفحه هم نمیشه
اگه میخواین نظر ایشون را کامل بدونین چیه کمی زحمت بدین خودتون و سرچ کنین تا فایل صوتیه سخنرانی های ایشون راجب صیغه پیدا بشه
یا کتاب ,, حقوق زن در اسلام,, استاد مطهری رو بخونین تا کمی روشن بشین
این تریپ فمینیستی رو هم نگیرین جاش کمی مقایسه کنین و چهارتا کتاب بخونین تا ببینین زن توی اسلام چه منزلتی داره
بازم کتاب حقوق زن در اسلام استاد مطهری رو به همه پیشنهاد میکنم
با اینکه بیش از سی سال از نوشته شدنش میگذره باز هم از نظر آماری که اون زمان بوده آدم رو قانع میکنه
عزیزان بخونین تا فرصت هست!!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۹۸
۰
نفرین برشما که جوان های مملکتم رو به کجاها کشوندید که حتی برای ارضای طبیعیترین و اولیه ترین نیازهاشون به چه فلاکتی افتاده اند!
شما میخواهید مردم گرسنه و دربند نیازهای اولیه ی انسانی باشند یا سرگرم فحشا و اعتیاد تا شما چند روزی بیشتر در راس قدرت باشید اما
مملکت به کفرباقی میمونه اما به ظلم نه!
مهیار
|
Iran (Islamic Republic of)
...... جان مثل اینکه سن ازدواجت گذشته