۰۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۲

پشت پرده بازداشت فرزندان هاشمي

چطور شد مردي كه آنها هفت سال تمام علت‌العلل همه مشكلات ايران معرفي‌اش كردند، مردي كه گفته مي‌شد مسبب همه بي‌عدالتي‌ها و فقر مردم بوده و بيشتر زمين‌هاي ايران به نامش بوده به ناگاه تبديل شد به پدري مظلوم كه بايد براي ديدن فرزندانش به زندان برود؟
کد خبر : ۸۰۸۴۴
روزنامه اعتماد در مطلبی سعی کرد به پشت پرده بازداشت فائزه و مهدی هاشمی نقب بزند. این مطلب را در زیر می خوانید:

بازداشت فرزندان هاشمي به فاصله يك روز و مهم‌تر از آن بازگشت مهدي هاشمي با علم به اينكه روانه زندان مي‌شود بيشتر از همه براي افراطيون تعجب‌آور بود؛ كساني كه سه سال گذشته را با خط و نشان كشيدن براي هاشمي و خانواده‌اش سپري كرده بودند. آنها نمي‌دانند چرا اين اتفاق افتاد. چرا مهدي هاشمي با وجود تمام پالس‌ها و سفارش‌ها به ايران آمد. چرا در همان شبي كه قرار بود بيايد خواهرش هم به زندان رفت و به ناگاه كل رسانه‌ها توسط اخبار اين خانواده قرق شد؟ چرا به دانشجوياني كه با پلاكارد منتظر مهدي هاشمي بودند مجوز تجمع داده نشد؟ چرا مهدي در فرودگاه بازداشت نشده و يك‌راست به اوين نرفت؟ چگونه به يكباره تمام رسانه‌هاي داخل و خارج تصويري مثبت از هاشمي خلق كردند.

چطور شد مردي كه آنها هفت سال تمام علت‌العلل همه مشكلات ايران معرفي‌اش كردند، كسي كه ايستادن در مقابلش مي‌توانست راي‌آور باشد، مردي كه گفته مي‌شد مسبب همه بي‌عدالتي‌ها و فقر مردم بوده و بيشتر زمين‌هاي ايران به نامش بوده به ناگاه تبديل شد به پدري مظلوم كه بايد براي ديدن فرزندانش به زندان برود؟ آيا در پشت پرده اتفاقي افتاده بود تا آنچه آنها اين همه سال رشته بودند پنبه شود؟ رسانه‌هاي اصولگرا روز گذشته در بهتي تحليلي فرو رفته بودند. از اين طرف و آن طرف تك مضراب‌هايي با اما، اگر، شايد و احتمال دارد شنيده مي‌شد اما معلوم بود كسي از چيزي خبر ندارد. برخي توانستند با اتكا به غريزه سياسي بويي استشمام كنند اما هيچ كدام از چيزي خبر نداشتند.

مي‌توان شبه‌تحليل‌ها در مورد اين سوالات را به چند بخش تقسيم كرد.

الف- معامله‌يي صورت گرفته است
حاج سعيد قاسمي كه پيش از اين گفته بود اگر فائزه دستگير شود محاسنش را خواهد تراشيد با اعلام اينكه در راه عدالت ريش كه هيچ جانش را هم در طبق اخلاص مي‌گذارد در يادداشتي با كنار هم قرار دادن اخبار بازداشت فائزه و اينكه «جناب دكتر جاسبي رياست سابق دانشگاه آزاد و از ديگر حاميان مالي و لجستيك فتنه 88 به عضويت شوراي اسلامي شدن دانشگاه‌ها درآمده‌اند؟!»، «فرمايشات و جنجال جناب ناطق نوري در مشهد، بازگشت مهدي هاشمي به كشور، ول چرخيدن و قلم رانت‌خواري چون خزعلي و نوري‌زاد» نتيجه گرفت كه خبري هست و آن خبر «كليد خوردن پروژه جديدي است كه هدفش انتخابات سال آينده و تطهير فتنه‌گران است؛ پروژه‌يي كه عطف به ماسبق گراني‌هاي ساختگي به دست عوامل امريكايي و مافياي كثيف لانه‌كرده در وزارتخانه‌ها و نهادهاي دولتي و غيردولتي، سعي بر آن دارد تا هم نظام را ناتوان از تامين معيشت مردم (آن‌هم در سال «حمايت از توليد ملي و سرمايه ايراني» و «اقتصاد مقاومتي») نشان دهد، و هم اينكه اين ناكارآمدي را به عدم رابطه با امريكا متصل سازد و تنها راه نجات كشور را در ايجاد رابطه با امريكا نشان دهد؛ رابطه‌يي كه از نظر آن كليدش تنها در دست يك نفر است. كسي كه همين چند هفته گذشته نامه بيست و اندي سال قبل خود به حضرت امام(ره) مبني بر ضرورت ايجاد رابطه با امريكا را در سايت منتسب به خود منتشر كرد تا به امريكا اين پيام را بدهد كه «كليد رابطه تنها در دست من است.»

سعيد قاسمي خوب مي‌داند كه با اين حرف‌ها پيش از هر كسي قوه قضاييه را نشانه رفته است. به همين دليل رييس آن را خطاب قرار مي‌دهد و مي‌گويد «برادر بزرگوار، جناب آقاي آملي لاريجاني!... من هنوز بنا ندارم به خود بباورانم كه در اين سناريوي جديد و تقارن اين اتفاقات در كنار هم خداي ناكرده قوه قضا ركب خورده است يا ناخواسته و ناغافل در پازل دشمن و فتنه جديد بازي مي‌كند. اگرچه شما خوب مي‌دانيد كه مردم ما تشنه اقداماتي از اين دست هستند. اقداماتي كه براي مردم ما به آرزويي دست نيافتني تبديل شده است و انجام نشدن‌شان، پرونده‌هايي چون «حادثه هشتم شهريور» و «كشميري» را هنوز مبهم و حل ناشده در تاريخ انقلاب باقي نهاده است. نبايد اقدامات تاخيري شما موجب مضحكه (خنده بازار)‌ها در صدا و سيما ولو به حق باشد كه كا كاف، كاف، ... لا لام، لام... ف ف، ه. » شبكه ايران با قوتي كمتر همين شائبه را طرح مي‌كند و مي‌نويسد «همزماني بازداشت فائزه هاشمي و بازگشت مهدي هاشمي‌رفسنجاني به كشور پس از قريب به 3 سال آن هم در ايام نزديك به انتخابات رياست‌جمهوري شائبه‌هاي مختلفي را در اذهان ايجاد كرده كه شايد بي‌ارتباط با دور جديد فعاليت‌هاي سياسي رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام نباشد.»معناي سياسي اين حرف قاسمي اين است كه كليت سيستم به اين نتيجه رسيده است كه راه‌حل برون‌رفت از شرايط كنوني چه در داخل و چه در خارج آمدن هاشمي به صحنه است. اتفاقي كه براي افرادي مانند حاج سعيد هضم و باورش خيلي دشوار به نظر مي‌رسد.»



ب- تغيير فضا به نفع اصلاح‌طلبان
برخي ديگر از تحليل‌ها برنده اصلي اين جريانات را نه هاشمي كه اصلاح‌طلبان و معترضان به انتخابات 88 مي‌دانند. صاحبان اين نظر عمدتا به طيف اصولگرايان سنتي تعلق دارند. از نظر كساني مانند ترقي و روزنامه رسالت توالي اين اخبار به معناي تغيير فضا به نفع اصلاح‌طلبان است. ترقي با توجه به اينكه در آستانه انتخابات رياست‌جمهوري يازدهم قرار داريم نتيجه مي‌گيرد بازگشت مهدي و بازداشت فائزه هاشمي تصادفي نبوده است. او كانديداتوري هاشمي را بعيد مي‌داند و تنها كساني را كه از اين فضا بهره مي‌گيرند اصلاح‌طلبان مي‌داند. روزنامه رسالت هم در مطلبي به روشني اهداف اين اتفاقات پروژه‌مانند را مظلوم‌نمايي مي‌داند كه نخستين خاصيتش كاهش بار فشار افكار عمومي بر خانواده آيت‌الله هاشمي است. چراكه اين پيام روشن را مخابره مي‌كند كه «هزينه‌هاي فتنه فقط بر دوش پياده نظام اين جريان كه در كف خيابان‌ها ظاهر شدند، نيست بلكه فرزندان عالي‌ترين مقامات كشور نيز در اين هزينه‌ها شريك هستند كه اين موضوع ضمن ايجاد همدلي مي‌تواند مجددا در بسيج نيروهاي سرخورده سبز موثر باشد.» به اعتقاد يادداشت نويس روزنامه رسالت «رسانه‌هاي سبز در پي آنند تا با برجسته‌سازي موضوع دستگيري فائزه و مهدي هاشمي به نحوي القاي باقي بودن فضاي بحران بكنند. اما نكته مهم ديگري كه مي‌تواند مطمح نظر رسانه‌هاي ضدانقلاب در پرداختن با ژست و راهبرد مظلوم‌نمايي به مساله بازداشت فرزندان هاشمي باشد نوعي سمبل‌سازي براي تحركات سياسي در انتخابات بعد است. آنها به دنبال آنند تا از فائزه و مهدي مجسمه‌هايي از ايستادگي و مقاومت در برابر نظام بسازند.»

مي‌توان اين تحليل‌ها را از زاويه‌يي ديگر مورد توجه قرار داد و با در نظر گرفتن همان مقدمه‌يي كه سردار سعيد قاسمي مي‌گويد به اين نتيجه رسيد كه روال كارهاي مملكت به سمت اعتدال پيش خواهد رفت و كليت نظام به اين نتيجه رسيده‌اند كه بايد جلوي هم‌سرنوشت‌شدن نظام را با افراطيوني كه به اصول مشخصي پايبندي ندارند بگيرند؛ كساني كه فلسفه وجوديشان در بحران‌آفريني معنا پيدا مي‌كند و نخستين كسي را كه براي اين كار از ميدان به در كردند هاشمي بود كه در مديريت بحران سابقه‌يي به اندازه عمر انقلاب داشت. هاشمي‌رفسنجاني تاكنون بنا بر شرايط محبوب و مغضوب گروه‌هاي سياسي مختلفي بوده است اما 7 سال اخير براي او با تمام سال‌هاي گذشته تفاوت داشت. او حالا با سرمايه‌يي كه از فرداي روز انتخابات 88 روي هم انباشته مي‌تواند نقشي فراجناحي و ملي ايفا كند؛ نقشي كه فقط براي ذي‌نفعان بحران دشوار است.
منبع: اعتماد
نظرات بینندگان
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۴۶۵
۵۲۱
فکر نمیکنید یه کمی دیر به فکر تحلیل اتفاقات افتاده اید. اگر نمی آمد می گفتید آقازاده فراری و سر منشاء فتنه و تمام تلاشتان و حرفتان برگشتن ایشان و محاکمه اش بود. حالا که آمده و خود را به د ادگاه معرفی کرده و شما نیز بهانه ای ندارید می گوید چرا آمده یا چرا اینجوری آمده . ما که از درک ذهنیات شما عاجزیم . والسلام
روشنگر
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام ، بصیرت همین است که هر لحظه بدانی دشمن چه خوابی برای شما دیده....
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
داداش من درست ميگي ولي اينو در نظر داشته باش كه چرا اين موقع اومده ميتونست حداقل يكسال پيش بياد ولي نيومد:
به نظره من حضور اينموقع مهدي هاشمي از دو جنبه اهميت داره:
1. فقط براي اين الان رو رو انتخاب كرده كه با دولت (مخصوصا دولت) معامله كنه حالا سر چه چيزي بماند. منظورم فقط مختومه كردن پرونده فرزندان هاشمي هست
2. اين يكي مهمتره اينكه هم مورد اول مد نظر هست و هم جنجالي كردن اين دوره از انتخابات كه باعث ضربه خوردن دولت و مخصوصا نظام ميشه. چرا؟ چون اگر زودتر ميومد كه تا قبل از انتخابات سروصداي اين پروند رو ميخوابوندن تا اثري در انتخابات نداشته باشه و اگه ديرتر ميومد ميشه گفت اينقدر جنجال انتخابات زياد بود كه ديگه كسي صداي هاشمي رو نميشنيد و عملا امتيازي نميتونستند بگيرند و مردم هم چه شركت كننده در انتخابات و چه شركت نميكردند چون در گوششون جنجال انتخابات بود ديگه نميتونستند در اين مورد فكر كنند و حتي براي مخالفان دردي رو دوا نميكرد.
دوستتون داريم
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۸۲
۲۵۰
با سلام ّ امیدوارم تحلیلگر محترم این سناریو خودشان بری از وابستگی قومی و مالی با مخالفین آیت اله هاشمی بوده باشد و هدفش فقط روشنگری جامعه باشد که در طی این 10 سال بدون وابستگی وارتزاق از جناحی اینچنین تحلیلهای صورت نگرفته است . سوء مدیریت کشور برکسی پوشیده نیست چرا که به جرات میتوان گفت علت بیش از 50% تورم کنونی به بی لیاقتی مدیران کشور و سوئ استفاده بازاریان وواردکننگان و تولیدکنندگان داخلی از وضع آشفته کنونی بر می گردد . پس انتظارنداریم کسانیکه بیش از نیمی از عمر خودرا فدای نظام ارزشمند جمهوری اسلامی نموده اند خائن و ایادی فتنه محسوب گردند و اختصاص چنین القاب و تهمتهایی از طرف یک نفر یا یک گروه نشانگر بغض و عداوتی است که چنین افراد یا گروهی از خادمین نظام در دل دارند .
روشنگر
|
Iran (Islamic Republic of)
فقط نماز جمعه فتنه کاه توسط آقای هاشمی انجام شد نگاه کنید میتوانید ببینید این تحلیل ها بی ربط نیست............
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا آقا خانم روشنگر تابه حال شک به شما ها در مورد دینتان بود حال شک در انسان بودنتان داریم با این تفکر شیطانیتان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۱۸
۲۴
شما فکر میکیند بهترین راه به صحنه آوردن مردم بخصوص پای صندوق انتخابات باصطلاح ریاست جمهوری در شرایطی که مردم از عملکرد مسئولین چه در دوره قبل انتخابات و چه بواسطه عملکردشان طی این مدت و شل و سفت کنهای متوالی چیست؟ بقول دوستان قدیمی تنور باید داغش کرد بعدش هم آدم خودمونو میفرستیم بالا...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آره راست میگی .کافیه هاشمی یکی را معرفی کنه همه مردم میرن به رقیبش رای میدن تا یارو رای نیاره واسه همینم اتنخابات باشکوه میشه !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۱۰۴
۳۲۷
مگه سال 88 چه اتفاقی افتاد
در این سال به نظام ظلم شد.
رهبر در نماز فرمودند که به نظام ظلم شد.

البته الان با این تورم به مردم خیلی ظلم میشود

در هر صورت هرچی رهبر بگویند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در هر صورت خوش به حال آدمایی مثل شما !!!!
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۲۱
۲۰
لطفاازطرف خودتون نظربدهیدازطرف مردم نظرندهید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۱۷
۲۱
عمریه شماها هر کاری کردین به اسم مردم تمومش کردین حالا چی شد دردتون گرفت؟؟؟!!!...
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
شما هم کم از مردم مایه نذاشتین ما بیشماریم رای مردم این بود مردم از این نظام بدشون میاد این ها را هم ما گفتیم لطفا شما نمیخواد مچ گیری کنید
رحمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۲
۱
اگر راست می گویید اقایان هم بیایند همین کار را بکنند و ........ و .......... را بدست قوه قضائییه بسپارن تا هم به جرم اینها رسیدگی شود هم مردم بگویند شما هم مظلوم واقع شدید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چشم هروقت شما وارد بازی شدید بقیه هم میان همبازیتون میشن !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۴
۳
یه سوال از نویسنده :
آیا من میدونم که شما احمقید؟
با بله و خیر جواب بدهید لطفا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا شفا بده
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۳۶ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۱۶
۱
همه دروغه . باور کنید دروغه .
صبر کنید یه روز تو خاطرات اینها مناسبات مستقیمشون با هم مشخص میشه . اینا فیلمه سر ملت در میارن
ناشناس
|
United States of America
موافقم .با همین دعواهای زرگری 35ساله ملت را گذاشتن سرکار و خودشون پشت پرده ...
وقتی مصاحبه های این خاندان با شبکه های معاند وشوق اون احمق ها در بازتانش را میبینم باخودم میگم :تا که احمق می بود اندرجهان ...
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۹
۱۱۳
تحلیلگر محترم امثال شما سالهاست همه مشکلات راگردن دیگران می اندازند حالا هم گرانیها را گردن هاشمی بیندازید ایشاله اون دنیا جواب این همه بدعت را میدهید-اصلا چه کسی شایستگی تحلیلگری شمارا تایید کرده
ناشناس
|
France
|
۲۰:۱۷ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۱۴
۰
چه دستگیر کنیدمسلحتی چه مانند خیلی از مجرمین وابسته دستگیر نکنید مشکلی از مردم ایران حل نمی کندازاین سفر فقط صاحب آن یعنی مردمحروم هستنند.
Meek
|
France
ناشناس عزیز، مصلحت پدر مملکت را در آورده ولی هنوز آنرا با سین مینویسی؟ مسلحت چیه؟
حالا سفره را نوشتی سفر و مردم را نوشتی مرد هیچ. آنقدرعجله نکن که دستت از ذهنت عقب بماند.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۰ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۹۸
۳
باسلام
به نظر من ، فتنه - اهانت به پیامبر معصوم- زندانی شدن این دو نفر - آموزشهای لازم در این چندسال که متواری بوده اند وخیلی از مسایلی که ما از آن بی اطلاع هستیم واز همه مهمتر آفت مادیات که مردم مارا دربر گرفته به هم مرتبط هستند . به امید خداوند یاری و امداد از امام زمان خواهد بود اگر صلاح بدانند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۱۵۹
۵۱۳
درودبررفسنجانی وخانواده اش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
لعنت بر ......
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
آق خانم ناشناس لعنت خدا بر شما ها که با این بدعت نگذاریتان درکشور آبروی کشور را بردید اول دردین شما شک داشتیم که حتی حرمت شب های قدر حرمت حرم امام رضا را نگه نداشتید و با ایجاد تشنج همه حرمتها را زیز پا گذاشتید حال بر انسانیت شما شک است واقعا لعنت خدا بر شما انشاالله
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۹ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۱۷۷
۲۴
از روزی که حکومت دست سرداران افتاد بر اساس تحلیل آنها کشور در تحریم مطلق و در آستانه جنگ قرار گرفته آنها سرداری خودرا از صدقه جنگ گرفته اند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۳۱
۱۰۱
حجت الاسلام رفسنجانی مرد آقایی است
آقا کریم
|
Iran (Islamic Republic of)
تو بیخود کردی
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
تو بیشتر کریم!!!
جوان 57رهروامام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۱ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
۴
۰
برادرانهایی که خط اول بودند شهید شدند شماها که پشت خط بودید حالا دارید جولان میدهیدوثروت اندوزی کرده ومیکنیدچقدراز دولت گرفتید ؟ فتنه گران کهریزک رو رقم زدندبرقرارباد جمهوری اسلامی
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۰ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
۲
۰
چرا شما همش پشته پرده میپلکید؟
سمیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۶ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
۱۳
۳
خانواده هاشمی به نظام وخون شهدا خیانت نمی کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی ابلهی
افتاب گردون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
۲۰
۳
درود برحاج سعید قاسمی شجاع
خداوند نگهدار شما باشد
خاندان .......... هاشمی رو خیلی مونده تا دوستان تحلیلگر بشناسند
پسرك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
۱
۶
چرا در به چنگ اوردن قدرت ما مردم را قرباني ميكنيد.از خدا بترسيد وجودش دروغ نيست.روزي رسوايتان خواهد كرد اين فرارها و برگشتنها و ساندويچ خوريها روزي دامنگيرتان ميشود .مرده شور هرچي راي رو ببرن كه شما مردم رو قرباني اون ميكنيد چقدر ثروت سيرتون ميكنه ورداريد برين
نوکرخدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
۲
۱۰
بزک نمیربهارمیاد/قمبزه باخیارمیاد.اینهاهمه فیلمه و پشت پرده باهم متحدشدندکلاه شرعی دیگری سر ملت بدبخت وستم دیده بذارندوبس.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
۱
۴
صراط جان اینا پیش در امد فیلم من میخوام رئیس جمهور بشم است مظلوم نمایی مضاعف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۶ - ۰۷ مهر ۱۳۹۱
۲۳
۱
مخالفین آقای هاشمی برای تمامی احتمالات تحلیل آماده کرده اند چون هدف آنها،(البته با کنیه) حذف ایشان ازنظام است که چند دلیل برای نمونه اعلام می شود:1- بعدازمناظره کذائی آقای احمدی نژادکه اتهاماتی متوجه هاشمی کرد مقام معظم رهبری در سالگرد امام(ره)این عمل را تقبیح کردندولی بازهم ادامه یافت2- درخطبه های نمازجمعه بعداز انتخابات 88 ولی امر مسلمین ازآقای هاشمی تجلیل نموده وشهادت به پاکدستی ایشان دادندوفرمودند درخصوص فرزندان افراد هم تاوقتی رای قطعی نشده نمی توان اظهار نظر کرد.3- درخصوص فجایعی که به بهانه دفاع ازنظام اتفاق افتاد وبفرمان ولی امر مسلمین رسیدگی شد مانندحمله به خوابگاه ،جنایت کهریزک و... چرا آقایانی که ادعای ولایت مداری می کنند نه تنها پیگیر اجرای عدالت نیستند بلکه مخالف آن هستند ازجمله موضوع آقای ...... 4- مهدی هاشمی یک متهم است مانند .............،پس چرا در خصوص اعلام خط قرمز برای عدم رسیدگی به اتهامات ...... ازجمله اتهام آقای ....... آقایان عدالت خواه سکوت کرده اند.5- و...مثنوی هفتادمن کاغذ شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۰ - ۰۷ مهر ۱۳۹۱
۲
۱۱
پروژه : فتنه ای به مراتب شدیدتر از 87 و88
هدف پروژ: تطهیر استوانه فتنه وخاندانش وبقیه سران فتنه
مجریان خارجی : آمریکایی – صهیونیستی – انگلیسی- وهابیت
مجریان داخلی : خاندان استوانه وستون فتنه وبقیه فتنه گران
نحوه اجرا:
سفر فائزه به لندن؟؟؟؟؟
خبرباز گشت برادرش به کشور؟؟؟؟؟
دستگیری فائزه در همان شب؟؟؟؟؟
چرا باید دستگیری فائزه دقیقا برابر با شبی باشد که قرار بود برادرش بر گردد؟؟
به نظر شما چه ارتباطی بین خبر آمدن مهدی وبازداشت فائزه وجود دارد؟؟؟؟
من مطمئنم حتما حتما این دوخبر با هم ارتباط دارند
نظر شما چیه؟؟

چه معامله ایی صورت گرفته که هاشمی راضی شده همزمان دخترش داشت وپسرش برگرده حتما امتیاز هنگفتی گرفته یا حتما فتنه جدیدی طراحی کردند
یامعامله بزرگی با خاندان هاشمی صورت گرفته؟؟؟؟

قوه قضائیه ومقامات امنیتی باید پاسخ دهند؟؟؟؟؟
علت همزمانی دستگیری فائزه وبرگشتن برادرش چیست؟
همزمانی بازداشت فائزه وبرگشت برادرش نشان از یک توطئه جدید در آستانه انتخابات می دهد وهدفش مظلوم نمایی خاندان هاشمی اما مردم آگاهتر از آن هستند که در دام فتنه جدید آنها بافتند
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا خانم ناشناس شما ها اینقدر بزدل هستید که حتی نام خور را می ترسید بگویید آیا شما دین دارید آیا شما مسلمانید آیا شما انسانید به خدا در همه اینها شک است اگه شما دین داشتید و مسلمان بودید پا جلوی پای رهبر عزیزمان نمی گذاشتید مگر رهنموهای ایشان را در نماز جمعه تاریخی ایشان نشنیدید نه تنها سخنان اشتباه رئیس جمهور را در مورد آیت الله هاشمی را رد و تقبیح کردند بلکه در مورد فرزندانشان اظهار نمودند قوه قضاییه و قانون باید تصمیم گیری و رای دهند حال شما باکدامین دین و مذهب این گونه تهمت و افترا به مسئولین و خدمتگذاران نظام میزنید آیا شما پشتیبان یا نقطه مقابل ولایت فقیه هستید وای برکردارتان خدا جوابتان را بدهد انشا الله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا جواد سلام
زیادی جوش نزن برات ضرر داره
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
بعضی از این سوال های ناشناس قابل تامل ودقت است
بعضی هم در آینده ی نزدیک وبرخی هم در آینده دورتری آشکار می شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۸ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۲۶
۳۲
هاشمی از یاران وفادار امام خمینی بود لطفا مردم را گمرا نکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بووووووووووووووووووووووووووووووووووود
صدای حق1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۹ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۹
۰
ای مسئولین سایت عزیز !!!! الان دیگه وقت انتقام گرفتن نیست ، زمان انتخاب فردی است که بدون حاشیه از تمام امکانات کشور جهت رشد ورفاه مردم استفاده کند؛ بیکاری - فقر - بی عدالتی- رکود- ورشکستگی بنگاههای تولیدی- همه وهمه ماحصل دولت احمدی نژاد باید حل شود، و جمله تولید ملی وسرمایه ایرانی باد به عینه واقعیت پیدا کند، اگر کل دنیا دشمن ماهستند؛ما نباید با هم وطنانمان دشمن باشیم!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۴۰
۹
وجدا صدتا سور زدين به بني اسرييل با اين تحليلها.
اگر امام بود كه شما رو سر جاتون مي نشوند
كيان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۰
۲۶
فرصت تمام شد
روز انتقام در راه است
همه حساب پس خواهند داد حتي انبياء
بقيه كه معلوم است
انشائي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
اگر ولايتي هستيد انشاله كه ولايتي باشيد كمي صبر داشته تا ببينيم ولي امر مسلمان جهان حضرت اقا چه نظري دارند .
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
ولایت همواره با سطح مردم پیش میره نمونشم میتونیم توی ماجرا ی حکمیت در زمان امیرالمومنین ببینیم من فکر میکنم دوستانی که تمام قد از این طرف یا ان طرف دفاع میکنند هنوز معنای ولایت مداری را نمیدانند نباید در این موقعیت با یک تحلیل نادرست همه چیز را خراب کنید ولایت فقیه در بسیاری از مسائل برخی چیز ها را میبیند و حس میکند ولی به خاطر برداشت غلط ما هیچ نمیگوید ودر اخر هم میشود ماجرای اصحاب بی بصیرت امام علی که بعد از این ماجرا از حضرت می خواهند توبه کند همواره به این جمله اعتقاد دارم که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما اسیبی نرسد
الهام
|
United States of America
|
۱۸:۵۷ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
معمولا همیشه هیچکس از هیچ چیز خبر نداره بغیر خدا که فقط خودش می دونه پشت پرده چیه
محمد صمدی از کاشان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۵ - ۱۰ مهر ۱۳۹۱
۱۵
۰
سلام
دوستان توجه داشته باشن به این نکته که:


اصل و شاخص بیانات حضرت آقاست
هیچ کس به اندازه ایشون به امورات واقف نیست
ماکار به حرف کسی نداریم
آقا،بچه حضرت زهرا، سید پیغمبر امر کنه
نفس همشون رو میبریم
این وسط میخاد هاشمی باشه میخاد ناطق باشه میخاد هرکی باشه

هرکی موافقه نظر بده

یادمون نره اصل رهبری هستش
انشاالله اباعبدالله نگهدار این رهبر و انقلاب باشه

راستی دوباره یه کاری نکنیم رهبرمون ازمون گله کنه و به امام زمان باگریه شکایت کنه....

یا علی
ناشناس
|
Spain
|
۲۱:۰۳ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
بسيار بي وجدان تشريف داريد
نظرات حاوي توهين به هاشمي را به راحتي چاپ ميكنيد وبقيه رانه
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۳ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
هم وطن سلام
من با خودم فکر میکنم که خیلی چیزا با گذشت زمان یادم رفته .... مثلا بهم ریختگی بعداز فروپاشی طاغوت ، ترورهای خیابونی، جنگ ،آژیر قرمزا ، موشک بارون ، صف نون، صف نفت، صف قندوشکر ، کوپن فروشیها ..........

شایدم اون وقتا بچه بودیم و مسولیت واین چیزا سرم نمیشد وهمه کارا رو بزرگترا میکردن گرفتاریهارو اونا بدوش میکشیدن وازاونجایی که شکایت وگله نمیکردن بخاطر عشقشون به امام ودینشون منم چیزی نمیفهمیدم.
اما حالا که خودم وسط گود مسولیت پذیری و تاش قرار گرفتم میبینم که نه بابا مثل اینکه بزرگترا به هر حال تلاششونو کردن و ادامه کارو دست ماها سپردن
پس فکر میکنم ادامه کارو تلاش با ما باید باشه اگه اشتباه نکنم
همونطور که ما الان خیلی راحت نظر میدیم و همه آدمارو زیر سوال میبریم در سالهای
اینده خودمونم زیر سوال میریم
حالا بستگی داره کی چقدر مخلصانه تلاش کرده وکی چه راهی رو انتخاب کرده والسلام
محمد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۴ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۰
۰
دوستان عزیز ضمن سلام و خسته نباشید بعد از این کولی خوانی ها تو رو خودا برید درساتون رو بخونید چون که سیاست بسیار پیچیده تر از این چیزاست
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم