۰۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۸

اوباما جا زد!

در خبرها آمده بود که باراک اوباما در افتتاحیه مجمع عمومی سالانه سازمان ملل قصد دارد «پیامی روشن و قاطعانه‌تر برای ایران بفرستد» اما او اینبار برخلاف گذشته برنامه هسته ای ایران را یک "چالش" قلمداد نکرد.
کد خبر : ۸۰۸۸۹

به گزارش صراط،  باراک اوباما رئیس جمهور ایالات متحده در سخنرانی امروز خود در سازمان ملل، بخش قابل توجهی از سخنان خود را به مسائل خاورمیانه، از جمله بحران سوریه، پرونده هسته‌ای ایران و تحولات کشورهایی چون مصر، لیبی و یمن اختصاص داد.
وی در خصوص برنامه صلح آمیز هسته ای کشورمان گفت: " امریکا می خواهد که برنامه هسته ای ایران از راه دیپلماتیک حل بشود و همچنان زمان برای این امر باقیست،  اما این زمان همیشگی نیست ."
اوباما اضافه کرد: "ما به حق ملت ها برای داشتن برنامه هسته ای صلح آمیز احترام می گذاریم".
رئیس جمهور آمریکا گفت: "اشتباه نکنید برنامه اتمی ایران چیزی نیست که بخواهیم آن را یک چالش بدانیم"
وی در ادامه مدعی شد: " ایران نمی تواند درمورد حذف اسرائیل تهدیدی را انجام دهد و ثبات اقتصاد جهانی را به هم نمی ریزد بلکه باعث می شود رقابت هسته ای در منطقه افزایش یابد. این چیزی است که کشورها ایران را مسئول آن می دانند و ما برای همین باید جلوگیری کنیم تا ایران به سلاح اتمی دست پیدا نکند."

منبع: جام نیوز
نظرات بینندگان
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۲ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
نه باباجون چی داری میگی؟؟ا
صلا هم اینطور نگفته! گفته اگر ایران به سلاح هسته ای دست پیدا کند"چالشی"نیست که بتوان انرا کنترل کرد
توی همین سایت متن کامل حرفهاش هست بخونین.ب
از هم تهدید وغرور امریکائی! دربین حرفهاش که همش کنایه زدن به ماهست داره میگه" درمرحله ای حساس برای انتخاب بین گذشته واینده هستین! وبهتره که اشتباه نکنین درانتخابتون!!
یعنی بیائین واز همه خیانتها وظلمهائی که ماآمریکائی هادرحقتون کردیم "زیرسیبیلی"!بگذرین تاقبولتون کنیم وگرنه ماهیچوقت عقب نشینی نمیکنیم.
... یانکی!!!