۰۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۹

امسال ‌‌بيشتر بازي‌هاي صباراديده‌ام

سرمربي جديد تيم فوتبال صباي قم گفت: بازي امروز با داماش گيلان را آسان تصور نمي‌کنم اما براي پيروزي برابر اين تيم آماده‌ايم.
کد خبر : ۸۱۰۳۴
" صراط ورزشی "- عبدالصمد مرفاوي چهارشنبه شب در نشست خبري پيش از بازي تيمش با صباي قم در چارچوب ديداري از هفته دهم مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور تصريح کرد: داماش هم مانند صبا تغييراتي در کادر فني تيم خود داشته‌ منتها تفاوت اين است که آنها زودتر از تيم صبا تغييرات خود را انجام داده و کادر فني فرصت مناسبي براي آماده‌سازي تيم با اهداف جديد تاکتيکي داشته است.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: با اين حال هم من و هم ساير همکارانم در کادر فني تيم فوتبال صباي قم شناخت خوبي از بازي تيم داماش، بازيکنان و تفکرات مربي اين تيم داريم و بر اساس اين شناخت با تمام توان وارد ميدان شده و براي سه امتياز بازي خواهيم کرد.

سرمربي تيم فوتبال صباي قم بيان داشت: ما شرايط خوبي داريم زيرا بازيکنان از نظر روحي و رواني در وضعيت بسيار خوبي هستند، ضمن اينکه آمادگي جسماني آنها نيز مطلوب است و اميدوارم با انجام يک بازي بسيار خوب سه امتياز اين ديدار را از آن خود کنيم.

وي ياد آور شد: ما با اينکه در هفته گذشته نتيجه بازي مقابل نفت تهران را واگذار کرده‌ايم اما وضعيت خوبي داريم، به نظر من در ديدار با نفت تهران نه تنها صباي قم شايسته باخت نبود بلکه مي‌توانست به راحتي از تيم حريف امتياز بگيرد.

مرفاوي در ادامه در پاسخ به اينکه آيا کادر فني فعلي همچنان به کار خود ادامه مي‌دهند يا اينکه وي به دنبال تغييراتي ‌است، تصريح کرد: باشگاه در خصوص اين موضوع به من اختيار تام داده است اما فعلا تغييري نخواهيم داشت و با همين کادر در تيم صباي قم به کار خود ادامه مي‌دهيم تا شناخت بهتري نسبت به يکديگر پيدا کنيم.

وي در ادامه با اشاره به ميزان شناخت خود از تيم صباي قم بيان داشت: من صبا را از فصل گذشته به خوبي مي‌شناسم زيرا هم مقابل اين تيم بازي کرده بوديم و هم اينکه بازيکنان و نوع بازي اين تيم را دنبال مي‌کردم، امسال نيز ‌بيشتر بازي‌هاي صبا را ديده‌ام و در مجموع با وحدت، يکدلي و هماهنگي که بين نفرات اين تيم مي‌بينم، مي‌توانيم تيمي موفق در ادامه بازي‌هاي ليگ دوازدهم باشيم.

تيم‌هاي فوتبال صباي قم و داماش گيلان از ساعت 17 و 15 دقيقه عصر امروز پنجشنبه ششم مهر ماه در ورزشگاه يادگار امام قم به مصاف يکديگر مي‌روند.
منبع: ورزش سه
برچسب ها: مرفاوی صراط صبا