۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۱
دانشجوی بیدار دهه هشتاد

طلاهایی که خریدارانشان را با آنها نقره داغ می کنند

من اگر تا آخر عمرم هم سکه نخرم، به جایی برنمی خورد و مشکلی رخ نخواهد داد. اما نمی خواهم در پرونده عمرم درج شود که فلانی در فلان تاریخ سکه خرید. این سکه ها جزو همان سکه هایی است که در جهنم صاحبانشان را با آنها داغ خواهند کرد.
کد خبر : ۸۱۶۷۱
 به گزارش سرویس وبلاگ صراط، دانشجوی بیدار دهه هشتاد در آخرین به روز رسانی خود نوشت:
 
برای امر مبارکی قصد خرید 14 سکه بهار آزادی داشتم. اما زمانی به پول رسیدم که بازار طلا و ارز به شدت در حال نوسان بود. ورود به چنین آشفته بازاری شاید برایم سود مادی داشت و سرمایه ام را تاکنون 50 درصد افزایش میداد، اما چنین کاری از نظر شرعی چقدر می توانست درست باشد؟ آنهم در زمانی که ملت مثل گوسفند تشنه که به جوی آب هجوم می  برد، به بازار ارز و طلا هجوم برده و باعث افزایش هر چه بیشتر قیمتها شدند.

من اگر تا آخر عمرم هم سکه نخرم، به جایی برنمی خورد و مشکلی رخ نخواهد داد. اما نمی خواهم در پرونده عمرم درج شود که فلانی در فلان تاریخ سکه خرید. این سکه ها جزو همان سکه هایی است که در جهنم صاحبانشان را با آنها داغ خواهند کرد. پس وای بر سودجویان. چه سودجویان کلان و چه مردم عادی که در حد وسع خود، در این آشفته بازار، هر چقدر پول داشته اند را در این بازار تزریق نموده اند.

پی نوشت: خدایا! از تو می خواهیم آنان را که با علم به موضوع وارد بازار ارز و طلا شده اند، به سرمایه شان آتش بزن و آنانرا که از روی جهل وارد این بازار شده اند، هدایت فرما که بیش از این در زمین دشمن بازی نکنند.

نظرات بینندگان
مهدی
|
United States of America
|
۱۴:۲۹ - ۱۰ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
همه میگن نداریم ... همه هم تو صف سکه اند !!!!!