۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۰۸:۱۵
آدامس شیک

رنجــرها و تکاوران دانش آمـوز بسیجی در حال آماده شدن برای نبـرد با دشمن!

اخیرا اگر خبرگزاری های اونطرف و برخی از رسانه های خبری خائن داخلی را مروری کنید، می بینید که بدجوری میخواهند فضای ترس و واهمه و گفتگو و صحبت در مورد حمله ی آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران اسلامی را بر جامعه حاکم کنند!
کد خبر : ۸۱۷۵۸
به گزارش سرویس وبلاگ صراط، آدامس شیک در آخرین به روز رسانی خود نوشت:
 
 
بالاخره پس از اندی شام، فرصت کوتاهی مهیا شد تا سری به دپــوهای مجازی خودی بزنیم و مطالبشان را دیداری کنیم. در این دیدارها برخوردم به تصاویر بسیار دلنشین و غرور آفرین رنجرها و تکاوران دانش آموز بسیجی که در حال آماده شدن برای دفاع در برابر تجاوزگران در دوران ۸ساله بودند.

اخیرا اگر خبرگزاری های اونطرف و برخی از رسانه های خبری خائن داخلی را مروری کنید، می بینید که بدجوری میخواهند فضای ترس و واهمه و گفتگو و صحبت در مورد حمله ی آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران اسلامی را بر جامعه حاکم کنند! هدفشان انداختن این موضوع ناچیز و پوچ بر سر زبان هاست. ولـو به بهــانه ی تحلیل باشد! اما نمی دانند که جوانان این مرز و بوم کلامشان با شنیدن این مطالب این است و بس که:

"ای بابا زهی خیــال باطل!!! با ما جگری هست که دست دگران نیست/ از جرات ما کیست خبر داشته باشد! "

باور بفرمائید به فرموده ی علمدارمان، اگر آمریکای جنایتکار و آن سگ نگهبانش، بر این باور آیند که میتوان با حمله ی نظامی به ایران آن را به چنگ آورد، ثانیه ای درنگــ نخواهند کرد. این تصاویر را ببینید. مربوط به آن زمان ماست!  با اکنونِ ما می خواهید چه کنید نادان ها!

 


هدفـ این استـ کـه رَه گمـ نشود| نقطه سر خط - - -