۱۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۵

چــرا وزير بايد استيضــاح شود؟

کد خبر : ۸۲۰۲۱
"صراط ورزشی "- اين روزها بحث استيضاح وزير ورزش و جوانان در مجلس شوراي اسلامي مطرح است. موضوعي كه موافقان و مخالفان زيادي را داشته و در روزهاي اخير در رسانه‌ها به آن بسيار زياد پرداخته شده است.
 در بين مخالفان حتي عده‌اي از خود نمايندگان مجلس حضور داشته‌اند كه با اين موضوع مخالف بوده‌اند اما با اين حال نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي بر اساس حق قانوني خود خواهان پاسخگويي نخستين وزير ورزش و جوانان هستند.
در همين راستا محمد عباسي به‌عنوان نخستين وزير ورزش ايران بايد براي ارائه توضيحاتي در خصوص عملكرد وزارتخانه تازه تاسيس ورزش و جوانان در خانه ملت حاضر شود. هر چند كه استيضاح وزير ورزش و جوانان در شرايطي كه تنها چند ماه از موفقيت تاريخي ورزش ايران در بازي‌هاي المپيك 2012 لندن گذشته سوالاتي را در افكار عمومي به وجود آورده است كه چگونه وزير ورزش و جوانان بعد از اين موفقيت بزرگ ورزش بايد در خانه ملت حاضر شده و درباره عملكردش توضيح بدهد؟ البته كه استيضاح وزير حق طبيعي نمايندگان مجلس شوراي اسلامي است و كما اينكه در گذشته هم اين رويه وجود داشته كه نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي از وزرا براي توضيح به خانه ملت دعوت كرده بودند و تنها در وزارتخانه نو پاي ورزش و جوانان است كه براي نخستين بار اين اتفاق رخ مي‌دهد. در اين تصميم به حق نمايندگان اين موضوع سوال برانگيز شده است كه چرا در حالي كه هنوز شيريني‌هاي موفقيت بزرگ فرزندان ايران در لندن از كام مردم نرفته بايد شاهد استيضاح وزير ورزش و جوانان باشيم. به نظر مي‌رسد كه امروز مسائل مهم‌تر و حساس‌تري از استيضاح وزير ورزش و جوانان در كشورمان وجود دارد كه انتظار مي‌رود به آنها پرداخته شود.
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم