۱۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۷

برنامه‌ ریزی برای خمپاره ‌اندازی در تهران

وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا طی گزارشی در خصوص تحرکات منافقین در اروپا از برنامه‌ریزی این گروهک برای اجرای عملیات خمپاره‌اندازی در فرصت اغتشاشات احتمالی در تهران خبر داد.
کد خبر : ۸۲۰۲۵
به گزارش صراط ، در بخش‌هایی از گزارش سال 2004 وزارت دادگستری آمریکا که به تازگی افشا شده است از فعالیت یک شبکه پشتیبانی و حمایتی منافقین در آمریکا سخن گفته شده است.

در این گزارش آمده: این شبکه حامی به صورت واحدهایی سازمان‌ یافته از سوی کادر رهبری مجاهدین خلق از کشورهایی عراق و فرانسه به سوی ایالات متحده آمریکا و دیگر کشورهای غربی اعزام می‌شوند.
این شبکه که مرکز هدایت آن در منطقه اوورسورواز در حومه پاریس واقع شده است، مسئول تبلیغات و تظاهرات، تامین منابع مالی و نظارتی و مرعوب ساختن طرفداران و مقامات نظام ایران بوده است.
در ادامه این گزارش که نتیجه تحقیقات اداره بازرسی فدرال آمریکا می‌باشد، با اشاره به نتیجه تحقیقات مشترک میان پلیس لس‌آنجلس و پلیس شهر کلن آلمان از خرید میزان قابل توجهی عینک‌های شب‌بین از فروشگاه‌های کالاهای ورزشی شهر کلن آلمان توسط عوامل مجاهدین خلق سخن گفته شده است.
در ادامه این گزارش آمده: سرمایه مالی برای این خرید انبوه از سوی مجتمع خیریه تقلبی که برای کودکانی با ملیت‌های متفاوت چک‌های اعانه تهیه می‌کردند، فراهم آمده است.
گزارش فعالیت‌های منافقین در شهر لس‌آنجلس نیز که از سوی اداره تجسس این شهر تهیه شده است از خرید سیستم GPSتوسط عوامل منافقین در لس‌آنجلس خبر داده است.
وزارت دادگستری آمریکا در گزارش خود موارد استفاده از عینک‌های شب‌بین و سیستم GPS را ایجاد دقت عمل بیشتر در حملات خمپاره‌ای آینده در شهر تهران ذکر کرده است.
,
منبع: دیده بان
نظرات بینندگان
پسرك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۱
۰
خون ما را تا حالا اختلاسگران و اصحاب ثروت در شيشه كرده بودن حالا بوسيله خمپارههاي هم وطنان كثيف منافقمان كه از اصحاب ثروت چراغ سبز گرفتن روي زمين ريخته بشه ايرادي نداره راحت ميشويم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پسرک عزیز
هموطن من
منافق که هموطن مانیست!
هست؟
آیا کسانی که در اوج بحران های پیروزی انقلاب و آغاز تهاجم ازپیش تعیین شده دشمنان این ملت و مرزو بوم فاطمی، براحتی در خیابانها بمبگذاری کردند و ترور کردند و بیست وچهارهزار نفر را به شهادت رسانند، میتوانند هموطن باشند؟
آیا کسی که حتی به بنیانگذاران گروهک منافقین ترحم نکرد و در قبال آزادی خود آنان را به ساواک لو داد انسان است؟
آیا کدامین انسانها را در جهان سراغ دارید که دوشادوش سربازان دشمن ، هموطنانشان را بکشند؟
کدام حیوان را سراغ دارید که باحیوان دیگری برای نابودی نسل خودش متحد شود؟
کدام بی شرفی را سراغ دارید که باحمایت اسراییل، تسلیحات آمریکا، پشتیبانی صدام و با کمال سبعیت به کشورش حمله و حتی در بیمارستان اسلام آباد به مجروحین دفاع مقدس تیرخلاص بزند؟
کدام حیوان درنده ای را سراغ دارید که درکشتار شیعیان جنوب عراق دوشادوش بعثی های مزدور و ضد اسلام و ضدایران، شیعیان را قتل عام و زنده بگور کنند؟
کدام خائن کثیفی را سراغ دارید که در پاکسازی نسلی کردهای عراقی از بعثی های خودفروخته پیشی بگیرند؟
اینان هموطن نیستند، مشتی مزدور خائن به انسانیت و اخلاق جهانی هستند که رذالت آمریکایی ها را در این خصوص بوضوح میبینید.
آمریکا به این حیوانات درنده پناه داده، آنان را ازلیست تروریستها خارج کرده چون قراراست این حیوانات خائن را بازسازی و تسلیح کنند و مجددا به جان ایران و ایرانی بیندازند.
همانگونه که پژاک و کومله خودفروخته و مزدور بدنبال تجزیه کردستان، پان ترکها باحمایت اسراییل و آمریکا و آذربایجان بدنبال تجزیه آذربایجان شرقی، سلفی ها و جند الشیطان باحمایت آمریکا و عربستان بدنبال تجزیه سیستان و بلوچستان و... هستند.
کدامین ایرانی باغیرت، کدامین شیعه باشرف، کدام انسان آزاده تن به چنین خفت و ذلتی میدهند؟
کدام عاقلی فریب این مزدوران و اربابانشان را میخورند؟
اللهم اشغل الظالمین بالظالمین
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۱۳ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
مرگ بر منافقین و سلطنت طلب های داخلی.
(صمد آقا میبینه اتحاد این دو گروه رو با آقای بی خانواده)