۱۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۲
گروه پلاک 8

"تب خال" های بیداری اسلامی!

امروز هم دیگری خود را داعیه دار رهبری جهان اسلام می خواند که افتخارش در عصر نوین دست دادن زن محجبه اش با رهبران غرب است: اردوغان!
کد خبر : ۸۲۲۱۱
به گزارش سرویس وبلاگ صراط؛ سیاره رنج در آخرین به روز رسانی پلاک 8 نوشت:
 
... و آن زمان که حسین بن علی ع در کربلا گفت : انا لله و انا الیه راجعون و علی الاسلام "السلام"! همه در بهتی عجیب فرو رفتند که - نوه پیامبر خدا بر اسلام فاتحه خواند!

بعد از 1300 و اندی سال یکی آمد که همگان گفتند اسلام را احیا کرده و نامش نیز مبین همین بود و چه زیبا خلف صالحش گفت: خمینی روح خدا بود در کالبد زمان"- روح الله


اما در پیچ و خم روزگار روزی یکی خود را رهبر جهان اسلام نامید و با لباس های عجیب و غریبش شهره خاص و عام شد که چندی پیش به اسفل و سافلین رفت: قذافی!





امروز هم دیگری خود را داعیه دار رهبری جهان اسلام می خواند که افتخارش در عصر نوین دست دادن زن محجبه اش با رهبران غرب است: اردوغان!



گفته است که کشورش با ترکیه وارد جنگ خواهد شد، و در سرش سودی احیای حکومت عثمانی است، حکومتی که زباله دان تاریخ بهترین بستر برای آرامشش است را می خواهد از سطل آشغال تاریخ "ری استور" کند...


رجب طیب اردوغان...

مرحوم نجم الدین اربکان درباره اش گفت: اردوغان مانند انگور شیرین است، باید مواظب بود از این انگور شراب نگیرند! پیش بینی اربکان در شرف تحقق است...آیا؟

امروز جهان اسلام به بیداری رسیده است، و این بیداری ناگهانی "تب خال" هم در پی دارد!

حکومت لیبی، حرکت های سفیهانه اردوغان و واکنشها در میانمار از تب خال های این بیداری است...


آسیب شناسی جنبش بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا


در طول تاریخ اینگونه بوده و هست که برخی با قرائت غلط(افراطی یا تفریطی) از اسلام دچار انحراف و واژگونی شده اند... چه آنها که جانمازشان را جلوتر از امام شان چهن کردند و عبادت باطل کردند و چه آنها که از درب مغازه شان در مدینه به امام جماعت مکه اقتدا کردند! همه و همه به سرانجام نرسیده و نمی رسند...


.......................................................

واگویه: کو امام منتطر؟

یار غایب از نظر؟

تا از این نابهنجاری ها نجاتمان دهد...

دیگر طاقتمان تاخت شده...

نظرات بینندگان
123
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۴ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
اونا خودشون میگن بهار عربی بعد شما برا انقلابشون اسم میذارید...جل الخالق