۱۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۹

نمايندگان به عباسي وقت دهند

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: از نمايندگان محبوب و دلسوز مجلس شوراي اسلامي مي‌خواهم به وزير ورزش براي رفع خيلي از مشکلات بيشتر وقت دهند.
کد خبر : ۸۲۳۳۳
" صراط ورزشی "- محمد رويانيان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، درباره خصوصي سازي دو باشگاه پرسپوليس و استقلال اظهار داشت: براي اولين بار در اين دو باشگاه در بحث خصوصي سازي اتفاقات بسيار خوبي افتاده و جا دارد از وزير ورزش و جوانان که به طور جدي اين موضوع را پيگيري کرده و تا به امروز به مرحله اجرايي و بسيار عالي رسانده، تقدير و تشکر ويژه‌اي داشته باشم.

وي افزود: پروژه خصوصي شدن پرسپوليس و استقلال موضوع کوچکي نيست و شايد قبلا در حد موضوعي پيش‌پا افتاده به آن توجه مي‌شد اما با جديت آقاي عباسي،‌ خبرهاي خوبي در خصوص خصوصي سازي اين دو باشگاه به زودي منتشر خواهد شد.

رويانيان ادامه داد: دومين تقدير خود را بايد از وزير ورزش و جوانان بابت حل مشکل مالي پرسپوليس و استقلال اعلام کنم. يکي از دغدغه‌هاي اصلي اين دو باشگاه مشکلاتي بود که در سال‌هاي گذشته از لحاظ مالي با آن دست و پنجه نرم مي‌کردند. حتي اين موضوع باعث شد AFC در راستاي حرفه‌اي سازي مسائلي را اعلام کند که در حال حاضر تا حدود زيادي اين مشکلات حل شده است.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس خاطرنشان کرد: دادن بحث تبليغات به تيم‌ها و فروش بليت به دو باشگاه پرسپوليس و استقلال از سوي وزير ورزش دستور داده شده است. اميدوارم آقاي عباسي با کمک همکارانش در وزارت ورزش به زودي اين دو مشکل را به صورت صد در صد حل کند تا خيالمان راحت شود.

رويانيان خطاب به نمايندگان مجلس شوراي اسلامي گفت: قصد تعريف و تمجيد بيهوده از فردي را ندارم اما به عنوان مديرعامل باشگاه پرسپوليس از نمايندگان محبوب و دلسوز مجلس شوراي اسلامي مي‌خواهم به وزير ورزش براي رفع خيلي از مشکلات بيشتر وقت دهند. 30 ميليون هوادار منتظر تصميمات خوب وزير ورزش در قبال باشگاه پرسپوليس هستند و من مطمئنم اگر اين فرصت به نفر اول ورزش کشور داده شود نه تنها مشکل پرسپوليس و استقلال بلکه مشکل ورزش ايران با نگاه ريزبينانه وزير حل مي‌شود.

رويانيان در باره شرايط امير عابدزاده تصريح کرد: مشکل او با باشگاه لوس‌آنجلس بلوز حل و قرارداد اين بازيکن نوشته شد.