۱۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۴
مقر افسران جنگ سایبری

رهبر جهان اسلام!

خالد مشعل،رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در جریان سفر به ترکیه در کنفرانس حزب آزادی و عدالت این کشور سخنرانی و اعلام کرد که نخست وزیر ترکیه رهبر جهان اسلام است.
کد خبر : ۸۲۴۱۷
به گزارش سرویس وبلاگ صراط، مقر افسران جنگ سایبری در آخرین به روز رسانی خود نوشت:
 
بارها از مردم شنیده بودم که همین فلسطینی که الان ما داریم بهش کمک میکنیم اگه یه روزی قدرت پیدا کنه میشه دشمن خود ما!

البته دشمن شدن یا نشدن فلسطین با ما،مهم نیست مهم اینه که فعلا ما بعنوان یه مسلمان وظیفه داریم از اونها که مظلوم هستن دفاع کنیم اما این روزا یه خبری توی خبرگزای مشرق منتشر شد و اونم این بود که خالد مشعل،رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در جریان سفر به ترکیه در کنفرانس حزب آزادی و عدالت این کشور سخنرانی و اعلام کرد که نخست وزیر ترکیه رهبر جهان اسلام است.

جالبه!

خیلی جالبه!

کمک های ما رو دریافت میکنن و همپیمان اسرائیل رو(ترکیه)، به عنوان رهبر جهان اسلام معرفی میکنن.

جالب تر اینه که رجب طیب اردوغانی که از طرف آقای خالد مشعل بعنوان رهبر جهان عرب معرفی شده دارای رفتارهای زشت و ضد اخلاقی ای هست که حتی انسان از ذکر اونها هم شرم داره اما به هرحال به عکس مقابل توجه کنید تا خودتون آقای رجب طیب اردوغان رو در حال انجام یکی از این رفتارهای زشت ببینید.

حالا چرا و به چه دلیل آقای خالد مشعل این حرف زشت رو زده و آقای اردوغان رو بعنوان رهبر جهان اسلام معرفی کرده بماند اما ترکیه ای که الان شده یکی از دشمنان ایران و در عمل داره بر علیه ی سیاست های ایران توی منطقه قدم بر میداره!

ترکیه ای که دستش با اسرائیل و آمریکا توی یه کاسه هست!

ترکیه ای که الان دستش توی جنایت های سوریه با کمک کردن به تروریست ها،به خون مردم آغشته شده!

حالا شده رهبر جهان اسلام!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خیلی این حرف مسخره س!

فقط همین!