۱۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۶
مخالفان نظام به دنبال فتنه ای دیگر در انتخابات آینده هستند

استفاده از امکانات نظام علیه نظام

این جریان، به دنبال آن است تا علاوه بر ارائه تحلیل خاص ازاوضاع و احوال سیاسی واقتصادی کشور، و ضرورت تغییر مدیران دولت و نهادهای دیگر، چهره های مورد نظر خود را به مردم معرفی و...
کد خبر : ۸۲۵۷۸
"صراط" - همان طور که وزارت اطلاعات در گزارشی تحلیلی اعلام کرده، جریان فتنه برای گسترش نارضایتی اقتصادی زیرساخت‏های اقتصادی و اجتماعی در اختیار خود  را به کار گرفته است و در 7 محور شامل

1.کاهش درآمد و افزایش هزینه‏ ها

2. آغاز نارضایتی‏ های نقطه ای

3. به انفعال کشاندن دستگاه اجرایی

4. فعال شدن زیر ساخت‏های جریان فتنه در جهت گسترش نارضایتی اقتصادی

5. فراگیر نشان دادن فساد اقتصادی

6. بالا گرفتن اختلاف‏های درون خانواده نظام

7. بی نتیجه گذاشتن مذاکرات هسته ای

 به دنبال جوسازی علیه دولت و نظام است تا اهداف خود را از طریق امکانات موجود کشور و با همکاری برخی عوامل حلقه انحرافی به پیش ببرد. براین اساس، باید توجه داشت و هشیار بود که جریان های فتنه و  انحرافی نتوانند با استفاده از امکانات موجود کشور قبل از انتخابات و پس از آن، نظام را با چالش مواجه کنند.

به گزارش سرویس سیاسی صراط، در روزهای اخیر شاهد هستیم که عده ای به دنبال طرح گسترده برخی چهره های وابسته یا نزدیک به جریان فتنه هستند و برخی چهره های منتقد نظام را مطرح می کنند و از هر امکاناتی در بازار، یا سایر دستگاه های اجرایی دولتی و نهادهای عمومی و.... استفاده می کنند تا با طرح دیدگاه ها، مصاحبه و سخنرانی چهره های منتقد دولت، طرح اختلاف نظر بین مسوولان نظام،  اجرای مراسم تقدیر از هنرمندان و چهره های نزدیک به جنبش سبز، انتشار گسترده اخبار نا امید کننده در شبکه های اجتماعی و رسانه ها و فضای مجازی و روزنامه ها، شبکه های ماهواره ای و.... مردم را به سمت اصلاح طلبان، جریان فتنه، جنبش سبز و احزاب و گروه های انحرافی و جریان فتنه جلب کنند و به نوعی آرای اصولگرایان و حامیان نظام و دولت را کاهش دهند.

برخی ناظران سیاسی نیز معتقدند که جریان جنبش سبز و معترضان به انتخابات ریاست جمهوری سال 88، در روزهای اخیر فعالیت خود را در جهت ایجاد نارضایتی در بین مردم افزایش داده اند و علاوه بر پیگیری واثر گذاری بر نوسانات نرخ ارز، بازار کالا و... و ایجاد نگرانی دربین مردم، رسانه ها و شبکه های اطلاع رسانی وخبری خود را نیز فعال تر کرده اند.

همچنین تلاش کرده اند تا برخی رسانه ها، روزنامه ها، شبکه های اجتماعی و... را از طریق استفاده از امکانات دولت و نظام و بخش های فرهنگی کشور، در راستای اهداف جریان فتنه و جریان انحرافی تقویت کنند. استفاده از تخفیفات ویژه و مجانی در فضای تبلیغات شهری به نفع روزنامه های نزدیک به این جریان، طرح چهره های سیاسی نزدیک به منتقدان نظام و دولت در برخی روزنامه ها و استفاده شدید از اخبار نوسانات نرخ ارز، اختلاف نظر و سلیقه بین مسوولان نظام، دولت و مجلس و مصاحبه اخیر رئیس جمهور با خبرنگاران و... همگی با این هدف دنبال شده که مدیریت فعلی دولت و نظام را تضعیف ، دستگاه های کشور را ناتوان ، ضرورت تغییر مدیران کشور را مطرح و از طریق انتخابات و تغییرات مدیریتی، اهداف خود رادنبال کنند.

این جریان، به دنبال آن است تا علاوه بر ارائه تحلیل خاص ازاوضاع و احوال سیاسی واقتصادی کشور، و ضرورت تغییر مدیران دولت و نهادهای دیگر، چهره های مورد نظر خود را به مردم معرفی و برای آنها تبلیغ کند و با تقدیر  از چهره های فرهنگی از طریق امکانات دولتی و نهادهای عمومی، فضا را به نفع خود به پیش ببرند.

از موضوع انتخاب شخصی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری گرفته تا تقدیر از چهره های فرهنگی  و هنری و موسیقی و... جریانات خبری و سیاسی واقتصادی مختلفی را به راه انداخته اند.
این جریان سیاسی، با القای این موضوع که شرایط اقتصادی امروز جامعه و مسائل سیاست خارجی نیازمند تغییر و اصلاح اساسی است و اصلاح طلبان و جنبش سبز و میانه روها از شانس بیشتری برخوردار هستند به دنبال مطرح کردن چهره های وابسته به اصلاح طلبان یا نزدیک به آنها هستند.
آنها نام چهره هایی را مطرح کرده اند که به نمایندگی ازسوی جناح های  اصلاح طلبان و میانه روهای نظام  که از اقبال بیشتری برخوردار باشد و قادر به جلب نظر رای دهندگان باشد و رد صلاحیت نشود و قادر به عبور از بحران های موجود باشد.

تعدادی از عناصر این جریان سیاسی با نزدیک شدن به برخی مسوولین در دستگاه های اجرایی کشور و عوامل حلقه انحرافی، تلاش دارند که نوعی ائتلاف و همکاری بین اصلاح طلبان، جنبش سبز و جریان انحرافی برای پیروزی بر اصولگرایان ایجاد نمایند و در نتیجه تلاش دارند که از امکانات موجود دولت و نظام در این جهت بهره ببرند و به هر شکل ممکن جریان ها و اشخاص و گروه  های مخالف و منتقد نظام و دولت را در افکار عمومی مطرح کنند.

دراین راستا، تلاش کرده اند که از امکانات موجود در بخش فرهنگی، دستگاه های اجرایی، نهادهای عمومی و... بهره ببرند تا با تقدیر از برخی چهره های نزدیک به جنبش سبز، و مطرح کردن آنها به هر شکل ممکن، فضای جامعه را متوجه فعالیت جریان فتنه، اصلاح طلبان و مخالفان و منتقدان نظام کنند.

طرح مسائلی مانند نوسانات نرخ ارز، تحریم ها، مسائل سیاست خارجی، نگرانی از سوی مصرف کنندگان، و... همه با این هدف انجام می شود که بتوانند فضای انتخابات ریاست جمهوری در خرداد 92 را مانند سال 88 با تنش و فتنه جویی به پیش ببرند و علاوه بر پیروزی در انتخابات، نظرات خود را به نظام تحمیل کنند.
اما همانطور که مقام معظم رهبری اخیرا اعلام کرده اند، دشمن و  مخالفان نظام به دنبال آن هستند تا با ایجاد جو ناامیدی در مردم، فشار بر تغییرات در سیاست های نظام و کوتاه آمدن در مقابل غرب را افزایش دهند.



نظرات بینندگان
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱
۷۱
۸۵۷
یا حسین یا میر حسین.درود بر میر در بندمان رهبر لایق جنبش سبز جناب اقای میر حسین موسوی و همچنین درود بر روح پاک شهدای جنبش سبز.
موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
نوید دادا اذیت نکن جنبش سبز خیلی وقته مرده.

نمیدونم چرا هروقت کم میارن تقصیر رو میندازن جنبش سبز؟!!

میشه آدرس جنبش سبز رو بهم بدین دقیقا آخه منم جزوشون ولی آدرسی ازشون ندارم.بدونم برنامشون چیه منم اجار کنم خواهشا آدرس یادتون نره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جنبش سبز کثیفترین جنبش است ننگ برموسوی وطرفدارانش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باز این اومد
اون یارو رو کنار اسم امام حسین (ع) نیار
بار آخر
نوید (اصلی)
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر فتنه گر و حامیانش
مرگ بر منافق ...
مرگ بر موسوی که انقدر ابله هست
مرگ بر تو که نام من رو هم خراب کردی ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باور كردنش سخته اما باور كن خيلي وقته كه جنبش سبز مرده.
علی مددی
|
Iran (Islamic Republic of)
هر کدام از طرفداران موسوی را که میشناسم و دیدم هم خودشان و هم خانواده شان مشکل اخلاقی داشته اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه تونستن کاری بکنند من اسمم رو میزارم نوید البته ازنوع فرعیش ،هیچ غلطی نمیتونند بکنند ،بله آقا نوید آقای موسوی واقعا رهبر لایق جنبش سبزتون هستند ،همون لیاقتتون رو داره وبس.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نویدجون
یا حالت خوش نیست یا قرصاتو نزدی جیگر
فکر کردی کجایی؟ فکر کردی با فیسبوک و وبگردی و چندتا وبلاگ شیرین مغز میتوان از روی واقعیات وحقایق عبورکردجیگر؟
پسرک شیرین مغز، پشت این انقلاب اسلامی دهها سال مصیبت هست، دههاهزارنفر بدترین شکنجه هارا توساواک و کمیته مشترک و تبعید واعدام وبدبختی را تحمل کردند، امام راحل فرزندش را ازدست داد و جوانیش را در تبعید و مصیبت گذراند و اینهمه شهیدشدندتا انقلاب به بارنشست.
هشت سال دفاع مقدس همه اربابات ومرشدتات توداخل وخارج پشت به پشت هم دادند و از هیچ اقدامی از بمب شیمیایی تا بمب خوشه ای و ترور و خیانت ستون پنجم و موشکباران کوتاهی نکردند، صدها هزارجوان غیرتمند مومن ایرانی شهید شدند و دهها هزار نفر همین الآن توآسایشگاهها و بیمارستانها وگوشه خونه هاشون بیصدا به کاروان شهدا واصل میشوند،
بیست وچهارهزارنفر توسط منافقین و گروهکهای اربابات ترور شدند.
34سال تحریم کردند و تهدیدکردند و با راه اندازی شبکه هایی مثل voa و bbcفارسی و من وتو و farsi1 و زمزمه و گروهکهای خودفروخته ای مثل پژاک و ریگی تلاش میکنند و کردند ایران را تجزیه کنند و مردم را برعلیه منافع ملی و نظام و انقلاب بشورانند.
جیگرطلای مشنگ
توفکر کردی جوانانی که شیمیایی و محاصره و منافقین و فکه و جزیره مجنون و طلاییه و شرهانی و کربلای پنج و فاو و ...را دیده اند
سروهای غیور و فاطمی مسلکی که از جوانی و سلامتی و زن و بچه گذشتند اما کومله و دمکرات و رستگاری و ستاره سرخ و منافق و چریک فدایی و ماجراهایی مثل 30تیر و 18تیر و عاشورای 88 و ...را تودهنی زدند و برای نخستین بار در صدسال گذشته اجازه نداند یک وجب از خاک مقدس این مرزوبوم علوی نصیب متجاوز و توطئه گران داخلی و خارجی شود، فکرکردی این فرزندان غیرتمند مرده اند که امثال تو بی هدف بیشعور آلت دست بیگانگان و جشم دوخته به دهان مشتی دریوزه که در استودیوهای تلویزیونی آمریکا و انگلیس نشسته و باپول آنها و استراتژی آنها صبح تاشام وق میزنند و پارس میکنندبتوانند ماحصل خون همرزمانمان را به ثمن بخس به بیگانگان تقدیم کنید؟ کوچولوی نخود مغز، درست است موهایمان به سپیدی گراییده اما آنچه مارا سرپانگهاشته سن نیست، غیرت است و هدف.
خیلی احمقی اگر فکر کردی داستان اینقدر بچگانه است
درآخراینکه، در بیشعوری امثال تو نخودمغز همین بس که نام مقدس ترین مقدسات یعنی حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را با وطنفروش قدرت طلب و خودفروخته احمقی مثل موسوی در یک سطر نوشته ای،
بیشعور پیامبر(ص) فرموده هرکس خودرا به قومی شبیه کند از آنهاست.
عزیزدل، کارهایی که این احمق کرد فقط خوراک برای بیگانه ها و دشمنان درست کرد.
راستی چندشب پیش نخست وزیر انگل-ستان مصاحبه کرد که: ماچشم امیدمان به خیابانهای تهران است!!
نخودمغز باز هم ازین دری وری ها به ذهنت میاد؟
خدابه شما شفا و عقل عنایت کند که خواجه عبداله انصاری فرموده: حدایا، آنراکه عقل دادی چه ندادی و آنرا که عقل ندادی، چه دادی؟
یاعلی کوچولو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا نوید تیکه انداخته نمی بینی نوشته یا حسین یا میرحسین این یعنی یا باید طرفدار حسین باشی یا میر حسین این دوتا باهم جمع نمیشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱
۱۴
۱
به پایان 16 سال افراطی گری راست و چپ نزدیک میشویم در انتخابات سال آینده این مردم هستند تکلیف را روشن میکنند نه گروها که در انتخابات مجلس گروهها وزن خودرا در بین مردم متوجه شدند پس زیادی رجز نخوانند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱
۴
۲۸
اين يك واقعيت است براي اعتمادسازي مردم بسياري از مديران سالم ولايق كه در دولت احمدي نژاد خانه نشين شده اند مجددا دعوت بكار شوند تا نظام با مشكل مواجه نشود وجلوي زيان گرفته شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مردم؟
از طرف خودت صحبت کن
سید صالح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱
۲۵۹
۳
سلام دوستان.
فقط کمی فکر کنیم.
اگر خدایی نکرده یک اتفاق برای این مملکت بوجود بیاد و دوباره بحرانی مثل 88 کشور رو فرا بگیره دودش تو چشم چه کسی میره؟؟

فکر میکنید کسی که دشمن اصلی این کشوره، به نفع مردم کاری انجام میده؟؟

تا حالا تاریخ غارتگری های امریکا، انگلیس و دیگر متحدینش که درین کشور تاختند رو مطالعه کردید؟؟

چرا با دست خودمون این کشور رو
جولانگاهی برای دشمنان قسم خورده اسلام درست کنیم؟؟

چرا همون حرفی رو بزنیم و همون کاری رو بکنیم که دشمنان سالها به دنبالش بودند؟؟

حضرت امام(ره) فرمودند که اگر دیدید دشمن از شما دفاع میکند بدانید راه اشتباه است.

چرا وقتی دشمن از این جنبش به اصطلاح سبز حمایت کرد، رهبرانش اعلام برائت نکردند؟ نگویید که ایشان فلان بوده است و فلان کار را کرده. تاریخ نشان داده که انسانهای خوبی بودند که راه شیطان را رفتند.
حضرت امام(ره) فرمودند میزان، حال فعلی افراد است.

بیایید احساسات رو کنار بگذاریم، با فکر و بصیرت عمل کنیم و با دست خودمان برای کشور بحران نسازیم و....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام و
درود بر سید صالح
راست گو
حق گو
نوید(اصلی)
|
Iran (Islamic Republic of)
مشکل ما اینجاست که این جنبش بدلیل نداشتن بصیرت به جنبش جلبک های بی مصرف تبدیل شد !
مرگ بر منافق
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۰ - ۱۸ مهر ۱۳۹۱
۱
۱
خدارو شکر که آخرتم رو به دنیای بعضی از این آقایون متظاهر و حقیر ندادم و نمیدم.
امام علی , میفرماید:
بدبخت ترین مردم کسانی هستن که آخرت خودشون رو به دنیای دیگران میفروشن.
البته در جریان سرخوشی آقایون باید گفت:
هر که بالاتر نشست ، استخوانش سخت تر خواهد شکست.
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۷ - ۱۸ مهر ۱۳۹۱
۰
۵۱
صراط آنچنان خطرجريان فتنه وجنبش سبز رو بزرگ نشون ميده ومردم رواز اونها ميترسونه كه انگاراين جماعت ازيه كره ديگه اومده وقصد دارند همه چيزو نابود كنند.من سؤال ميكنم آيا اينها جزء اين آب وخاك هستنديانه؟حق دارند تو انتخابات شركت كنند يانه؟تاكي هركسي رو كه نمي پسنديم وابسته بدشمن معرفي كنيم.بيش از سي سأله هرجا كم مياريم دشمنو علم ميكنيم
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۸ - ۱۸ مهر ۱۳۹۱
۶۵
۲
سران جنبش سبز در لندن و امریکا هستند ...چرا؟؟؟ چه منافعی می برند...
آزاد انديش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۳ - ۱۸ مهر ۱۳۹۱
۱۸
۸۶
ايران و ايراني خاتمي را فرياد مي زند

خاتمي زنده باد،موسوي پاينده باد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خودت فریاد می زنی
نه ملت ایران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دگم اندیش/متوهم هم هستی
مسافر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۷ - ۱۸ مهر ۱۳۹۱
۸۶
۱
يا حسين يا ميرحسين؟ واقعا كدام را انتخاب ميكنيد؟ راه امام حسين(ع) يا راه ميرحسين را كه از آشوبگران عاشوراي88 حمايت و كار آن ياغيان افسارگسيخته را تاييد كرد؟
ضمنا بنده با تمام انتقاداتي كه به اين دولت و عملكرد ضعيفش دارم، تمامي رهبران جنبش سبز را خائن به ملت ميدانم
موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۸ - ۱۸ مهر ۱۳۹۱
۱
۱
ما اقتصاد فلاکتی نمیخواهیم
بلکه اقتصاد حیاتی و سعادتی را خواستاریم ...
جباری و ملکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۸ مهر ۱۳۹۱
۱۳
۷۲
ما سبز سربلند و سرافرازیم ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۸ مهر ۱۳۹۱
۳۷
۱
در زمان انتخابات و فتنه 88 قالیباف .... همه امکانات شهرداری را در اختیار میر حسین گذاشته بود
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۸ مهر ۱۳۹۱
۲
۰
تمام خائنین به این مردم و سرزمین عزیز در طی تاریخ ایران همیشه از امکانات خود این مملکت برای نابودی خودش استفاده کردن.
حالا میخواد این امکانات مالی باشه یا نیروی انسانی.
درود و سلام بر تمام وطن دوستان با غیرت ، با بصیرت و دلسوزی.
چقدر در آوره که در بعضی از اوقات بنام غیرت ، بصیرت و دلسوزی به این مردم خیانت میکنن که بعدا که معما حل شد مشخص میشه که چطور و کیا خیانت کردن.
عجب تاریخ پیچیده ای داشتم ما مردم ایران
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۸ مهر ۱۳۹۱
۴۳
۹۵
درود بر میر حسین موسوی کبیر رهبر مقتدر و مظلوم جنبش سبز.درود بر فرمانده و پیشوای واقعی ایرانیان کوروش کبیر.درود بر میلیونها نفر طرفدار جنبش سبز.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نوید وقتش نشده از توهم بیرون بیای؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مــــــــــر گــــــــــت بــــا د فتنـــــــــــــه گـــــــــــر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۸ مهر ۱۳۹۱
۲۸
۷۴
ميرحسين،ميرحسين،حمايتت مي كنيممممممممممممممممممممممممممممممممممم
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام بر موسوی.رهبر کبیر جنبش سبز ایرانیان
مجید عاشق امام خامنه ای
|
Armenia
|
۱۱:۰۷ - ۱۹ مهر ۱۳۹۱
۱۱۰
۴۲
موسوی کیه؟خاتمی چیه؟ به منم بگید؟ چیکار کرده؟جنبش؟ رهبر کبیر؟جلبک؟میر حسین یا حسین یعنی چی؟میگم این میر حسین همونی نیست که بیانیه داد روز عاشورا طرفداراش بریزن بیرون. بی حرمتی کنن.؟ داره یه چیزایی یادم میاد. آهان همون که طرفدارش گفتن مرگ بر اصل ولایت همونایی که عکس امام و آقا رو آتیش زدن. شهداشون دیگه کیا هستن؟ یادم اومد ندا آقا سلطان. یادتونه مسجد آتیش زدن؟ همونا که روز عاشورا می رقصیدن. کف میزدن. همونا که تقلب رو بهانه کردن برا حرف دلشون. همونا که شهدا رو ندیدن.همونا که کشف حجاب کردن.همونا که وطن فروشی کردن. همونا که روز 9 دی آتیششون زدیم. یادش بخیر. در روز عزا حرمت ارباب شکستند . علمدار کجایی. علمدار کجایی.... اگه بازم بیان . بازم فتنه کنن. دیگه آقا نمیگه کجاست عمار... آتیششون میزنیم. بچه های حزب الله . فرزندای روح الله . جونشونو میدن برای الله. پس بگو اگه جرات دارن بیان. یا علی مددی.
مجید عاشق امام خامنه ای
|
Armenia
|
۱۱:۲۸ - ۱۹ مهر ۱۳۹۱
۱۴۹
۲۱۴
نورا خانم. نوید جان. آژاد اندیش عزیز. آقا محسن گل. sss. عزیز ناشناس. آخه تا کی خود فریبی ؟ تا کی دیگر فریبی؟ بس کنید.روءیاهاتونو تو دلتون نگه دارید. به زبان نیارید بهتون میخندن. چرا نسبت به روز عاشورا که قبلا نوشتم موضع گیری نمیکنید. نکنه داخل حرمت شکنا بودید. نکنه روز عاشورا کف زده باشید. به خدا شهدا نمی بخشنتون. نمیگم دل بدید عاشق بشید. میگم حد اقل آب تو آسیاب دشمن نریزید. به ما ضخم نزنید.به ایران ضخم نزنید. به روح الله بی حرمتی نکنید.به امام حسین فریب خوردید. شما هم از جنس ما هستید . هیچی نباشه ایرانی که هستید. وطن فروشی و دین فروشی دیگه چرا؟ یا علی مددی
ناشناس
|
Armenia
قیام جنبش سبز در روز عاشورا 88 ادامه دهنده قیام امام حسین در کربلا بود.
یاحسین میرحسین
ناشناس
|
Armenia
بي سواد زخم نه ضخم.برو اول ابتدايي بشين
مجید عاشق امام خامنه ای
|
Armenia
|
۱۱:۳۳ - ۱۹ مهر ۱۳۹۱
۱۱۸
۲۰
ای آنکه دل خون کرده ای سید علی را برگرد تا سربند یا زهرا نبستم.
ابوذر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۲۰ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
واقعانکه. خدا به داد این مملکت و ملت برسه با این تفکرات انیشمندانه دوستان. فقط سرزنش . توهین . فوش . منم منم .
باشد همه ما باید جوابگو باشیم هم به خودمان و شهدا .و نسلهای آیند.
انشاالله خدا همه ما را آدم کند.
جمهوري اسلامي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۲۰ مهر ۱۳۹۱
۱
۵
موسوي دلاور،پيرو خط رهبر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۵ - ۲۰ مهر ۱۳۹۱
۱
۷
همه ميرحسين رو دوست دارند اگه دوست نداشتند وقتي ميرحسين گفت بياين تو خيابون 3ميليون نفر نميومدن.
سلام بر موسوي دلاور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سرت کلاه رفته جوون...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۲۲ مهر ۱۳۹۱
۰
۶
یا حسین ...میر حسین ...