۱۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۶

هدیه رهبرحزب‌الله به‌خانواده‌بحرینی+عکس

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان با حمله شديد به رژيم آل خليفه، در اقدامي نمادين، جانماز شخصي خود را به خانواده یک شهید بحرینی اهدا کرد.
کد خبر : ۸۲۷۰۶
به گزارش صراط،  سید حسن نصرالله درباره با این اقدام خود گفت که این هديه، پيشکش کوچکی برای بزرگداشت و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره این شهید است.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: یاد و خاطره شهدا همواره و در طول قرن‌ها زنده باقی خواهند ماند و شهدا مایه افتخار و مباهات و راهگشای جامعه و ذخیره و منبع این انقلاب خواهند بود و اگر دیگران به دنبال ذخایر ما هستند، بدانند که ذخایر ما، شهدا هستند و اين، شهادت است که به جنبش ما قداست و معنویتي عظيم می‌بخشد.



به نوشته "الوعی‌نیوز"، نصرالله در ادامه سخنان خود درباره شهید "عبدالکریم فخراوی" افزود: «وی از شخصیت‌های برجسته و شهدای بزرگی است که مظلومانه از این دنیا رخت بربست و روح وی را در حالی‌که در عنفوان جوانی و سرزندگی و بخشندگی بود، گرفتند تا گواهي بر ظلم و ستم و ددمنشی و وحشی‌گری رژیم آل‌خليفه باشد و شاهدی بر مظلومیت این امت و عادلانه‌بودن و برحق‌بودنش باشد.



وی تأکید کرد که ما در راه شهدا گام برمی‌داریم و همه به اینکه در این راه پای گذاشته‌ایم افتخار می‌کنیم و تلاش می‌کنیم که در یاری این مردم و دفاع از حق و حقوق برحق و مشروع‌شان تا حد ممکن به آنها کمک کنیم.

سید حسن نصرالله در ادامه با تجليل از مقام والاي شهید عبدالکریم فخراوی، گفت: «وی یکی از افتخارات این انتفاضه است و از خدا مي‌خواهم که او را با اولیاء و صالحین برانگيزاند و از دشمنانش و کساني که به وی ظلم روا داشتند، انتقام بگیرد.»


همسر شهيد در کنار عکس به‌جاي‌مانده از او

از سوی دیگر خانواده شهید کریم فخراوی نيز با ابراز تشکر از دبیرکل حزب الله لبنان، اشاره کردند که اين شهید، از محبان اهل بیت(ع) بود و آنها به شهید خود افتخار می‌کنند.

شهيد فخراوي، چندي پيش، در پي تحمل شديدترين شکنجه‌هاي وحشيانه رژيم آل خليفه، در زندان‌هاي امنيتي اين رژيم، به فوز شهادت نائل آمد.


منبع: مشرق
نظرات بینندگان
مهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۱۸ مهر ۱۳۹۱
۴
۱
لعنت خدا بر آل جليقه و اربابش آل سگ(آل سعود)