۱۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۴

تلاش‌براي واردکردن مرغ آلوده به‌مکه

این خودرو مناسب حمل گوشت یا مرغ نبوده و راننده‌اش هم بازداشت شده و اعتراف کرده است، این مرغ‌های آلوده براي توزیع در تعدادی از رستوران‌ها در محله‌های النکاسه و خیابان المنصور مکه آماده شده بودند.
کد خبر : ۸۲۷۱۱
به گزارش صراط،  تلاش سوداگران و کسانی که جان حجاج را بی‌ارزش تلقی می‌کنند، برای وارد کردن مرغ‌های آلوده به مکه‌ي مکرمه ناکام ماند.

پایگاه اطلاع‌رسانی حج به نقل از روزنامه عکاظ، از جلوگیری از ورود صدها عدد مرغ آلوده به مکه خبر داد.

این روزنامه نوشت: اداره‌ي خدمات پشتبیانی در شهرداری مکه تلاش برای قاچاق و فروش 1879 مرغ فاسد از طریق یکی از ورودی‌های اصلی به اين شهر را خنثی کرد.

حسن بن سعید بالبید ـ مدیرکل خدمات عمومی شهرداری مکه‌ي مکرمه ـ اعلام کرد كه اطلاعیه‌ای از عملیات شهرداری مبنی بر وجود خودرو حامل مرغ‌هایی که منبع ارسال آن‌ها نامعلوم است، در ورودی جنوبی مکه‌ي مکرمه دریافت کرده و بلافاصله گروهي برای بررسی مورد و ضبط خودرو و محموله‌ي آن که به‌شکل نامنظم و باز حمل شده بود، اعزام شد.

به گفته‌ي او، این خودرو مناسب حمل گوشت یا مرغ نبوده و راننده‌اش هم بازداشت شده و اعتراف کرده است، این مرغ‌های آلوده براي توزیع در تعدادی از رستوران‌ها در محله‌های النکاسه و خیابان المنصور مکه آماده شده بودند.

از سوی دیگر، راشد الحربی ـ مدیر اداره‌ي خدمات پشتبیانی شهرداری مکه‌ي مکرمه ـ از ضبط اين محموله شامل 1879 مرغ و تحویل دادن آن به شهرداری منطقه‌ي الشوقیه برای نابودی مرغ‌ها به شیوه‌ي بهداشتی خبر داد.
منبع: ایسنا