۱۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۲

بهترین دروازه جهان:تیم ما مشکل ندارد

دروازه‌بان تيم ملي فوتبال ايتاليا تاکيد کرد در اردوي اين تيم هيچ مشکلي وجود ندارد.
کد خبر : ۸۲۹۱۲

" صراط ورزشی "- پس از آنکه دنيله دروسي در ديدار اين هفته رم برابر آتالانتا در ترکيب ثابت اين تيم قرار نگرفت، صحبت‌هاي زيادي در مورد عدم آمادگي اين هافبک ملي پوش به ميان آمد ولي جيان لوييجي بوفون تاکيد کرد او بايد در ديدار تيم ملي خودش را نشان دهد.

به گزارش فارس، بوفون در مورد تيم ملي گفت: جو حاکم بر تمرين‌هاي تيم ملي عادي است. هيچ چيز سر جاي خودش قرار دارد و هيچ مشکلي نيز وجود ندارد. اينکه سرمربي رم تصميم گرفت در آخرين ديدار اين تيم به دنيله دروسي بازي ندهد به خود او مربوط است. هيچ کس دليل اصلي اين موضوع را نمي‌داند. با توجه به اين، هيچ کس نمي‌تواند ارزش بازي وي و همکاري او با هم‌تيمي‌هايش در ديدارهاي جالوروسي را زير سوال ببرد.


وي افزود: ما در ايتاليا او را در اختيار داريم. همه بازيکنان ارتباط بسيار خوبي با يکديگر دارند. همواره همه بازيکنان مشکلاتي که در باشگاه‌شان دارند را با خود به اردوي تيم ملي مي‌آورند. اين يک اتفاق ساده است ولي به عقيده من تيم ملي از اين رخدادهاي منفي پيش پا افتاده آسيبي نخواهد ديد.


دعوت نشدن ماريو بالوتلي و آنتونيو کاسانو انتقاد و تعجب بسياري را به دنبال داشته ولي بوفون تاکيد کرده چزاره پرندلي، سرمربي ايتاليا همه چيز را زير نظر دارد و اين دو مي‌توانند به زودي به ترکيب آتزوري بازگردند.


بوفون در اين مورد نيز گفت: به عقيده من پرندلي مي‌خواهد به همه بازيکنان جوان شانس حضور در ترکيب تيم ملي در مسابقه‌هاي بزرگ را بدهد. خوشبختانه اين بازيکنان جوان به سرعت رشد مي‌کنند. بايد اين اتفاق بيفتد زيرا ما فرصت زيادي تا جام جهاني 2014 نداريم.

منبع: ورزش سه
برچسب ها: بوفون صراط ورزشی