۱۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۷

دیدار روحانیون بجنورد بارهبر انقلاب

دیدار روحانیون و طلاب خراسان شمالی عصر امروز و بعد از برپایی نماز مغرب و عشاء، در محل مصلی امام خمینی(ره) بجنورد برگزار می‌شود.
کد خبر : ۸۲۹۵۱
به گزارش صراط،  معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: عصر چهارشنبه و پس از برپایی نماز مغرب و عشاء، روحانیون و طلاب این استان با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند.
 
علیرضا جلالی افزود: دیدار روحانیون و طلاب خراسان شمالی عصر امروز و بعد از برپایی نماز مغرب و عشاء، در محل مصلی امام خمینی(ره) بجنورد برگزار می‌شود.
 
وی اظهارداشت: مقام معظم رهبری در سفر یک هفته‌ای خود به خراسان شمالی علاوه بر دیدار با روحانیون، با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، جمعی از نیروهای مسلح خراسان شمالی، جوانان و نخبگان، فرهنگیان و دانش آموزان، بسیجیان و برخی دیگر از اقشار مردم دیدار می‌کنند.
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی یاد آور شد: رهبر انقلاب، همچنین در این سفر با مردم شهرستان‌های اسفراین و شیروان نیز دیدار می‌کنند که بر اساس برنامه شنبه 22 مهر ایشان در جمع مردم شهرستان اسفراین و دوشنبه 24 این ماه نیز در جمع مردم شیروان حضور خواهند یافت.
 
حضرت آیت الله خامنه‌ای صبح چهارشنبه وارد بجنورد شدند و پس از استقبال مردمی در حد فاصل فرودگاه تا ورزشگاه تختی بجنورد در ساعت 12 این روز سخنرانی خود را در این محل آغاز کردند.
 
سخنرانی ایشان حدود یک ساعت به طول انجامید و پس از آن ایشان به همراه هیئت همراه و مسئولین استانی و کشوری به اقامه نماز پرداختند.
منبع: مهر