۲۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۸

دیدار خاتمي،حسن‌ خمینی و عبدالله‌نوري‌

هرچند در اين باره خبر رسمي از سوي افراد برگزاركننده منتشر نشده اما یک منبع خبری گزارش داد «اين جلسه در جماران برگزار شد. عبدالله نوري و سيدحسن خميني از اعضاي اين دو احزاب روحاني- سياسي نيستند ولي با توجه به شرايط پيچيده و نيز اهميت رويكرد اصلاح طلبان و جنبش سبز در انتخابات رياست جمهوري 92 به اين جلسه مهم دعوت شدند.
کد خبر : ۸۳۰۲۶
به گزارش صراط، رسانه هاي ضدانقلاب از جلسه مشترك مجمع روحانيون مبارز و گروه «مجمع محققين و مدرسين» با حضور خاتمي، عبدالله نوري و سيدحسن خميني خبر مي دهند.

هرچند در اين باره خبر رسمي از سوي افراد برگزاركننده منتشر نشده اما گويانيوز گزارش داد «اين جلسه در جماران برگزار شد. عبدالله نوري و سيدحسن خميني از اعضاي اين دو احزاب روحاني- سياسي نيستند ولي با توجه به شرايط پيچيده و نيز اهميت رويكرد اصلاح طلبان و جنبش سبز در انتخابات رياست جمهوري 92 به اين جلسه مهم دعوت شدند.
 
در اين نشست وحدت، انسجام و همفكري اصلاح طلبان خصوصا چهره هاي شاخص آن مورد تاكيد قرار گرفت و بر لزوم فعاليت جدي و موثر اصلاح طلبان در فضاي انتخابات پيش رو البته با حفظ مباني اصلاح طلبي و محوريت مواضع اصولي آقايان ميرحسين موسوي و مهدي كروبي تاكيد گرديد».
 
گروهك هاي اپوزيسيون و فتنه گران در سال 88 مدعي تقلب در انتخابات شده و اقدام به ايجاد آشوب كردند. همين امر حضور دوباره آنها در عرصه انتخابات را هم به لحاظ توجيه تئوريك و هم نگاه حاكميت و مردم به آشوب طلبان با تعارض هاي جدي مواجه كرده است.
 
گفتني است كه تاكيد آنها بر «مواضع اصولي موسوي و كروبي»- اگر صحت داشته باشد- با توجه به اسناد فراواني كه از همكاري آنها با سرويس هاي اطلاعاتي آمريكا و انگليس و اسرائيل حكايت مي كند، قابل تامل است!
منبع: کیهان
نظرات بینندگان
alireza
|
United States of America
|
۱۲:۴۰ - ۲۰ مهر ۱۳۹۱
۱۸
۰
بلکه اینا یه کاری بکنن شماها که از احمدی حمایت کردید شد این بازم روتون کم نشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۲۰ مهر ۱۳۹۱
۱
۱۳
اخبار سید حسن خمینی را سایت ضدانقلاب گویا پخش مینکه واقعا اگر امام زنده بود چه میگفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۲۰ مهر ۱۳۹۱
۰
۲۴
خاتمی باید قید نوری و کروبی و امثالهم را بزند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۲۱ مهر ۱۳۹۱
۱۳
۰
نهضت زنده است تا خاتمی زنده است