۲۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۰

ندادن توپ طلا به رونالدو جنایت است!

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اعطای جایزه مرد سال فوتبال را به مهاجم بارسلونا همچون جنایت می‌داند.
کد خبر : ۸۳۲۰۶
" صراط ورزشی "- به باور کارشناسان، رقابت جدی برای کسب عنوان بهترین بازیکن فوتبال دنیا در پایان سال جاری میان کریستیانو رونالدو و لیونل مسی خواهد بود.

ژوزه مورینیو، سرمربی رئال مادرید در این مورد نظری خاص و بحث‌انگیز دارد. وی در تازه‌ترین اظهار نظر خود به انتخاب‌کنندگان هشدار داده به اعجوبه آرژانتینی کاتالان‌ها این عنوان را ندهند زیرا هموطن و شاگردش در رئال، بیشترین استحقاق را برای احراز این عنوان دارد.

وی گفت: اگر کریس‌ مرد سال نشود و بخواهند برای چهارمین مرتبه عنوان بهترین بازیکن دنیا را به مسی بدهند،‌ این کار مثل جنایت خواهد بود. نمی توان گفت رونالدو بهتر است یا مسی؛ آنچه مسلم بوده، این نکته است که گویی هیچ یک از این دو به کره زمین تعلق ندارند.

مورینیو افزود: اگر هر دو اینها، بهترین بازیکنان دنیا هستند، چرا باید یکی (مسی) چهار بار و دیگری (رونالدو) فقط یک بار برگزیده شوند؟ فکر می‌کنم برای انتخاب بهترین بازیکن، همه راه‌ها به کریس ختم شود.

این اظهارات در حالی از سوی مربی کهکشانی‌ها مطرح می شود که دو مدعی کسب عنوان فوق، عملکرد خیره‌کننده‌ای از خود به جای گذاشته اند. مسی در فصل گذشته در 37 بازی 50 گل در رقابت‌های باشگاهی زد. رونالدو هم 46 گل به نام خود ثبت کرد.

مورینیو ادامه داد: اگر رونالدو امسال صاحب توپ طلا نشود، احتمالا به این خاطر است که چهره‌اش زیاد مهربان نبوده و در زمین با هم تیمی‌هایش بحث و جدل می‌کند. در حالی که مسی خوب بلد است مقابل دوربین‌‌ها چهره خوبی از خود ترسیم کند.

انتخاب بهترین‌ها در پایان سال جاری میلادی انجام خواهد شد.

منبع: فارس